KRAAAAA!!!

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.

Worbah

Grandmaster Knight
Vituttaaargh! että osaan olla idiootti! rupesin Suomenkielisenä lukemaan A Song Of Ice And Firea, ja saa odottaa niitä perkeleen käänöksiä pidempään kun vakavasti otettavaa Keskustalaista. Sitten kun jotakin tulee, se on "Kirja 3, osa yksi" tai jotain. Kohta ne julkasee kappale kerrallaan jokasen sen paskiaisen kirjoittaman kirjan! GNAAAAAA!!!

Vitustakos minä tiedän, en oo kun niitä suomenkielisiä versioita lukenu.

Niin muuten, rupesin ruokkimaan koiriani (yks suomen ajokoira ja yks paskiainen). Rupesin veitellä viiltämään auki jotain koiranmakkaraa niin sen muovin alta räjähtää naamalle jotain Pillulimaa Helvetistä (tm). tosi ihanaa leikata yltäpäältä jossakin saatanan rasvassa jotain perkeleen koiranmakkaraa.

*laskee kymmeneen*

Tjooo, oon rauhottunu. vituttaa tosin vieläkin.

Lost-Lamb said:
äxdee ihQ niiQ

Uskomatonta sanailua. Olet todellakin aikamme Runeberg.

*1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9... 10*

oli näköjään vielä tarpeen.

Kelpo said:
Worbah said:
Vitustakos minä tiedän, en oo kun niitä suomenkielisiä versioita lukenu.
Ihqdaa, kyllähän sen nyt hyvän suomennoksen huonosta erottaa alkuperäistä lukemattakin.

no joo. Ei siinä mitään "ehkä se on pora"-kamaa ole. päällisin puolin ainakin hyvä.

Ja mistäs helvetistä nyt oikeen puhutaan?

Eka postaus koski jotai kirjaa-minkä-nimeä-en-satu-enää-muistamaan ja seuraavaksi puhutaan koiranmakkaroista ja pillulimasta :grin:

No ni täähän menee ihan tavallisesti tälle foorumille 1. worbahia vituttaa 2. pillulimat naamalla 3. joku ihmettelee että kuinka se voi noin mennä.

P.S. oli pakkokaivaa tämäkin naftaliinista(tä?)

Ja necrosit kaksi vuotta vanhan aiheen, joka muutenkin on perseestä, kommentilla, jonka laadusta voi todeta vain että 'no **** sherlock!'

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom