Hallo!

Users who are viewing this thread

Eindelijk de stap gewaagd en heb bij Gamersgate, M en B aangeschaft.
Heel leuk maar wel wennen. Sinds ik een history freak ben speel ik met de Hundred Years War maar Native Expanded staat klaar voor gebruik daarna.
In elk geval, ik wou gewoon effe binnenspringen en een vriendelijke por geven.
Verwacht jullie maar aan verschrikkelijk veel vragen.  :wink:

Darthvegeta800 said:
Heel leuk maar wel wennen. Sinds ik een history freak ben speel ik met de Hundred Years War maar Native Expanded staat klaar voor gebruik daarna.

Coole mod met kleine foutjes maar niets is er beter dan kicking some french butt.

Tom1561 said:
Darthvegeta800 said:

Coole mod met kleine foutjes maar niets is er beter dan kicking some french butt.
that sounds like a....good fair human !

killer-blead said:
-zit samen met jan en gerontis in de bunker-
Gasten kijk ze hebben hier computer met M&B!  :cool:

een een walkin fridge. (wwaaahhh!!)
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

-denkt na en komt met idee- wrm veroveren we de wereld niet met walking fridge's ?

Nee jezze, volgens mij is dit echt een plan dat kan werken.. welke man kan er nou bier of uberhaubt een koelkast weerstaan?
we plaatsen er gewoon een lazer of geweer in en als ze die kast opentrekken "wwaahhh!!"

killer-blead said:
Nee jezze, volgens mij is dit echt een plan dat kan werken.. welke man kan er nou bier of uberhaubt een koelkast weerstaan?
we plaatsen er gewoon een lazer of geweer in en als ze die kast opentrekken "wwaahhh!!"
oh dan is er een probleem mede-collega-in-het-kwaad-om-de-wereld-te-veroveren...naast wapens moeten we schoenen erop zetten :razz: want vrouwen zijn daar weer dol op :grin:

Back
Top Bottom