Forum spel IV bespreking

Wat zou jij aan CIV IV willen toevoegen?

  • Meer gebouwen?

    Votes: 2 50.0%
  • Meer religies

    Votes: 0 0.0%
  • Meer opties ( post graag )

    Votes: 0 0.0%
  • Dat de dingen nog meer worden verhoogd

    Votes: 2 50.0%

  • Total voters
    4
  • Poll closed .

Users who are viewing this thread

Nou kweet niet wat je hebt gedaan maar iigv. er zitten veel hoeken van 90 graden in. Vooral als je onderaan links kijkt.
 
Ziet er even slecht en willekeurige tiles als de vorige. Behalve dat het lijkt alsof je van plan bent met 100 man te spelen.
 
Ik zal vandaag GIMP weer eens downloaden, eens zien of ik nog iets uit de mouw kan schudden.

Rechte grenzen maakt geen drol uit in het spel zelf, denk dat je beter eerst naar het aantal spelers kan kijken voordat je een giga-kaart maakt, anders speel je wel heel veel beurten zonder allianties, wegen en oorlogen.
 
Risk shizzle

RISK001-1.jpg
 
MaHuD said:
En hoe ziet de politieke kaart van Afrika eruit mensen?

Ik zie jullie probleem niet...
DAT JIJ NIET MEEDOE EN IK WIL DAT JIJ MET DEZE CIV WEER MEEDOE!
[me=Avenger] RAGES [/me]

@Wolfang
....
Nederland in de middeleeuwen...
....
Meh, te nat voor mij. :lol:
 
Dammit, was wat vergeten. :razz:

Jezze said:
Ik zal vandaag GIMP weer eens downloaden, eens zien of ik nog iets uit de mouw kan schudden.

Rechte grenzen maakt geen drol uit in het spel zelf, denk dat je beter eerst naar het aantal spelers kan kijken voordat je een giga-kaart maakt, anders speel je wel heel veel beurten zonder allianties, wegen en oorlogen.
Anders zal ik de kaart doormidden snijden ofzo.
En mocht er dan nog steeds niet genoeg plaats zijn, dus dat er maar 3 a 5 personen meedoen, dan zet ik er zwakke staatjes neer (NPC's, zie officiële topic. )
 
Update ;

-Constructies en Grondstoffen zijn gewijzigd.

Ben bezig de kaart wat te verkleinen en in te kleuren en dan zou de CIV van start kunnen gaan.
Ben ook al bezig om ook mensen buiten CIV III mee te laten doen, door ze te pm'en of ze mee willen doen.
Als jullie nog mensen weten of mee willen laten doen, dan kan je die ook vragen.
 
Gezien uit de poll heb ik toch besloten dat er enkele startposities komen.

Elke startpositie heeft zo zijn voordelen en zo zijn nadelen.
Voorlopig zijn dit ze en later op de avond post ik de kaart waarop de grondsoorten op aangegeven zijn.

Politieke kaart met startpositie ( als je een andere kleur wilt, dan mag je het aangeven.)
civiiiverkleind.png
 
Spel gaat vanavond open. Dus, als je wilt meedoen dan kan je een plekje kiezen. :wink:

Heb al paar personen gevraagd en ook een oude bekende zal ons later joinen, namelijk Lesla....yeah... :roll:
 
The Avenger said:
Spel gaat vanavond open. Dus, als je wilt meedoen dan kan je een plekje kiezen. :wink:

Heb al paar personen gevraagd en ook een oude bekende zal ons later joinen, namelijk Lesla....yeah... :roll:
Oh, beetje sarcasme hea?
 
Back
Top Bottom