Forum Spel CIV III: Westeros

Users who are viewing this thread

Hm, ja. Ik vindt het wel oke. Ik zie niet waar hij anders zou kunnen verplaatsen.
 
MorningRain said:
Trouwens, het ene spel is het andere niet. Dat je met iemand bondgenoot/vijand was in het ene spel wilt niet noodzakelijk zeggen dat dat zo gaat zijn in het andere spel.
Mja, sommigen zien het niet zo blijkbaar.

Vraag: De regel geldt nog dat ik een rivier moet bouwen eer ik gebieden aan de overkant mag overnemen?
 
@Wolf
Rustig maar aan man, ik ben heus niet van plan om meteen al iedereen onder mijn heerschappij te krijgen....hoewel verleidelijk idee, ik ben me zeer bewust dat zoiets pas alleen erg laat kan gebeuren, als ik er dan nog zelf ben. :razz:

@ICock
Ik wil best handelen, maar zoals ik al zei : Bewijs je maar eerst richting mijn volk en dan pas vetrouw ik je...een beetje dan.

Dus wanneer beginnen we met ermee? :razz:
 
Hoe wil je dat ik me bewijs dan? :S Volgens mij heb ik jullie gebackstabbed uit noodzaak en niet omdat ik zo evil ben.
 
Een backstab is en blijft een backstab in mijn ogen. En omdat ik dit keer niemand ga vetrouwen in dit spel.
Zelfs mijzelf ga ik niet vetrouwen. :lol:
Allemaal backstabbers, me allemaal in de rug stabben wanneer ik omdraai!
Oke, nu weer serieus.

Ik wil handel drijven, maar een weg bouwen ga ik niet doen totdat iemand zich betrouwbaar bewijst. En dan als we handel drijven word er waarschijnlijk een tol geeisd door Wolf, dus ik zie wel.
 
Ok, jullie mogen al jullie eerste orders naar mij PMen. Deadline is vrijdag 23 september. Hoe eerder alles binnen is, hoe eerder de volgende beurt kan beginnen.


Wolfang said:
MorningRain said:
Trouwens, het ene spel is het andere niet. Dat je met iemand bondgenoot/vijand was in het ene spel wilt niet noodzakelijk zeggen dat dat zo gaat zijn in het andere spel.
Mja, sommigen zien het niet zo blijkbaar.

Vraag: De regel geldt nog dat ik een rivier moet bouwen eer ik gebieden aan de overkant mag overnemen?
De regel geldt dat je een weg moet hebben om de overkant te bereiken, anders moet je er rond gaan veroveren. Die update moet ik nog toevoegen.
 
Sorry. Was Jezze vergeten.  :razz:

CIVMAP-1.png
 
Bedankt Rams, maar ik had al een kaart, trouwens ik heb enkele dingen geüpdate.

Lijst met updates:

Nieuwe Politieke en Geografische kaart (zie: derde post in deze hele topic)
Wegen per segment kosten nu 10WK
Steengroeves ingevoerd
Kost havens van 30WK verhoogd naar 35WK
Verdedigingsbonussen omtrent garnizoenen gewijzigd
En mogelijk iets anders dat ik vergeten ben
 
Achja, jouw map is ook veel mooier. :razz:

Wolf wil trouwens rood en mag ik blauw? :3
 
Ik ben trouwens vanaf de 19e tot de 24e weg.

(anders qstuur ik nu al mn orders vr beurt 2 ook al door? Als je me zegt welke bevolking ik nu heb?)
 
Back
Top Bottom