Jome aka iCock aka Vuurvos is weg

Users who are viewing this thread

Affjoris said:
Vicccard said:
He!

Ten eerste, ik speel ook native!

Ten tweede, die sig...als je NW speelt, kom je er nog wel achter.

It's coming!

Ik speel NW en heb geen idee waar je het over hebt.
En aan de rest, sorry dat ik zon rare NW gast ben

Cos it's SECRET!  :mrgreen:
 
DUURING IK WEET WAT HET GEHEIM IS!

Met ''it's coming'' bedoel je: bestuurbare en bezeilbare boten in M&B Warband: Napoleonic Wars.

Krijg ik nu een koekje?  :grin:
 
Kipsleverworst said:
Ga maar schapen tellen is nu nog te doen want straks zit hier vol :twisted:
Meh, valt net zo makkelijk weer weg te halen.
Heb je ooit al een keer een schaap in de fik gestoken?
Kan je vertellen dat het aanstekelijk werkt.
 
GoblinOverlord said:
DUURING IK WEET WAT HET GEHEIM IS!

Met ''it's coming'' bedoel je: bestuurbare en bezeilbare boten in M&B Warband: Napoleonic Wars.

Krijg ik nu een koekje?  :grin:

Bestuurbare? Lol, goblin, dat gaat helemaal niet. Behalve die kleine sloep dan, en dan zonder kanonnen. D:
 
Ik zie dit topic nu pas. Kort na zijn vertrek had ik nog met hem gesproken en volgens hem was de reden dat "iedereen op het forum een homo is"
 
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, wat hij daar zegt. Misschien Golraldir en FrisianDude wel, en ook Blead, Mahud en Awdev en Narrator. Waarschijnlijk ook Renko en Verbeek ook. Ik denk ook dat Rams, gokiller, vikkard en LeRoux ooit een quatro hebben gehad. Maar ik weet alvast dat ik geen homo ben, dus bij deze denk ik dat hij tegen jou aan het liegen was Chewbacca.
 
Uhtred Dunkerch said:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, wat hij daar zegt. Misschien Golraldir en FrisianDude wel, en ook Blead, Mahud en Awdev en Narrator. Waarschijnlijk ook Renko en Verbeek ook. Ik denk ook dat Rams, gokiller, vikkard en LeRoux ooit een quatro hebben gehad.
Bewijs please?
 
Back
Top Bottom