Einhärjar Klanen

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Davee said:
Thunaraz said:
Innfør husbrenning på "the Village" kartet slik at alle som camper på taket tar skade!  :twisted:

Jag stödjer denna idé till 100% :grin:
mb2u.png

mb5y.png

mb4.png

mb3.png
:mrgreen:
 
RP mod (roleplay). Det går dock inte att bränna husen i den senaste versionen som går att ladda ner. Men jag jobbar på det :razz:

Det använder en del server resurser dock, så man får ta det lite lungt med eldningen.
 
Nikephoros said:
Greetings, comerades!

As you may have heard l'Armata Brancaleone is organizing an international (EU) infantry dueling tournament, the Wager of War!

In THIS thread, you will find the informations and rules, and the necessaire to subscribe.

Join in great numbers!
 
NOTERING till alla er som ska vara med och träna ikväll.

Vissa av er vet redan men tiden har blivit ändrad. Men den gamla tiden som var 19:00 GMT gäller INTE längre.

Ny tid är:
21:00 GMT


Ninjad!
 
NaglFaar said:
NOTERING till alla er som ska vara med och träna ikväll.

Vissa av er vet redan men tiden har blivit ändrad. Men den gamla tiden som var 19:00 GMT gäller INTE längre.

Ny tid är:
21:00 GMT


Ninjad!

Hmm, ok, då får du skriva av mig som backup - det blir för sent för mig.
Och även om jag skulle kunna vart med så gör det inget att Skandinav fick ta Blods plats, han var ju som du sa först på backup-listan.
 
Hmm.... Bannad alltså? Det var ju inte bra. Fennris, skärpning  :evil:

Davee said:
Hmm, ok, då får du skriva av mig som backup - det blir för sent för mig.
Och även om jag skulle kunna vart med så gör det inget att Skandinav fick ta Blods plats, han var ju som du sa först på backup-listan.

Men om Skandinav ska ta blodis plats...
Skandinav har ju tagit Hengists plats. Då får vi ta en till ifrån backup:en.
 
Helt orelaterat, men jag har en kul sak att berätta!
Jag håller på och lirar Open Beta till ett svenskt PVP-inriktat MMO som kommer ut om sådär en månad - Mortal Online. Spelets fighter påminner mer om M&B än de flesta andra fantasy-MMO på marknaden.
Gissa vem jag springer på ibland virrvarret av spelare? Arch3r och hans kompanjoner. Har sett flera medlemmar av CoR! Vi hjälpte varandra crafta och samla material till vapen osv, och vi hade rätt kul. Nu behöver vi bara lite fler Einherjar i spelet :wink:

Länk till MOs hemsida ifall ni är intresserade (nedladdning och inloggning gratis tills spelet släpps, men kom ihåg att det är beta och inte klart/buggfritt): http://www.mortalonline.com/

NaglFaar said:
Men om Skandinav ska ta blodis plats...
Skandinav har ju tagit Hengists plats. Då får vi ta en till ifrån backup:en.

Ok, your choise, jag kan inte spela idag hur som helst :sad:
 
Davee said:
Helt orelaterat, men jag har en kul sak att berätta!
Jag håller på och lirar Open Beta till ett svenskt PVP-inriktat MMO som kommer ut om sådär en månad - Mortal Online. Spelets fighter påminner mer om M&B än de flesta andra fantasy-MMO på marknaden.
Gissa vem jag springer på ibland virrvarret av spelare? Arch3r och hans kompanjoner. Har sett flera medlemmar av CoR! Vi hjälpte varandra crafta och samla material till vapen osv, och vi hade rätt kul. Nu behöver vi bara lite fler Einherjar i spelet :wink:

Länk till MOs hemsida ifall ni är intresserade (nedladdning och inloggning gratis tills spelet släpps, men kom ihåg att det är beta och inte klart/buggfritt): http://www.mortalonline.com/

Det ser snyggt ut. Jag ska nog ta och ladda ner det och se vad det är för ett spel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom