Jome aka iCock aka Vuurvos is weg

Users who are viewing this thread

MorningRain said:
Uhtred Dunkerch said:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, wat hij daar zegt. Misschien Golraldir en FrisianDude wel, en ook Blead, Mahud en Awdev en Narrator. Waarschijnlijk ook Renko en Verbeek ook. Ik denk ook dat Rams, gokiller, vikkard en LeRoux ooit een quatro hebben gehad.
Bewijs please?
Zou je wel willen weten he :razz:
 
Chewbacca said:
Ik zie dit topic nu pas. Kort na zijn vertrek had ik nog met hem gesproken en volgens hem was de reden dat "iedereen op het forum een homo is"

Mocht 'ie willen. :razz:
 
Golradir said:
Oke dan!
Waar woon je?
Ik ga het toch niet aan een wildvreemde dude op het Internet vertellen, al helemaal niet aan een ****** zoals jij

Hilversum, Noord-Holland
 
Uhtred Dunkerch said:
MorningRain said:
Uhtred Dunkerch said:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, wat hij daar zegt. Misschien Golraldir en FrisianDude wel, en ook Blead, Mahud en Awdev en Narrator. Waarschijnlijk ook Renko en Verbeek ook. Ik denk ook dat Rams, gokiller, vikkard en LeRoux ooit een quatro hebben gehad.
Bewijs please?
Zou je wel willen weten he :razz:
Niet mij na doen wolfgang!
 
MaHuD said:
Uhtred Dunkerch said:
MorningRain said:
Uhtred Dunkerch said:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, wat hij daar zegt. Misschien Golraldir en FrisianDude wel, en ook Blead, Mahud en Awdev en Narrator. Waarschijnlijk ook Renko en Verbeek ook. Ik denk ook dat Rams, gokiller, vikkard en LeRoux ooit een quatro hebben gehad.
Bewijs please?
Zou je wel willen weten he :razz:
Niet mij na doen wolfgang!
Kom mahoed, wij gaan samen even da harige jong op ze plaats zetten!
 
MaHuD said:
Uhtred Dunkerch said:
MorningRain said:
Uhtred Dunkerch said:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, wat hij daar zegt. Misschien Golraldir en FrisianDude wel, en ook Blead, Mahud en Awdev en Narrator. Waarschijnlijk ook Renko en Verbeek ook. Ik denk ook dat Rams, gokiller, vikkard en LeRoux ooit een quatro hebben gehad.
Bewijs please?
Zou je wel willen weten he :razz:
Niet mij na doen wolfgang!
Hahahahah  :grin:

We have so much in common. BFF
 
Back
Top Bottom