[GHWTL3] Gamers House Warband Türkiye Ligi 3 - SUNUCU LOKASYON ANKETİ

Currently Viewing (Users: 0, Guests: 1)

Status
Not open for further replies.

addar

Master Knight
Best answers
0
Simo Häyhä said:
İstanbul'da olunca ping Avrupa serverlarında düşük oluyor, İstanbul dışından bağlanınca yüksek oluyor diye bir kaide yok beyler. Ping internet bağlantınızın kalitesiyle alakalı bir durum. Ben Ankara'dan bir Alman sunucusuna bağlandığımda 50-60 arasında ping alıyorum ama İstanbul'dan bağlanan arkadaşım 60-70 arası alıyor. Romanya'dan bağlanan arkadaşımla Alman sunucunda eşit ping alabiliyoruz vs.
Bi de bunu Ağrı/Doğubeyazıt'ta desene tatlı çocuk. :razz: Gerçi sana farketmez 5 ping olsa da full tk 155'te. :mrgreen:
 

addar

Master Knight
Best answers
0
Kiron said:
addar said:
Bi de bunu Ağrı/Doğubeyazıt'ta desene tatlı çocuk. :razz:
Erzurum'dan selamlar  :eek: :eek:
Bide benim anlamadığım lan bu oyunu 6 yıldan beri oynuyonuz, turnuvada oynayan adamların ortalama 3000-4000 bazı hayvanların 7000-8000 civarı mb saati var. Haftada 1 saat TR sunucusunda maç yapınca ne hikmetse tüm ping alışkanlıkları yok oluyor. Sanmam ki Toi'nin Menethil'in diğer turnuvada oynayacak kişilerin 70 pingden 10 pinge geçince ya da tam tersi olunca performanslarında değişiklik olsun. Bana pek mantıklı gelmedi bu uygulama ama divanın kararı buysa Gondor'da herşeyi yapacak. :mrgreen: :mrgreen:
 

Emirso

Grandmaster Knight
WBNWWF&SVC
Best answers
0
@Kiron

Dediğin gibi herkese açık bir oylama.

Çok güvenilir.


Tekrar söylüyorum yabancı liglerde oyniyacak Türkiyeyi *Türkü* temsil edicek arkadaşlar zaten bu pinglere alışmak için şuan olan ve olmaya devam edicek 999 tane avrupa bazlı sunucularda oynayabilir ve diğer yabancı takımlarla antreman maçı yapabilir.

Bunu anlamak bu kadar zormu?

Biz takım olarak bilmiyormuyuz yabancı liglere katılmayı ,biliyoruz yaptıkta ancak bu lige katılmamızın sebebi Farklı bir konsept olması Türk Sunucularında düşük pingle bir Lig oynamak.



Sultans Gaming olarak zaten biz bir tane TÜRKİYE'de OLAN sunucu açıcaz eğer Turnuva düzenleyenleri kabul ederse.


 

SoE_Napoleon

Baron
WBWF&S
Best answers
0
Türkiye lokasyonlu sunucunun turnuva sunucusu olarak geçmesi için, sunucu dosyalarına ve loglarına erişimim gerekiyor. Şartlar size uyuyorsa turnuva süresince sunucu bağışlayabilirsiniz.
 

Residente

Banned
Best answers
0
Şurada 10 tane adam var bir taneside bizim sunucumuz turnuvalara ev sahipliği yapabilir diyemiyor, sonra çıkıp diyorlar "Resi komplo teorisi üretiyor."

Kusura bakmayın kardeşim sizin ürettiğiniz planlar yanında benim ürettiğim komplo teorileri değil, hakikat olur.
 
Status
Not open for further replies.