Final Fantasy 7tai 8 PC:lle

Users who are viewing this thread

Anshelm Lays

Recruit
Ihan nyt menee kyllä muualle tämä aihe, mutta sattuuko kukaan tietämään mistä vois saada Final Fantasy 7 tai 8 pc:lle jostain? Ei oikein mistään tuntunu löytyvän. Ei mitään piraattikakkaa vaan oikeaa tavaraa.

Noh kiitos...

olisi pitänyt ilmeisesti rajata tota kysymystä vähän :smile: ei onnistu noi nettiostot jostain ulkomailta.

Siis löytyiskö suomesta jostain?

Aika vaikeeta tulee olemaan. Amazonista sai 7 kipaletta mutta tuskin sekään käy sinulle. Mistään kaupasta sitä ei varmasti saa, mutta voit kyllä laittaa ilmoituksen keltaiseen pörssiin.

Kyllä jostain FF8 vois luopua jos sellanen olis ja FF7 en myy, ellei sillä summalla saa omakotitaloa.

Noh, kun se on mun isoveljen oikeestaan, niin siinä mielessä se on meidän. Oon pelannu sitä vaan sen verta ahkerasti, etten raski siitä luopua, isoveljestäni puhumattakaan.

Aa, tarkotat sellasta pikkusta 100 neliön taloa? No onhan se aika pieni, en kyllä tiiä miten minä ja mun ego sinne mahdutaan.

no höh. Olin jo vastaamassa ihan asiallisesti tuohon alkuperäiseen kysymykseen, kunnes huomasin, että tuo törppö li oli necronnu 3 vuotta vanhan threadin ihan turhalla spammi viestillä :mad:

Back
Top Bottom