Einhärjar Klanen

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Jag gillar inte heller den nya layouten, men man  vänjer sig. Belöningssystemet kommer att ordna sig så småningom, personligen tycker jag inte att det är det viktigaste.

För övrigt, om ingen redan meddelat, så är vår nya server uppe! Jag har redan haft äran att lira med Blodshammar, Ulf, Hvidsärk, Angantyr och wrkills på den(kanske fler). Om ni har några frågor eller feedback så kan ni ställa dem till dem till Naglfaar, bloodshammar, Ulf eller mig, vi har administratörsrättigheter på servern.

Hare bra! 
 
Gule said:
Jag gillar inte heller den nya layouten, men man  vänjer sig. Belöningssystemet kommer att ordna sig så småningom, personligen tycker jag inte att det är det viktigaste.

För övrigt, om ingen redan meddelat, så är vår nya server uppe! Jag har redan haft äran att lira med Blodshammar, Ulf, Hvidsärk, Angantyr och wrkills på den(kanske fler). Om ni har några frågor eller feedback så kan ni ställa dem till dem till Naglfaar, bloodshammar, Ulf eller mig, vi har administratörsrättigheter på servern.

Hare bra!

Hehe, det gick röv för mig. Jag tar bara grund equipment och kör på det. Så plockar jag upp grejer efter hand ^^ (Spara pengar Guld)
Jag övar mig bara. Jag vill kunna vara bäst även men skit grejer :razz:
 
BlodsHammar said:
Gule said:
Jag gillar inte heller den nya layouten, men man  vänjer sig. Belöningssystemet kommer att ordna sig så småningom, personligen tycker jag inte att det är det viktigaste.

För övrigt, om ingen redan meddelat, så är vår nya server uppe! Jag har redan haft äran att lira med Blodshammar, Ulf, Hvidsärk, Angantyr och wrkills på den(kanske fler). Om ni har några frågor eller feedback så kan ni ställa dem till dem till Naglfaar, bloodshammar, Ulf eller mig, vi har administratörsrättigheter på servern.

Hare bra!

Hehe, det gick röv för mig. Jag tar bara grund equipment och kör på det. Så plockar jag upp grejer efter hand ^^ (Spara pengar Guld)
Jag övar mig bara. Jag vill kunna vara bäst även men skit grejer :razz:

Jag tänker lite på samma sätt, men så har jag förälskat mig i långyxan. Utöver den dock kör jag standard grejer.

Jag skickade ett PM till Spanky att han skulle ändra namnet på servern till "Scan_Einherjar_Duel", så snart är förhoppningsvis det problemet löst!
 
Bra svar angaende "promotions".  :razz:

Jag har faktist en lista med folk som jag har noterat gör bra. Bra i mitt tycke innebar att dom antingen är väldigt bra eller att dom jobbar extremet bra för låget.  :wink:

Sen finns det ju klart saker man kan göra utanför spelet somär bra.
 
Någon annan som är lite förvirrad över den nya patchen?

Chambering animation will also defend against a particular attack direction for a brief period:
Chamber right -> Defends against opponent's left to right attack.
Chamber left -> Defends against opponent's right to left attack.
Chamber overswing -> Defends against opponent's thrust attack.
Chamber thrust -> Defends against opponent's overswing attack.

Jag lyckas adlrig få det att fungera och som om inte det vore nog så har de ändrat layouten här vilket gör mig mer förvirrad  :smile:
 
BlodsHammar said:
Modify Profile - Look and Layout - Current Theme: Taleworlds Curve

Relativt lik den förra. Jag använder den nu :razz:

Varför inte välja den som heter TaleWorlds (rev. 5), den är exakt som den förra!
 
Kazzandd3.jpg
Kazzandd2.jpg
Kazzandd1.jpg
 
Jävligt bra Brutus  :grin:
Det ska han ha.


När det kommer till ranknings systemet så kommer det att funka såhär:

Först och främst: Jag kan varken klättra eller sjunka i rang.

