Klassikkoroolipelit

Users who are viewing this thread

Elemental said:
Provoihisi en ole aikeissa langeta

Etpä.


Elemental said:
Otatkohan asian vähän turhan vakavasti ja vielä henkilökohtaisesti?  :wink:

Saat ihan rauhassa pitää minua idioottina, luuletko että jotenkin vaikuttaa elämääni?

Se, että joku täysin random palstalainen jossakin Taleworlds-foorumin nurkassa on roolipelimakuni perusteella suorittanut syvällisen analyysin asiasta?  :grin:

Kysyvät lauseet tarkoittavat sitä että haluat jatkokeskustelua mikä on provoihin lankeamista.
 
Jhessail said:
+500 internet-pistettä.
Itselle tuli Mass Effect ostettua tuossa jonkin aikaa sitten. Aluksi kyllä tuntui helvetin hauskalta se peli, mutta noh, taisi sitä yhteensä se 6h tulla pelattua.

Elemental said:
Saat ihan rauhassa pitää minua idioottina, luuletko että jotenkin vaikuttaa elämääni? Se, että joku täysin random palstalainen jossakin Taleworlds-foorumin nurkassa on roolipelimakuni perusteella suorittanut syvällisen analyysin asiasta?  :grin:
:xf-mad:
Se on Jhessail. Jos hän julistaa että olet idiootti, noh...
 
Pjoo said:
Jhessail said:
+500 internet-pistettä.
Itselle tuli Mass Effect ostettua tuossa jonkin aikaa sitten. Aluksi kyllä tuntui helvetin hauskalta se peli, mutta noh, taisi sitä yhteensä se 6h tulla pelattua.

Elemental said:
Saat ihan rauhassa pitää minua idioottina, luuletko että jotenkin vaikuttaa elämääni? Se, että joku täysin random palstalainen jossakin Taleworlds-foorumin nurkassa on roolipelimakuni perusteella suorittanut syvällisen analyysin asiasta?  :grin:
:xf-mad:
Se on Jhessail. Jos hän julistaa että olet idiootti, noh...

Nooh, ei mitään absoluuttista totuutta ole. :razz:
Ainakaan tyyliin "Minun mielestäni Planescape torment on maailman ja kaikkien aikojen paras peli"
 
Alan hiljalleen ymmärtää, miksi Taleworldsin suomifoorumin maine on mitä on...  :lol:

Yritän tuosta itkuraivarista jotain saada irti, joten katsastanpa nyt sitten huvikseni Tormentin, kun kerran sellainen hehkutuksen (lue: fanaattisen palvonnan) kohde on.
 
jonnen-neuvo-PELAAN-OBLIVIONII-%C3%84RSYT%C3%84N-JHESSAILII.jpg



joo sori
 
Elemental said:
Alan hiljalleen ymmärtää, miksi Taleworldsin suomifoorumin maine on mitä on...  :lol:
Ei se kyllä Jhessailista johdu. Se on nämä kahden sanan postit, ekaluokkalaisten kirjoitustaidot, ja yleensäkkin kaiken turhan keskustelun sijoittuminen tänne.
 
Vennant said:
Kiitän Jhessailia päivän nauruista! *kumartaa ja nostaa hattua*

Ole hyvä! Mukavaa että pystyin piristämään päivääsi.

Pii100 said:

Ei terve. Kiitos  :grin: Onneksi ei ole hajuakaan kuka toi pentu on mutta ilme on niin omahyväinen että vitutus-käyrä nousi välittömästi.

Temuzu said:
Connery?

Oikeasti? Perhana, vanhat möreeääniset jätkät saa kaikki naiset :lol:

Muista että olen vanha ja ryppyinen. 50 on lähempänä kuin syntymä. 90-luvun misukat varmaan nuolevat Orlando Bloomin julisteita.

Elemental said:
Jhessail: Anteeksi, mutta en voinut olla repeämättä täydellisesti viestillesi. Provoihisi en ole aikeissa langeta, sen verran huvittavaa tuo vaahtoamisesi on. :lol:  Otatkohan asian vähän turhan vakavasti ja vielä henkilökohtaisesti?  :wink:

Saat ihan rauhassa pitää minua idioottina, luuletko että jotenkin vaikuttaa elämääni? Se, että joku täysin random palstalainen jossakin Taleworlds-foorumin nurkassa on roolipelimakuni perusteella suorittanut syvällisen analyysin asiasta?  :grin:

Ei tarvitse pyytää anteeksi jos nauroit. Nauraminen on hyvä asia. Ja tottakai vaikuttaa elämääsi - jos ei muuten niin kulutit useamman minuutin lukemalla viestini ja naputtamalla vastauksen siihen. Toivottavasti osa jutuista jää takaraivoon ja jossain vaiheessa hoksaat että maut voivat muuttua. Jos eivät pelaajat ikinä vaadi pelintekijöiltä parempaa laatua peleissä niin eivät ne ikinä paranna toimintaasi. Vituttaa kun kolme parasta ropea on julkaistu 1997, 1999 ja 2001.

http://www.spellholdstudios.net/ie/pst-fixpack
Tossa muuten linkkiä PS:T modeihin. Jos et ole Infinity-pelejä pelannut aikaisemmin niin varsinkin resoluutio (UI)-modi auttaa pelattavuudessa paljon. Laita ensimmäiselle hahmolle wisdom 18 ja loput pisteet jaa älykkyyden ja karisman kesken - saat eniten irti keskusteluista. Taisteleminen ei sitten ole PS:Tn pointti, se on pelin ylivoimaisesti pelin heikoin osio.
 
Se on joku euroshopper energiajuomaa litkivä kovis jonka lesoilut tunnetaan netissä "jonnen neuvoina"
kvg
 
Pii100 said:
Se on joku euroshopper energiajuomaa litkivä kovis jonka lesoilut tunnetaan netissä "jonnen neuvoina"
http://memegenerator.net/jonnen-neuvo

Kannattais varmaa poistaa tää saatanan linkki... heti ku painoin nii tuli virus ilmotus ja kone on iha paskana nyt

vituttaa tämmönen
 
Back
Top Bottom