Help met keuze M&B Warband mod?

Users who are viewing this thread

Lektric

Recruit
Hey Jongens,

Na heel wat speel uren op de originele M&B Warband ben ik opzoek naar een mod. (0,0 ervaring met mods)
En ik zie door de bomen het bos niet meer.

De originele versie speelt op zich al lekker weg (vind ik).

Dus ben ik zowat op zoek naar een "beginners mod"

- grafische updates.
- Meer/nieuwe items,chars, etc.
- Battle size update.
-....

Ik dacht aan de "Floris mod" of de "Prophesy of Pendor"?


(Ook kijk ik er uit naar de The Veiled Stars LOTR mod)

Graag doe ik een beroep op jullie expertise!!!!


Thanks dudes!

 
Floris expended is een best grote upgrade op de native SP ervaring(zowel grafisch als gameplay wise), een hele grote aanrader als je PC het aan kan.
PoP speelt zich af in een ander 'universum' en is meer gericht op de ervaren spelers die de fijne kneepjes van het spel al beheersen . (je zult hier ook worden gestraft als je sommige in-game cheats gebruikt).

Andere leuke SP mods zijn Brytenwalde, 1257AD en Native Expansion.
En dan zijn er nog MP mods maar die zijn allemaal heel verschillend van elkaar.

Als je zoekt voor een grotere battlesize dan kun je 'Warband Battlesizer' downloaden , klein programmatje waarmee je de maximum bots per strijd kunt aanpassen (hoge aantallen vereisen een best krachtige PC).
 
Hey Punish,

Thanks!

Floris zal het vermoedelijk worden, aangezien ik nu nog niet "klaar" ben om een ander 'universum' over te nemen :wink:.
Kan ik de "Battlesizer" en Floris expended gelijk draaien (0.000% mod ervaring) !

Begin je volledig op nieuw met de Floris mod, of kan ik verder bouwen op mijn vanilla save game?

PC Specs:

2.4 Ghz Quad core
6 GB Ram
ATI HD 5770 Hawk

Moet lukken denk ik?

Thanks!!!
 
Elke nieuwe mod is eigenlijk een nieuwe module dus je zult een nieuwe save moeten beginnen op Floris.
En ja de Battlesizer kun je gewoon naast elke mod runnen om je maximum bots te verhogen .

Ditto
76808-4ed3d50b8177661c3cd81f0a5536ed96b.png

Thread link:
http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=103109.0

 
Hey Pun!

Thanks, battle sizer gedownload en floris is bijna binnen  :mrgreen:

Heel er bedankt!

Weet je of mijn PC de enhanced version zal trekken met opgenoemde specs?

En of er toevallig fire arrows beschikbaar zijn, dit mis ik echt! Zou toch graag eens wat in de fik schieten  :cool:

Muchas Gracias
 
Ik zou Brytenwalda suggereren, maar die is wel een heel stuk moeilijker dan Native, dus misschien geen 'beginners' mod.
 
Aangezien je aangeeft dat je een "beginner mod" zoekt is floris mod pack een aardige aanrader. Persoonlijk vind ik de beste mod Prophesy of Pendor, maar hiervoor moet je redelijk wat single-player ervaring hebben om het echt een vermakelijke mod te vinden.
 
Back
Top Bottom