Kör du andra spel än Mount&Blade? Vilka? Skriv här!

Users who are viewing this thread

Jag lirar:

Empire total war
Medieval total war
Stalker shadow of chernobyl och clear sky
Mount and blade (självklart)
gammalt spel. Age of wonders
Gta 4
Warhammer online på server karak azgal och är klanledare för the StoneShield clan och ingame namnet är Hjontind
The guild 2
hellgate london
overlord 2
ArmA 2
jagged alliance: hired guns.
Oblivion
Morrowind

Är iaf en del av vad jag spelar. finns lite allt annat även tyckte det vart så mycket annars
 
Scorpius_skin said:
Jag lirar:

Empire total war
Medieval total war
Stalker shadow of chernobyl och clear sky
Mount and blade (självklart)
gammalt spel. Age of wonders
Gta 4
Warhammer online på server karak azgal och är klanledare för the StoneShield clan och ingame namnet är Hjontind
The guild 2
hellgate london
overlord 2
ArmA 2
jagged alliance: hired guns.
Oblivion
Morrowind

Är iaf en del av vad jag spelar. finns lite allt annat även tyckte det vart så mycket annars

Bra smak måste jag säga.
Väldigt bra.
 
Mjo men jag spelar nästan bara 2 sorters spel och det är ju Rpg eller strategi, det händer att jag spelar något annat spel men åtminstone 75% av all min speltid går åt till något strategi eller rpg (även mmorpg) är det någon annan som lirar warhammer online här föresten? säg då gärna till vilken server och vad karaktären heter.
 
Jag spelar också empires total war. Fick hem det på posten för ca en vecka sen. Blev väldigt förvånad, det stod inget på brevet så jag hade inte en aning om varför jag fått det. Förrän jag kom på att att jag vunnit det i en pcgamer tävling.
 
Tarr said:
Jag spelar också empires total war. Fick hem det på posten för ca en vecka sen. Blev väldigt förvånad, det stod inget på brevet så jag hade inte en aning om varför jag fått det. Förrän jag kom på att att jag vunnit det i en pcgamer tävling.

Haha, surprise! Själv är jag verkligen lite av en steam fantast. har 53 spel till steam, som jag knappt lirar iaf =P
 
Mendozacheers said:
och på senare tid så tänker jag efter mer när det gäller fildelning.

*Edit. heter det ett demo, eller en demo? =P
Det heter "ett demo".

btw. Ser du min avatar? precis.. Jag medelar er stolt.. att jag tankar ner spelet. Är det bra. Köper jag det... brukar vara bättre på skiva....
 
bjorne. said:
Mendozacheers said:
och på senare tid så tänker jag efter mer när det gäller fildelning.

*Edit. heter det ett demo, eller en demo? =P
Det heter "ett demo".

btw. Ser du min avatar? precis.. Jag medelar er stolt.. att jag tankar ner spelet. Är det bra. Köper jag det... brukar vara bättre på skiva....

Hehe, kalrt man känner igen det. är själv medlem (är inte myndig än, så jag kan inte suporta mer än att vara medlem) =P
 
Jag är ju inte myndig heller. Men min farsa är valkretsledare för bohuslän+västra västra götelands län.
Så att bara vara hans son är tillräckligt med bidrag för mig :razz:.. nej men jag tog oxå moppen ut och delade ut val sedlar på valdagen..

(europa valet)
 
bjorne. said:
Jag är ju inte myndig heller. Men min farsa är valkretsledare för bohuslän+västra västra götelands län.
Så att bara vara hans son är tillräckligt med bidrag för mig :razz:.. nej men jag tog oxå moppen ut och delade ut val sedlar på valdagen..

(europa valet)

åhå, snyggt jobbat! =)
 
En ny kille kommer in genom dörren till forumet och tänder en cigarr och tar av sin cowboy hat, han går mot "Kör du andra spel än mount and blade" bordet". Alla andra tittar på honom och undrar hur länge han kommer överleva att vara här i Taleworlds. Några killar i bordet i kanten längst till höger viskar till varandra: "Jag satsar 50 på att han är borta på en vecka!" "Jag 90 på en månad!"

Den nya killen stannar halvvägs till "kör du andra spel än mount and blade" bordet, tar bort cigarren ur munnen och säger med amerikansk dialekt: "Jag hörde det där" Och när han avslutar sin mening så kommer duel musiken från "For a few dollars more" från ingenstans.

Dom andra killarna försöker ta fram sin revolver men den nya killen drar snabbare och skjuter ner all dom. Han tar ciggaren till munnen igen och fortsätter till "kör du andra spel än mount and blade" bordet.
En av killarna vid bordet börjar prata med den nya killen med stark mexikansk dialekt:

- Du är snabb, så vad är ditt namn?
- Fingero, Gold Fingero.
- nog med offtopic nu, vad spelar du mer än mount and blade?

Gold Fingero svarar honom:

Forgotten hope 2 (Bf2 mod)
Project Reality (Bf2 mod)
Empire total war (spelade aldrig medevial 2 av någon konstig anledning)
IL-2
AIX (Bf2 mod)
 
du en halvnaken indian från BG2 nya patch kommer in genom dörren och slår ihjäl bartendern med sin yxa och lägger en kabel på golvet....

oj. nehe. wops.. jag trodde vi gjorde freestyle.. :razz:
 
bjorne. said:
du en halvnaken indian från BG2 nya patch kommer in genom dörren och slår ihjäl bartendern med sin yxa och lägger en kabel på golvet....

oj. nehe. wops.. jag trodde vi gjorde freestyle.. :razz:

Haha. jag ska nog göra en freestyle tråd xD
 
bjorne. said:
du en halvnaken indian från BG2 nya patch kommer in genom dörren och slår ihjäl bartendern med sin yxa och lägger en kabel på golvet....

oj. nehe. wops.. jag trodde vi gjorde freestyle.. :razz:


Jag hade tråkigt... :razz:
 
Ganska bra idé.

En kul tråd där vi alla skriver korta episoder eller "scener" som avslutas precis när något spännande ska hända och då låter man nästa inlägg skriva vidare. Blir sjukt kul. Ska starta en sådan tråd nu. Kolla upp den.
 
haha lol :razz: aah

men den blir nog rätt seg...
men bra idé gör en..

BTW. har ni killar märkt att forumet har fått mycket mera liv på senaste. Innan var det bara jag och Naglfaar som snackade på snick-snack tråden..
 
Back
Top Bottom