herot

Users who are viewing this thread

Niitä ei ole enempää. Ennen niitä oli kolme eli Marmid, Borcha ja Ymira, mutta Ymira poistettiin jostain syystä, sen voi tosin modata takaisin.
 
Itse asiassa myös Constable Hareckin voi saada porukkaansa, piti olla knightin arvo jommalla kummalla osapuolella. En tiedä enkä jaksa tarkistaa kummalla, kun löysin tuon Hundred Year Wars Modissa.
 
Itsellä on versiossa 0.711 knight arvo swandeilla eikä tuo Hareck vaikuta kyllä liittyvän ryhmään. Varmaan ihan tuon modin muunnos.
 
ja onko mb:hen mitään sellaisia editoreja millä voisi tehdä saven ja säätää itse mm. expat jne. niinkuin diablossa oli jamella hero editori jne :grin:
 
Niin, ja lisäksi jossain modeissa on uusia heroja, esim. Storymodissa (tekijä: Winter) on ainakin Sherra.
 
Toimii, demo ei vaikuta muuhun kuin siihen että levelille 6 ei ole menemistä. Käytännössä tämä tosin tarkoittaa myös sitä, että esim. The Last Days -modissa varsinainen sota ei edes ehdi alkaa ennen kuin tulee tuo rajoitus vastaan.
 
mutta löysin yhden editorin jolla voi kaikki statsit rahat jne. editoida niin aina kun tulee level 6 muuttaa vaan leveliksi 1 :sad: pärjää siihen asti kunnes saa ostettua :lol:
 
wanhaparta said:
mutta löysin yhden editorin jolla voi kaikki statsit rahat jne. editoida niin aina kun tulee level 6 muuttaa vaan leveliksi 1 :sad: pärjää siihen asti kunnes saa ostettua :lol:

Toi on jo mun mielestä jonkun verran epäreilua jo pelin ostaneille...  :mad:
 
Se on vissiin niin helvetin raskasta vaikka luoda lumet jonkun mummon rappusilta parina päivänä ja tienata se 15e?

Ja kuten sanoin, juurikin the Last Daysissa (ja vissiin myös Mesoamericanissa) varsinainen sota alkaa vasta n. levelillä 8-10, joten käytännössä niiden pelaaminen demolla on aika tylsää.
 
Back
Top Bottom