En tråd till då, tatueringar!

Users who are viewing this thread

TheGranath

Sergeant
Skoj att göra trådar ju..
Jo, min fråga är, har ni gaddat er? Visserligen är flera av er under 18 år men några äldre måste det la änna finnas?
10402904_248558558669599_3455009156060062628_n.jpg

Mig och mina tatueringar.
 
Othurin said:
Tatueringar är reserverade för sjömän och kriminella och du är varken eller även om du gick i skolan i Angered...:razz:
Fak u, fajt me irl så får du se på kriminell. :wink:
 
Finner inte tatueringar estetiskt tilltalande alls personligen. Enda sortens tatueringar jag skulle kunna tänka mig är praktiska sådana. Som till exempel min blodgrupp och medgivande till organdonation.

Imponerande galleri du har där dock  :grin:
 
Thokan said:
Finner inte tatueringar estetiskt tilltalande alls personligt. Enda sortens tatueringar jag skulle kunna tänka mig är praktiska sådana. Som till exempel min blodgrupp och medgivande till organdonation.
Låter ju inte helt fel.  :razz:

Tänkte själv dock på Tre Kronor eller något sådant. Är 17 år så det får vänta.
 
Thokan said:
Hekko said:
Tatueringar är för hipsters.

Dessutom är det jävligt fult med tatueringar.

Säger vad alla tänker, hahaha <3

'Tattoos are like bumperstickers on a Ferrari' eller något ditåt som GSE sade. Aldrig träffat någon som sett bättre ut genom en tatuering.

Lite som piercingar i näsan.
 
Hekko said:
Thokan said:
Hekko said:
Tatueringar är för hipsters.

Dessutom är det jävligt fult med tatueringar.

Säger vad alla tänker, hahaha <3

'Tattoos are like bumperstickers on a Ferrari' eller något ditåt som GSE sade. Aldrig träffat någon som sett bättre ut genom en tatuering.

Lite som piercingar i näsan.
Det passar väl olika stilar. Om du vill se ut som en HA- eller Bandidossnubbe passar det...
 
Othurin said:
Hekko said:
Thokan said:
Hekko said:
Tatueringar är för hipsters.

Dessutom är det jävligt fult med tatueringar.

Säger vad alla tänker, hahaha <3

'Tattoos are like bumperstickers on a Ferrari' eller något ditåt som GSE sade. Aldrig träffat någon som sett bättre ut genom en tatuering.

Lite som piercingar i näsan.
Det passar väl olika stilar. Om du vill se ut som en HA- eller Bandidossnubbe passar det...

Det är kongruent för deras still. På samma sätt som frisyrer i konstiga färger passar in i en viss stil. Betyder inte att man ser bättre ut för det.

Det enda som är estetiskt tilltalande är god smak. Pärlörhängen på tjejer är den enda "kroppsmodifiering" som inte ilvolverar hår som får någon att se bättre ut.

Hoppas att det går utan att säga att jag talar om personliga preferenser, hipstersen och HA och Bandidos och manga typerna är helt fria att se ned på mig för att jag inte ser ut som dem.
 
Själv tror jag inte att jag ska tatuera mig. Folk kan känna igen en på direkten och ibland så kan det vara lite olägligt...
 
Back
Top Bottom