Det är JÄVLIGT jobbigt att hålla koll på nästan 40-50 medlemmar. Det funkar inte. Så ni som märker att en person jobbar på bra och är duktig, skicka ett PM till mig eller Polovolo så kommer vi att följa upp det. Då kommer jag kolla efter den personen när jag spelar och ser om han möter kriterierna. Vad är då kriterierna? Det bestämmer jag eller Polovolo. Det finns inget generellt system vi följer. Om jag tycker att han är bra så blir han befordrad. Kan tyckas lite orättvist men så är det. Jag kommer att vara så rättvis jag kan och göra det jag kan för att alla ska bli nöjda. Men jag tänker inte värpa befordringar på löpande band bara för att någon säger att någon är bra.
Vi delar ut dom som vi känner för det.

Sedan, som sagt, så prioriteras saker som just nu är gynnade för klanen. Ny hemsida, TS, Server, Vapen, Logga, Sigs...
Men just nu finns inget sådant officiellt. Det är om man kommer på något så kan det finnas möjlighet att kamma hem en befordran. Se det som ett pris.
Att inte vara aktiv är inte heller bra, som vissa faktiskt är. Vissa kommer ju bara in och anmäler sig, men tillför inget till klanen som: Humor, snack, spel osv.
Ni som är aktiva kommer ju att kunna få en befordring kanske bara för att vi märker att ni är väldigt aktiva och bidrar med eran närvaro mm.

Det här med att dela befordringar till medlemmar som vart med i över ett år kanske är en dum ide, för jag har inte en aning om vilka som gick med när. Tråden börjar bli ganska lång och det kommer ta dagar innan man fått med alla. Sedan att hålla koll på vilka som vart med hur länge kommer att vara döden.
 
Hmm, jag kan fortfarande inte starta warband :sad:
Jag har inte kunnat spela sedan 0.633 , så det är därför som ni kanske inte ser mig så mycket :razz:
Jag har väntat länge nu och jag blir bara mer irriterad efter varje ny patch som inte löser problemet.
Jag får hoppas på att någon ny patch löser detta snart, eller så får jag vänta tills warband släpps. :/

Men jag får önska er alla lycka och framgång i spelet, även om jag inte kan vara där och se det.

Mvh The Berserker.
 
Pah Brutus, det var duel server... Möt mig i en riktig match av battle så får du se på något helt annat, dit ansikte i jorden. Det är ingen suprise att han satt up dom hit, han sade Screenshot taken på chatten...  :razz: Keep at it guys!

Vad händer när du försöker starta warband? Kommer det en error eller?
 
Kazzan said:
Pah Brutus, det var duel server... Möt mig i en riktig match av battle så får du se på något helt annat, dit ansikte i jorden. Det är ingen suprise att han satt up dom hit, han sade Screenshot taken på chatten...  :razz: Keep at it guys!

Hehe, jag tror aldrig vi kommer ge upp det här :grin:
Man mot man är det bästa sättet att avgöra vem som är bäst.

Kazzan said:
Vad händer när du försöker starta warband? Kommer det en error eller?

Det hade jag också velat veta. Vad händer, exakt?
 
NaglFaar said:
Kazzan said:
Vad händer när du försöker starta warband? Kommer det en error eller?

Det hade jag också velat veta. Vad händer, exakt?

Jo det som händer är att jag trycker på start ikonen för warband och ett error meddelande kommer upp.
334eb2a4.jpg

Det går inte att "ignore" eller att "retry", och jag har försökt att avinstallera warband och sedan ladda ner det igen men det hjälpte inte.
Finns det något annat som jag borde testa?

Här är mina prestanda
System: Microsoft Windows xp professional
version 2002 Service pack 3 Computer: Intel[R] Pentium[R] 4 CPU 293GHz 293GHZ 1.00 GB of RAM

Warband funkade innan så jag tror inte att det ska vara något fel på min dator.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom