Evkura lanet (Garanti Sorunu)

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.

KhergitKhan

Sergeant Knight
Beyler ben evkurdan exper bilgisayar aldim.1 hafta icinde gelir dediler fakat gelmedi.Bende aradim sordum stoklar tukendi dediler.Evkurdan daha once hic bisey almamistim.İnsanlarin yazdiklarini gorunce pisman oldum.Stoklar ne kadar zamanda dolabilir bir bilginiz varmi? Gercekten cok sabirsizim evde butun gun bekliyorum gelir diye.

Not: Tabletten yaziyorum hatalar icin ozur.
 
Evkurdan ürün mürün alınmaz.Çok sağlam aile mazimiz var o lanet olası firmayla bence iptal edebiliyorsan et ürünü alma oradan.Tahmin edeyim kredi kartı olmadığı için senetle aldınız oradan bilgisayarı ?
 
Evet yoktu 24 ay taksit ile karne indiriminden faydalanarak ucuz bir fiyata aldim.Ailem o kadar kotu olay yasamamis evkurla ilgili hep gelmis urunler.Ben bursada oturuyorum.Bekleyecez artik.
 
Bende telefon aldım dedim bu kadar büyük mağaza eskisi gibi değildir artık diye fakat 2 ayda bozuldu telefonum ayrıca alana kadarda göbeğim çatladı adres bulunamadı onaylanmadı falan diye en son iptal edicem etmiyolar ankaradan iptal ediliyo diye lanet olsun evkura. git bağır çağır hallettir işini yoksa sallarlar.
 
Azazil_10 said:
Bende telefon aldım dedim bu kadar büyük mağaza eskisi gibi değildir artık diye fakat 2 ayda bozuldu telefonum ayrıca alana kadarda göbeğim çatladı adres bulunamadı onaylanmadı falan diye en son iptal edicem etmiyolar ankaradan iptal ediliyo diye lanet olsun evkura. git bağır çağır hallettir işini yoksa sallarlar.

Evkur mu imal etmiş telefonu? :smile:
 
Negatrm B. said:
Azazil_10 said:
Bende telefon aldım dedim bu kadar büyük mağaza eskisi gibi değildir artık diye fakat 2 ayda bozuldu telefonum ayrıca alana kadarda göbeğim çatladı adres bulunamadı onaylanmadı falan diye en son iptal edicem etmiyolar ankaradan iptal ediliyo diye lanet olsun evkura. git bağır çağır hallettir işini yoksa sallarlar.

Evkur mu imal etmiş telefonu? :smile:


:lol: :lol: :lol: nerede imal edecek,o kadar akılmı var evkurda :grin:
 
Beyler bilgisayarım bugün geldi ve bende açıp kurdum.Fakat bana daha sonra benim kurmamam gerektiğini,servisin kurması gerektiğini söylediler.Yoksa Garanti Belgesi imzalanmazmış.Bu doğru mu?Yoksa bilmiyordum diye ikna edebilir miyim?
 
Win 8 kendisi kuruluydu.Ben CD ellemedim( CD vardı evet).Bilgisayarın içini açmadım,hiçbir etiketi de koparmadım.Yine de böyle mi yapıyorlar?Çok mantıksız yaw.
 
Yok ya sorun olmaması lazım. İlla servis kuracak diye bir şey yok. Garantiye veremeye faturayla birlikte gidersen o zaman imzalarlar. Ya da direk exper garantiye kendin göndereceksen fatura kopyası ile gönderdinmi sorun olmaz.
 
Findecáno Amandil said:
Yok ya sorun olmaması lazım. İlla servis kuracak diye bir şey yok. Garantiye veremeye faturayla birlikte gidersen o zaman imzalarlar. Ya da direk exper garantiye kendin göndereceksen fatura kopyası ile gönderdinmi sorun olmaz.

Sağol içimi rahatlattın :grin: Konu kilit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom