Excursie - Mechelen

Users who are viewing this thread

In april ga ik met een excursie naar Mechelen in Belgïe/Vlaanderen. Mijn vraag, wat is daar te doen? Voor de excursie gaan we naar een fabriek en kijken bij de EC, maar vroeg me af wat je daar in Mechelen zelf kon doen. Zijn er mensen met wat lokale kennis?
 
't Centrum van Mechelen heeft veel schone gebouwen en ge kunt naar Eburon zijn held, Ambiorix, gaan zien.
 
Verbeek said:
't Centrum van Mechelen heeft veel schone gebouwen en ge kunt naar Eburon zijn held, Ambiorix, gaan zien.
Zal dat zeker doen :wink:. En anders kunnen we altijd naar het café, het schijnt dat ze lekker bier in Vlaanderen hebben :razz:.
 
Powningdude/Captain_Snail said:
ambiorix is idd in tongeren :p

ben zelf ook al in mechelen geweest, je kan er de halfafgewerkte kerktoren bewonderen :grin:

België staat vol met halfafgewerkte kerktorens, maar dat is dan ook gewoon een uiting van de Belgische mentaliteit.
 
weet je hoe dat komt?  ik zal het je is zeggen

de kerk en staat gaven veel geld om de kerken te maken, maar in het midden van het bouwen, namen ze de subsidies af, waardoor er niet genoeg geld meer was voor de bouw

het heeft niets te maken met 'belgische mentaliteit'
 
MorningRain said:
Powningdude/Captain_Snail said:
ambiorix is idd in tongeren :p

ben zelf ook al in mechelen geweest, je kan er de halfafgewerkte kerktoren bewonderen :grin:

België staat vol met halfafgewerkte kerktorens, maar dat is dan ook gewoon een uiting van de Belgische mentaliteit.
Hey cool, Hietala leeft ook nog  :cool:
 
Back
Top Bottom