erepublik

Users who are viewing this thread

mitä? eikös liki kaikkien netti foorumien laadukas ja eroon pääsemätön täytin kiinnosta??? :mrgreen:
 
voisiko kukaan vaihdella lahjoja kanssani, tarkoitan siis että ostelisit minulle lahjoja ja ostaisin takaisin. kun pitäisi saada wellnessiä aika paljon enemmän ja se on kuulemma hyvä keino sen hankkimiseen.
 
no ainakin hirsitorpat oy ois suomalainen jos sellasta haluisit en niistä muista sitten tiedä
 
Irpe said:
voisiko kukaan vaihdella lahjoja kanssani, tarkoitan siis että ostelisit minulle lahjoja ja ostaisin takaisin. kun pitäisi saada wellnessiä aika paljon enemmän ja se on kuulemma hyvä keino sen hankkimiseen.
ilmoittaudun vapaaehtoiseksi!
 
okei no mulla on nyt 4 q1 lahjaa että jos viittisit kertoo nimesi pelissä niin lähetän sulle. sitte takas periaatteessa iha sama minkä q:n lahjoja annat kunhan niistä tulee yhteensä 4 wellnessiä
 
Irpe said:
okei no mulla on nyt 4 q1 lahjaa että jos viittisit kertoo nimesi pelissä niin lähetän sulle. sitte takas periaatteessa iha sama minkä q:n lahjoja annat kunhan niistä tulee yhteensä 4 wellnessiä
ok, pist tuleen nimelle krkkonen..
 
höh en ehtiny ekana mut voitsä hyväksyy mun kutsun ku sentää jaksoin kirjottaa tänne  :smile: nimi siis marshall mathers tossa pelissä
 
Back
Top Bottom