Forum Spel CIV I: Faern

Users who are viewing this thread

Hahah ik ben ook net klaar met p119-126 te lezen. Echt kei grappig en brengt wel wat herinneringen terug op  :razz:

iCock= House Frey
Verbeek= House Greyjoy omdat hij vanuit zijn eilanden zoals de vikings aanvalt
Ik= House Lannister
Rams= House Tully Omdat zijn 'riverlands' door de Lannister alliantie in vuur en vlam gezet wordt
MR= Pentos :p (maar qua house meer House of Doorne) Omdat ge u nogal appart hield tegenover iedereen in het spel, net als Doorne (heb laatste boek nog niet uit :p)
Ger= House Stark Gewoon omdat hij geallieerd is met House Tully
AWdeV= Harenhall Ally van House Lannister
Eburon= West coast of the north. Werd aangevallen door House Greyjoy
Jezze= Karstarks De kleinere zuster-huisje van House Stark
FD= House Martell Geen echt verband
 
JA! Huis Frey, met die oude man in zijn stoel.
De verbanden tussen Jome en huis Frey zijn wel duidelijk, en die tussen jou en Huis Lannister kloppen ook wel, maar de andere snap ik niet echt.


P.S. Mag ik huis Tyrell zijn?  :grin:

 
Bedoel je met Doorne misschien Dorne? In dat geval zou ik juist Huis Martell moeten zijn en FD iets anders.
 
Ah oei, ik was vergeten dat Dorne een geografische locatie was ipv een house, ik dacht al dak iets fout had gedaan met Martell :p

Eigenlijk zou jij ook House Arryn kunnen zijn
 
Maar als Ger de Starks was, zou hij dan veel later in het spel misschien een overweldigende comeback gemaakt hebben (zoals ik toch hoop dat er in de volgende boeken gaat gebeuren  :razz:)


Edit: Arryn is cool... niet met die kleine snotaap die alles wil laten vliegen, maar toch...
 
Hebben de Starks een comeback gemaakt? Naar mijn mening is alles tot waar ik gelezen heb (laatste boek) bergafwaarts gegaan, initieel zeer sterk begonnen maar dan met de invasie vand e Greyjoys, Wildlings, Lannisters, Frey gedoe, systematische executie van elke familielid....MJA kweenie hoor :p
 
Sansa gaat een comeback maken en (als Petyr haar toch niet voorliegt) Vrouwe van de vallei en vrouwe van Winterfell worden.
Arya is bezig een ninja te worden ofzoiets dergelijks.
Bran wordt een gedaanteverwisselaar en heeft de mogelijkheid om in de huid van Hodor te kruipen.
Rickon is ondertussen ook veilig waarschijnlijk.

Bovendien is het Noorden bij het laatste boek verdeeld tussen de ijzermannen en de Boltens.

Ik verwacht dat bij het einde van de serie de Starks terug in Winterfell heersen.
 
Ja dat sowieso, maar op dit ogenblik zelve zitten ze diep in de ****.
Ik verwacht dat de skinchanger van Mance heel wat damage kan aanrichten als hij in contact zou kunnen komen met draken  :lol:

 
Nice! IK DOE MEE DIBS ON FIRST CHOICE MAP SPOT  :grin:

Maar uhm, ik vertrek sebiet nr Vilvoorde en ik ga daar vr een paar dagen blijven (geen internet)  :sad:
 
Wat nou als je internet eruit ligt. Misschien dat mensen iemand mogen aanwijzen die, indien hij het niet kan redden, voor hem de beurt kan doen?
 
Back
Top Bottom