Dutch thread

Users who are viewing this thread

Temujin

Banned
als reactie op die gekke finnen, begin maar te lullen jongens!

op mijn school is een meisje he! godmiliaar wat is zij mooi man! en grappig, ik was met haar gaan winkelen, en op een gegeven moment zegt ze: ik eet maar 1 keer per week friet!
ik: waarom?
zij: om mijn lichaam mooi in vorm te houden!
ik kijk haar aan, haar hele lichaam, en zeg: ja! dat lukt je goed he! :p zij lache ik lache! daarna nog wat gaan drinken en ik haar bij de trein afgezet.

jammer dat ze moslim is en ik niet :sad:

ze is mooi jongen MOOI ZEG IK JE!!!! ouwhoer wat is ze toch mooi man! godnondeju miliaar mozes kriebel wat is ze toch mooi! ze heet Dana Imam en komt eigenlijk uit Barhein. ze is wel niet al te snugger, omdat ze zegt dat je een fout maakt als je denkt dat mensen van apen komen, god heeft mensen gemaakt en verheven boven alle dieren volgens haar :sad:

hehe, Interessant verhaal! :razz: (mijn Nederlands is niet groot) maar ontmoette u een vrouw die godess is? :razz:

I can actually understand that!

Temu said something along the lines of:

This is a reaction to the finnish thread

at my school there is a girl. she is pretty. and has a sense of humour. i went to the shops with her, and at one given moment she said I only eat *something* once a week

Me: Why?
Her: To keep my body in shape
I looked at her, her whole body and yeah, it looks good. she laughs, i laugh. after that we went to drink something.

I can't be bothered to do the rest, and it's not entirely accurate, i know, but i try

WTF toch redelijk wat NL's/Vlamingen hier :cool:

Persoonlijk verspreid ik het M&B evangelie in Amsterdam!

En ja, er zijn hier teveel finnen :smile:

Killalot: it's not all that different from Afrikaans, isn't it?

SiR K1lLaLoT said:
I can actually understand that!

Temu said something along the lines of:

This is a reaction to the finnish thread

at my school there is a girl. she is pretty. and has a sense of humour. i went to the shops with her, and at one given moment she said I only eat *something* once a week

Me: Why?
Her: To keep my body in shape
I looked at her, her whole body and yeah, it looks good. she laughs, i laugh. after that we went to drink something.

I can't be bothered to do the rest, and it's not entirely accurate, i know, but i try

allmost,

she said: I only eat fries once a week
me: why?
she: to keep my body beautiful
I looked at her, her entire body and said: well your doing a great job at it so far.

Ik haat mircrosoft. Die losers hebben het zo ingesteld dat je enkel met met xp AOE 3 kunt spelen om meer mensen xp te doen kopen. :xf-mad:

hahahaha, slimme zet! een beetje gemeen, maar wel slim vraag me af of het wel wettelijk is? in sommige landen zou dit illegaal kunnen zijn, ze zijn al is veroordeel geweest he

Geen idee. Waarom moest ms het nu ook uitgeven. :xf-mad: Straks pattenteren ze nog het uitgeven van spellen ook. Ze wouden ook es "het maken vaan een tekening (= smiley) door een toetsen combinatie" patenteren. En ook "het maken en verwijderen van lege plaats in een tekstdocument". Ik bedoel: WTF? o_O

zakenmensen he, proberen overal geld uit te slaan

en age of empires is van hun, dus het is logish dat ze zoiets proberen

hij gaat prima.
ik post nu pas omdat ik het nogal druk heb. ik moet voor kerst 2 beheersplannen geschreven hebben en een bedrijf opgericht hebben. zucht!

maar ik zit op het moment niet zo aan vrouwen te denken. ik heb mezelf een soort tijdelijk celibaat opgelegt.

je zet een fictief bedrijf op, en probeert een winstmarge te halen het is een bedrijfs simulatie, als ik op school was komen opdagen vroeger, had ik ook zoiets moeten doen.

je zet een bedrijf op, je vergelijkt met de echte sector en economie, en dan kijk je hoe het zou doen vergeleken met de concurentie en kijk je of je winst haalt (zoiets toch)

niet helemal. je zet een fictief bedrijf op. kortom je geeft aan hoe je je zou aanmelden bij de kamer van koophandel en alles. je berekent je begroting en maakt dan offertes voor fictieve opdrachten

Back
Top Bottom