Eriskummalisia sanoja opettajien suusta!?!

Users who are viewing this thread

lollalol said:
Tänään taas meidän mahtava matikan opemme : Kaverit vei sille kukkia ihan vitsillä ja se oli vaan että
- Voi kiitos mihin mä laittaisin... NYT HILJAA SIELLÄ TAKANA Teemu siirrä se pulpettis takas!

Tossa alko pikkasen nauruttamaan  :mrgreen:

Taidan olla vähän vajaa kun en ymmärtänyt :grin:
 
Ah, Perkele. Boffaajia vissiin? Itse olen Coronasta :wink:

Joo, kyllä toi kuulostaa hyvältä, kaikkea jännää kuulee :grin: Kaveria (naispuolista) oli joku yrittänyt värvätä lausumalla "Tiesitkö että pystykäärme hoikentaa?" :smile: Mahtava veto kyllä.
 
Teollisuustalouden perusteissa luennoitsija puhuu kioskista ja käikäleistä. Ensimmäinen tarkoittaen mitä tahansa firmaa, jälkimmäinen jotain tuotetta (yleensä elektroninen vimpain).
 
"...esimerkiksi petterin ja santerin nimi alkaa samallakirjaimella paitsi petterin..."
 
Vanha luokkalainen heitti jääkiekon tauluu muiden yllytyksestä, nii just tulee opettaja sisään maha edellä ku tauluu pirstoutuu muruiks!
Ope: AIJJAIJJAIJJAI (nimi sensuroitu) Mitä sä ny tommosta
Sit se meni opettajan huoneesee hakee pastillin (itellee) ja sano et meil on nyt matikkaa..
Eikä mitää seurauksii!  :mrgreen:

 
"mäkään en ymmärrä tätä tehtävää, mutta se ratkaistaan näin!"

lukion matikan opettaja jollain syventävällä kurissilla.
 
Yksi meidän historian proffista hajoili vähän viime luennolla:

"Allright, I've taken enough of your time, I'll be quiet now, any questions?"
Syvä hiljaisuus.
"Well, I do want to bring up one more point..."
Laittaa käden suun eteen.
"No, no, I said I'd be quiet now, so I won't say anything more, see you people next week"

Porukka vähän tipahti, kun ei nämä englantilaiset proffat yleensä sukkelasti sanaile mitään.
 
Opettaja: "Ettekö te ruvennukkaan homoiksi?"
Oppilaat 1, 2 ja 3: "....................."
Opettaja: "Ei siinä mitään vikaa ole, rohkeasti vain." *kävelee pois*
Oppilaa 1, 2 ja 3: "Mitä..?"


Opettaja: "Sanokaa Pentille (nimi muutettu) että odottaa edes pari tuntia sen ryyppäämisen kanssa!"
 
Opettaja juuri pyörtynyt ja käynyt selvittyään ambulanssissa mittauttamassa veripaineet sun muut.

*Tulee sisään luokkaan*

"Noniin, eiköhän jatketa."


Asialleen omistautunut mies, pakko myöntää.
 
Metallitöiden opettaja: ''Miksi miehellä on kumivasara!!??''. Puolen tunnin päästä: ''Kyllä minäkin ymmärrän, että tämä viilaaminen on ihan vittumaista hommaa''. Tunnin päästä: ''Lopettakaa se pojan raiskaaminen, tai mä tuun kiusaamaan teitä 3 kertaa pahemmin''.
 
Ainiin. Yks mun ruotsin opettaja keskusteli mun kaverin kaa siitä ovatko opettajat uhreja koulusurmissa XD
 
Entinen ruotsinopettajani puhui usein miehistä, jotka tanssivat makkarat suussa. Hän kertoi usein myös viilistä, joka on pitkää ja venyvää.
 
Back
Top Bottom