Fylla har skylda.

Users who are viewing this thread

Delora Filth

Do you want to run this ship?
Marquis
Del dine fylleeskapader! Eller bare diskuter godt øl og andre alkoholholdige forlystelser.

Sitter for øyeblikket og nyter en kald Murphy's Irish red beer på MacBeth Scottish pub i Trondheim.
 
Senaste gången jag drack alkohol vart i februari förra året. Jag halsade en halv vodka i kaffemugg på tre minuter, höll mig uppe i en väl god timme, fick en blackout och befinner mig sedan helt plötsligt på min trappa fullt påklädd förutom underkläder. Good times.
 
En riktig fylla har man inte haft på rätt länge.

Kommer dock ihåg lite över ett år sedan då jag och mina vänner var fulla och körde runt kl. 3 på morgonen i en kundvagn.
Har fortfarande märket på ögonbrynet från när jag vurpade med den.  :lol:
 
Gestricius said:
En riktig fylla har man inte haft på rätt länge.

Kommer dock ihåg lite över ett år sedan då jag och mina vänner var fulla och körde runt kl. 3 på morgonen i en kundvagn.
Har fortfarande märket på ögonbrynet från när jag vurpade med den.  :lol:
Ajabaja, olagligt för dig att vara full ju.
 
Othurin said:
Gestricius said:
En riktig fylla har man inte haft på rätt länge.

Kommer dock ihåg lite över ett år sedan då jag och mina vänner var fulla och körde runt kl. 3 på morgonen i en kundvagn.
Har fortfarande märket på ögonbrynet från när jag vurpade med den.  :lol:
Ajabaja, olagligt för dig att vara full ju.
Ganska standard med en då full 16-åring.
 
Var forsåvidt på turbofylla sist onsdag. Var ute med tremenningen min og en gjeng med karer jeg pleide å henge med i gamle dager oppe i nordnorge. Endte med å fylle-tekste Vieira på Facebook klokka fem om morran. Var faen ikke til å lese da jeg så på det dagen etter.
 
Jag har aldrig varit full men mina klasskompisar var det en gång. Vi åkte på en utflykt till Raftälven och vi reste två tält inte så långt ifrån en strand. Början av dagen ägnade sig klassen att paddla kanot inklusive mig. Vi hade en hel del kul där. Jag var tretton år och jag hade en drömtjej som gick i samma klass som jag. Jag märkte när vi grillade att flera klasskamrater gick då och då från tälten i gäng ut i skogen. Jag visste inte varför. I alla fall så var det något konstigt. Min drömtjej satt i tjejtältet och jag såg en annan kille komma ut ur tältet med en annan tjej och sade"låtsas som ingenting" "dem står bara där inne och kramas". Dum som jag var trodde jag att R stod och hånglade med någon annan i tältet (jag kallar henne för R) och att alla andra ville dölja det. Det var välkänt att jag tyckte om henne, alla på skolan visste det. Senare så var det några klasskamrater som gav sig iväg med kanoterna och tänkte paddla till en annan del av stranden. Jag hängde med. Av dem fick jag reda på att resten hade tagit med sig sprit och satt och supade i tältet, bland dem fanns min drömtjej. Vi åkte tillbaka och hela klassen bestämde sig för att sova i killtältet. Det var en annan kille som höll på att tafsa på R hela tiden och man hörde hur hon sade "sluta " och liknande. Den andre killen sade till mig"hon är upptagen". Jag gick ut ur tältet och gick på promenad och det kändes konstigt. Det kändes som ett svart stort hål. Efter det så tog lärarna dem som hade supit på bar gärning. Det är det mest nära jag någonsin kommit när det gäller sprit.
 
Själv endast smakat av andras drycker men aldrig blivit full. För snål, langarsprit är ganska överprisat.. och tycker om att vara laglydig, kanske lite väl mycket.
 
Var inte helfull full men jag pissade på en mur som tillhör Göteborgs Universitet.
Blev kallad alkoholist utav två förbipasserande.
 
Hekko söp mig full när han var på besök i Sthlm, blev utkastad från Amba och kommer inte ihåg nåt mellan 3-5. :grin:
 
Rhodokguard said:
Úlfheðinn said:
Halvdålig whiskey + kaffe = profit vinst :grin:

http://sv.m.wiktionary.org/wiki/profit

Finns på svenska jue.

SvenssonHD said:
Hekko söp mig full när han var på besök i Sthlm, blev utkastad från Amba och kommer inte ihåg nåt mellan 3-5. :grin:

Hahaha, episk kväll.


Som student är man väl pienessä huppelissa i snitt mer än en gång per vecka. Förra helgen hade vi stugfest och drog kollektivt 4 liter vodka och 3 liter curacao. På det hade ju alla sina egna resurser också, själv hade jag en gray goose och en flaska botanist gin. Drama, folk som sover på underliga ställen, skumma diskussionsämnen och roliga drinking games på det, inga konstigheter.
 
Thokan said:
Rhodokguard said:
Jag har aldrig varit full

+1 Fortsätt så.

Alkohol är för tråkiga, osäkra, depressiva människor.

Lyssna inte på Modig. Alkohol är roligt om man är tillräckligt gammal och det inte spårar ur.

Men lyssna på Modig tills du är åtminstone 18. Ifall alkohol inte känns rätt för dig då heller, fortsätt lyssna på Modig.
 
Thokan said:
Rhodokguard said:
Jag har aldrig varit full

+1 Fortsätt så.

Alkohol är för tråkiga, osäkra, depressiva människor.
Exakt, dom behöver alkoholen för att bli roliga, självsäkra, positiva människor.  :lol:
 
Back
Top Bottom