Kör du andra spel än Mount&Blade? Vilka? Skriv här!

Users who are viewing this thread

bjorne.

Sergeant Knight
Jaa. själv så har jag hittat intresset i att börja spela andra online spel med folk på forumet. Så det är la dags att ta fram det tunga kavalerit. Så ahh.
har ni något speciellt spel som ni spelar så säg det här. Och lämna gärna någon form av indetification så man enkelt kan hitta dig. och en liten förklaring vad det e.. och. ah..


Dessa spel spelar jag

  • Dungeons & Dragons Online: Stormreach (jag heter Alogra) (det är ett gratis spel kolla in det "DDO"
  • Battlegrounds 2 (jag heter |15th Reg| Pvt. A. Borjesson) (det är en modd till HL2)
 
Guild Wars
Last Chaos
Shayia
CSS

Några andra... jag skulle vilja spela lord of the rings online men det kostar i månaden så jag avstår. Är dungeons and dragons online gratis nuförtiden?
 
oj.......'ere we go!

Baldurs gate2
gothic 3
two worlds
world in conflict
freelancer
oblivion , age of empires3 (inte så ofta nuförtiden)
combat arms (heter "polovolo")
Rubies of eventide (minns inte vad jag heter)

hmm.....jag har glömt nånting..
 
NWN2
STALKER : Oblivion Lost 2.2
Project Reality (Realism mod för BF2)
Suikoden II
Blood Bowl
Gears of War 2
Halo ODST (När jag får skiten imorn)
PSP - Monster Freedom Unite och God of War (När jag får skiten imorn)

Sen en annan massa skit men man behöver ju inte överdriva :wink: Men om någon e sugen på lira över xbox live nån gång så är mitt ID "Kenko87".
 
Ska adda dig nån gång när jag är online på krysslådan. Jag heter Tsaij. Vi har lite problem med internet just nu så jag får se när jag kan. Om jag är inaktiv på forumet så är det därför.
 
Kazzan said:
Är dungeons and dragons online gratis nuförtiden?
Japp.. Dom har infört ett helt nytt betalnings system. Påminner lika granna om det sätt som Runescape kör. Fast smartare.

Dem har så att man kan om man vill vara "pay-to-play (p2p)" och betala i månaden. Och då får du spela spelet till 100%.
Du kan oxå vara "free-to-play (f2p)" och inte spela max. Tex du kan bara bli 4 levelar sedan måste du hitta ett sigil of leveling. (chansen att hitta en e liten). Man kan inte spela alla quests etc. etc.

Dock har dem infört något som heter Turbine Points. Vilket ger dig möjligheten att köpa dessa saker. Man kan få turbine points av att spela mycket, asså göra många quests. Man kan oxå köpa dem. Vilket ger dig möjligheten att bara köpa lite om du bara vill spela lite.

Så aah. Det e typ det... skit skojj spel. Nu när Dungeons&Dragons 4E är släppt så käns det inte som att DDO's olikhet från gamla DD 3.5 är så betydelsefult. eftersom DD för mig är något helt annat nu när DD 4E är ute..
 
Nice. Kör på Thealin servern då, men ni kan inte gå med om ni inte e americanare. så att skaffa ett fejk ip e smart
 
Själv spelar jag inte så mycket spel, något då och då bara. Rainbow six: Vegas 2 nu senast.
 
Jag spelade massa Age Of Empires 2 och Fallout nyss.T
Tänkte börja köra lite Celtic Kings: The Punic Wars igen.
 
Kan skriva en liten lista på vad jag haft för mig;

Tropico 3 (Ja, det går att skaffa redan)
STALKER CS/SoC ( över-moddat :wink: )
IL-2 (AAA)
MTW2 / ETW (Stainless Steel / Darthmod)
Civ 4 (Rise of Mankind)
ARMA 2 (Förhoppningsvis spelbart om ett år)
Heroes 3 (Fortfarande..)
Red Orchestra (Darkest Hour)
BF2 (Project Reality)
TF2

Allt förutom de två förstnämnda spelar jag främst multiplayer.
 
Jag spelar såklart Mount&Blade, och beta testar betan (skitkul!). Men för övrigt har jag ett extremt stort utbud av spel, men jag tar bara favoriterna. när det gäller RPG/MMORPG så spelar jag först och främst The elder scrolls (oblivon, morrowind) och spelar man oblvion så borde man ju spella fallout 3 eftersom det är i grunden samma spel. Jag är inte alls intresserad av MMORPG (typ world of warcraft). har spelat silkroad online ett tag, men eftersom det är gratis så kan man räkna ut hur "crowded" det blir =P
Jag har 53 spel till steam, så jag är grymt nördig i bl.a. half-life serien (inkl portal). Online FPS är jag ganska usel på, iallafall om man pratar om Counter Strike, alla andra FPS kan jag hyfsat.
Hmm, är också väldigt intresserad av indiespel, som typ world of goo, crayon physics och braid =P pusseligt!
 
BlodsHammar said:
Jag = Nörd :grin:
90% av allt jag har är köpt nytt, oftast på realese dagen..

Jag skaffar en demo, kollar om det är något, är det något så köper jag det. =) finns det ingen demo så fildelar jag. och på senare tid så tänker jag efter mer när det gäller fildelning. M&B till exempel laddade jag inte ner. först demot, sen köpte jag det för 99:- xD mest för att det var så billigt, men nu inser jag att jag skulle kunnat köpt det för 350:- och inte ångrat en sekund!

*Edit. heter det ett demo, eller en demo? =P
 
Jag kallar mig själv för en "spel expert". När jag inte spelar kollar jag upp intervjuer, trailers och recensioner på kommande spel. ångrar inget spel förutom Saints Row 2.. Men det är Naglfaars fel. Han fick det sen i födelsedags present :razz:

Alla spel ha för och nackdelar. Jag gillar att testa. Det bästa är att jag behåller alla jag köper, förutom Saints Row då.. Så jag har en enastående spel hylla i vardagsrummet.
 
Jag tyckte Saints Row 2 var hyfsat.. Om man inte tar det seriöst, så var det kul för vad det var - dessutom spelade jag en cockney-bubblande idiot i kostym. Kommer aldrig spela det igen dock, men det finns några guldkorn.

Jag hade förresten sagt att "en demo" är korrekt, eftersom jag skulle tro at demo är "demonstration" förkortat, oberoende språk. No? ;D

Om man är intresserad av singleplayer spel, så rekomenderar jag STALKER, helst det första.
Hade också klassat mig som något av en "spelkännare" av rent intresse, men också speciellt eftersom jag är uppvuxen i 90-talets "Tradition" kontor och lager. :smile:
 
Back
Top Bottom