Flashback

Users who are viewing this thread

Det finns inte så många activa svenskar, så jag tror att det här forumet är tillräkligt.  :lol:

Och till sist, värför skulle vi behöva flytta till Flashback?
 
Úlfheðinn said:
Det finns inte så många activa svenskar, så jag tror att det här forumet är tillräkligt.  :lol:

Och till sist, värför skulle vi behöva flytta till Flashback?
Tror nog att du antog det där fel,

Mena om folk skulle vilja vara här eller hos flashback
 
Dealen said:
Úlfheðinn said:
Det finns inte så många activa svenskar, så jag tror att det här forumet är tillräkligt.  :lol:

Och till sist, värför skulle vi behöva flytta till Flashback?
Tror nog att du antog det där fel,

Mena om folk skulle vilja vara här eller hos flashback

Uhm, jag förstår fortfarande inte riktigt vad du menar? Det ena utesluter ju inte det andra, Taleworlds och Flashback är ju två helt olika forum. 
 
Gule said:
Dealen said:
Úlfheðinn said:
Det finns inte så många activa svenskar, så jag tror att det här forumet är tillräkligt.  :lol:

Och till sist, värför skulle vi behöva flytta till Flashback?
Tror nog att du antog det där fel,

Mena om folk skulle vilja vara här eller hos flashback

Uhm, jag förstår fortfarande inte riktigt vad du menar? Det ena utesluter ju inte det andra, Taleworlds och Flashback är ju två helt olika forum.
Jaa det är det men vi är Inne på en svensk del av forumet där vi har egna trådar frånskilda från övriga taleworlds och flashback är ett enda stort svensk forum.
 
Jo men grejen är att mest av tiden behöver inte vi äns ett eget forum.

Oftast är vi aktiva på Engelska("Official Forums") forumet och när vi verkligen behöver ta någonting på Svenska eller om det bara berör oss Svenskar/Skandinaviar, så postar vi det här.

Men som man kan se på aktivitetan här så händer det inte så ofta. Personligen är jag hellre en del av den "stora" forumet på TW än att sitta och isolera mej på det Skandinaviska.  :wink:

Att vissa språk eller länder lykats hå aktiva sub-forums beror på att dom är mycket störe som språk och därmed har mycket fler aktiva medlemar(i.e. Tyska, Ryska, Turkiska)
 
Jaaa ... Självklart är man aktiva I engelska forum men skulle kunna vara kul att ha trådar I vissa Intressen och I ett gemensamt språk
 
Skulle inte hoppas på det, dkandinaviska delen har vart praktiskt taget stendöd sen det började, den populära tråden vi nånsin vart var den för einherjar klanen.
Innan dess tror jag inte nån tråd har kommit längre än tio sidor.

Vilket e synd i sig, jag brukade vara väldigt aktiv på fb förut, innan jag kom till den här delen, försökte till och med återskapa ett par fb trådar här utan större framgång. Så nu tilltalar det här forumet grymt mycket mer än fb. Och inte för att vara jävlig, men fösökatt inte dubbel posta, folk kan tycka att det är sjukt onödigt och drägligt.
 
Flashback är ett uttryck för att minnas saker som hänt för länge sedan. Det används universellt, även i Sverige.
Annars så vet jag inte. Flashback är väl ungefär samma sak, bara att här är de flesta inte nassar och en är det, där är alla nassar förutom några få.
 
Här blir jag inte spontant bannad för att jag arugmenterar med rasister så jag tycker om det här mycket mer  :grin:

Det ligger en stor skillnad mellan ett språksubforum på ett spel-forum och ett yttrandefrihetsbejakande rasist-infekterat forum. De strävar efter två helt olika saker.
 
Back
Top Bottom