Forum regels (Lezen vóór posten!)

Users who are viewing this thread

Je kan morgen key kopen via taleworlds.com als het goed is. Er zijn al aantal sites waar je kan pre-oderen, wat nu eigenlijk geen nut meer heeft. Beta eindigt als het goed is, neem ik aan dan en de servers gaan dan over naar full game denk ik.

Ik zal je verzoek vanavond wel ff opzoeken. Denk dat je zowiezo wel welkom bent in onze clan :wink:. Zal je alvast toevoegen aan de lijst.
 
firebolter said:
jep,
het spel kreeg ik eigenlijk van iemand die zij van 'vind je miss wel leuk'
en klopt vond het leuk. En verder niet bij nagedacht over een vervolg of z`n actie als wat ze doen bij dat Beta.
Wat te doen... Normaal gezien is piraterij een reden voor een permaban op dit forum.

Ik zal je nu gewoon een warning geven. Je bent tenslotte van plan warband te kopen, niet? Ik wil geen potentiële klanten afschrikken :razz:.
 
oke thnx voor het willen toevoegen :grin:
en nee dat van dat "niet orginele" was per toeval kreeg het ten slotte :p
en wil het kopen, ZKR weten :p maar waar??????????
 
ja oke maar je zij eerder dat beta gaat sluiten
en is niet zo dat ik te veel geld heb xD
maar er komt tog wel een warband op cd of zo?
 
De beta sluit morgen, dan komt het spel officieel uit. Dus is het best dat je tot morgen wacht, en dan gewoon een serial key koopt van de taleworlds site, die Jezze net heeft gepost. Dan moet je gewoon het spel downloaden, serial key ingeven en je kan spelen.

Als je het spel pre-ordert via Steam of D2D, kon je ook de beta spelen tot het spel uitkwam, maar dat is nu niet echt de moeite meer he, nu het spel morgen al uitkomt :wink:.

Warband komt ook op CD normaal gezien, maar ik heb nog nooit van de oude Mount&Blade een kopie in België of Nederland zien liggen, weet niet of het ook zo zal zijn voor Warband. Je kan een CD wel bestellen via Amazon ofzo.
 
oo oke
dus is een download game geen cd game :p
d8 altijd dat het op een cd was
als ook op cd te krijgen is doe ik dat wel das wat simpeler en sneller heb namelijk niet altijd veel tijd om op een download te letten
 
Je kan een CD ervan bestellen, maar dat duurt wel langer. Ik denk dat Mephisto schreef dat hij zijn kopie pas de achtste april zou krijgen, terwijl het spel morgen al uit is. De download is volgens mij minder dan een gigabyte, dus dat is normaal gezien op een avondje toch gedownload.
 
oke heb een site gevonden(uiteindelijk)
en aangezien hij morgen pas uitkomt bestel ik hem morgen of overmorgen.
ik wacht wel op de cd
als ooit gebeurt dat me pc/laptop of zo het niet aankan of stuk gaan of zo dan kan ik hem makelijker opnieuw instaleren  :cool:
thnx voor de hulp man.
 
ik heb gezien dat de cd goedkoper is dan het downloaden
aleen het duurt duidelijk veeeeeeeél langer  :sad:
eigenlijk te lang want wil het nu tog egt wel spelen xD
 
Back
Top Bottom