Joulu

Users who are viewing this thread

horrow

Recruit
Ei nyt kukaan haluais ostaa mulle tota peliä ku jouluki on tulossa, se on muuten anteliaisuuden aikaa. Maksan kyllä sen verran ku perit ;P

Niin. persettä pöydälle jos pelin haluat.

Mutta jöö, takasin aiheeseen. ei oo kukaan sanonu notta ois tullu kusetetuks tämän ostettuaan. Sano äidillies että niitä on (ainakin kuukaus sitten oli) 8000 kappaletta myyty.

Worbah, siehän voisti ostaa :P:P ja mun äidillä ei oo visaa sil on vaa joku tavallinen oisin yrittäny sitä muttei se anna:( pleh kerranki ku löys hyvän pelin:S:S oon menny tän jo valehtelematta yli 20 kertaa läpi

kai ny sulla joku sukulainen/tuttu on jolla on Visa. eti vaikka joku perkeleen pummi, sano sille että saa Lasolia jos antaa Visansa numeron :)

No kyl sä voisit ostaa pliis :D:D ostaisit nyt. Emmä ala pummaa sukulaisilta sama vanha jäkätys ( ei sitä tiiä minne ne tiedot menee plaa plaa plaa)Voisit ostaa :P:P maksan kyl sen verran.

No kannattaa tuo ostaa mutta voihan perkele että syö kun tuo ei oo nyt yli kuukauteen toiminu >:I
Ei oo mitään hajua mikä siinä voisi olla vikana.

No kannattaa tuo ostaa mutta voihan perkele että syö kun tuo ei oo nyt yli kuukauteen toiminu >:I
Ei oo mitään hajua mikä siinä voisi olla vikana.
:? miks et vaan asenna peliä uusiks ?? Savet ovat ainakin viimesimässä versiossa kansiossa Savegame pelihakemiston alla :wink:

horrow said:
No kyl sä voisit ostaa pliis :D:D ostaisit nyt. Emmä ala pummaa sukulaisilta sama vanha jäkätys ( ei sitä tiiä minne ne tiedot menee plaa plaa plaa)Voisit ostaa :P:P maksan kyl sen verran.

Miks täällä sitten pitää pummata?

Nahkuri said:
:lol: Miten vitusa te keksitte aina kirjotella näihin vanahoihin. Searchillako te näihin törmäätte, vai ihan taaksepäin selaamalla?
ettii mahollisimman vanhan ja postaa sinne.

Back
Top Bottom