Einhärjar Klanen

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
NaglFaar said:
LYSTRING NI SOM HAR BETA!

Imorgon, alltså söndagen den 22 november kl 23:00, ska vi göra upp med 22nd en gång för alla.
Jag behöver minst 10 personer som kan komma in och spela vid den tiden. Vi har nästan 40 beta testare och jag behöver bara 10.
Dom kommer att fixa server så vi behöver inte oroa oss för det. Vi behöver bara oroa oss om Einhärjar som kan slakta lite. Dom börjar tro att vi fegar ur och så är fan inte fallet.

Nu skiter jag i vilka som stod först på vilken lista, hit och dit och bla bla bla. Nu är det först till kvarn som gäller, inget annat.
Om någon nu tycker att detta är orättvist så skicka ett PM till mig så snackar vi om det.

Våra yxor ska fanimej visa dom varför Vikingar är fruktade.
Och kom ihåg att hålla ihop vad som än gäller. INGEN springer ifrån gruppen.


Blodshammar eller polovolo!
Någon av er kommer att hålla i listan. Dom som ansöker från och med NU, ska skrivas upp på listan med början på mig.
Om vi får tillräckligt med spelare kommer jag att vara åskådare och leda er via TS. Detta är på grund av att jag suger katastrofalt.

Jag tror Blodshammar passar bättre för den uppgiften, eftersom att han är aktivare på forumet just nu (mitt internet krånglar fortfarande, kan inte sitta hemma o surfa)
 
Jag är villig att delta om listan inte blir full.



@Ulf, Igår kväll uppstod något fel med teamspeak som gjorde att våra röster ekade, det gjorde att det blev svårt att uppfatta vad folk sade. Felet kanska bara var tillfälligt men jag tänkte att jag ändå skulle rapportera det till dig.
 
NaglFaar said:
Glöm inte Woden, Blodshammar.

Quota ett äldre inlägg med folk kvar på listan. Var tvungen att ta-bort-lägga-till och glömde av vilka som skulle med, så jag posta & modifiera. Glömde ingen :wink:

Får se hur det blir med en fight i dag.Ska vara med på "formations Sundays" också idag.
 
NaglFaar said:
LYSTRING NI SOM HAR BETA!

Imorgon, alltså söndagen den 22 november kl 23:00, ska vi göra upp med 22nd en gång för alla.
Jag behöver minst 10 personer som kan komma in och spela vid den tiden. Vi har nästan 40 beta testare och jag behöver bara 10.
Dom kommer att fixa server så vi behöver inte oroa oss för det. Vi behöver bara oroa oss om Einhärjar som kan slakta lite. Dom börjar tro att vi fegar ur och så är fan inte fallet.

Nu skiter jag i vilka som stod först på vilken lista, hit och dit och bla bla bla. Nu är det först till kvarn som gäller, inget annat.
Om någon nu tycker att detta är orättvist så skicka ett PM till mig så snackar vi om det.

Våra yxor ska fanimej visa dom varför Vikingar är fruktade.
Och kom ihåg att hålla ihop vad som än gäller. INGEN springer ifrån gruppen.


Blodshammar eller polovolo!
Någon av er kommer att hålla i listan. Dom som ansöker från och med NU, ska skrivas upp på listan med början på mig.
Om vi får tillräckligt med spelare kommer jag att vara åskådare och leda er via TS. Detta är på grund av att jag suger katastrofalt.

Jeg joiner gerne :!: :!:
 
Nu är jag lite seg kanske, men börjar inte matchen kl. 20.00 för oss svenskar? Chuck sa på vårat forum att matchen skulle börja 19 gmt.

Och ja, jag spionerar. :smile:
 
RimShooter said:
BlodsHammar said:
wrkills94 said:
Jeg er norsk, så jeg skjønner ikke 100% hva dere skriver:grin:
Matchen starter 20:00 norsk/svensk/dansk tid?

Ja.

NaglFaar said:
söndagen den 22 november kl 23:00

Er det 20:00 eller 23:00?

Det är klockan 20.00.

23.00 var den gamla tiden, den gäller icke längre.



wrkills94 said:
Åssen fungerer clan match?
f. eks hvilken server skal jeg på?

Jag tror inte att det är säkert ännu vilken server vi spelar på, men om du är inne på teamspeak kl. 20.00 så löser sig allt! :wink:
 
Hvor mange kan være med? Jeg kan måske nå det, men hvis der ikke er plads gør det ikke noget. Er der spectators på? Så kan jeg altid komme ind som back-up.
 
Jag tror att jag har hittat mitt nya in-game namn nu. "Einarðr" (meaning "bold"). Så om Naglfaar kan ändra det i första posten så skulle det vara uppskattat. :wink:



Synd att denna dumma assertion fail buggen fortfarande hindrar mig från att äns starta spelet, annars så hade jag nog varit med ikväll :sad:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom