Difficulty rating = ## %?

Users who are viewing this thread

Merc said:
Uusimmax versios olis toi battlesize maxi suurempi ku 40. Am i wrong?

Enpä ole varma.. En ole pystynyt pelaamaan tuota uusinta versioita koska koneeseen tuli pikku näytönohjain ongelma..  :razz:


Jos koko pelissä on kentällä yhtä aikaa 1000 solttua (saati sitten 2000-3000) se on jo aika paljon vanillassa. Jos aikoo saada sen battlesizen täyteen, saa varmaan ladata jonkun uuber modin, kehittään charansa 50 lvl, ja varmaan vielä muutella vähän pelin asetuksia jotta saisi noin suuren taistelun aikaan. Ja sekin olisi parhaimmallakin pelitykillä aika lähellä tuota LntStm:n diaesitystä.

Onhan se tietysti cool jos difficult näyttää tuhatta prosenttia.. :grin:
 
Oisko se jotain... hitto en muista, mutta päälle 50 tai 70 se oli. Varmaan jotain 70 paikkeilla ku ite pelaan 55.
 
Tuo taitaa olla vielä inhimmillisissä rajoissa. Itse en todellakaan tykkää pelata jos taistelussa riehuu 100 solttua puolellaan, taistelun lataamisessa menee hermot, peli on hidasta koska kone ei jaksa pyörittää, jousimiehet tappatavat innokaasti omia (ampuvat omia selkään niiden takaa ja sekös vituttaa..) ja itse voi tehdä vähemmän vahinkoa viholliseen kun omia sotilaita on kasoittain taistelussa.
Mielipiteensä kullakin.
 
Joo ei taida olla tekoälyä suunniteltu ihan sellaiseen. Mutta tosiaan itsekään en tykkää pelata jos ihan vähänkään pätkii. Sen nimittäin huomaa heti, että alkaa menemään peli huonommin sen takia.
 
Tietynsuuruinen pelin hidastuminen voi joissakin nopeatempoisissa peleissä olla hyödyksikin.

Nimim. hitaan koneen omistaja
 
Varmaan toimii vaan näissä yksinpeleissä tuo hidastuminen, mutta eikö M&B:ssä voinut suoraan valita taistelun temmon.
 
QinNai said:
Tietynsuuruinen pelin hidastuminen voi joissakin nopeatempoisissa peleissä olla hyödyksikin.

Nimim. hitaan koneen omistaja

Niin.. Hidastuminenhan ei ole sinänsä pahasta, mutta pätkiminen on... Eronahan siis on se, että kun peli hidastuu, se laskee omaan rauhalliseen tahtiin kaiken mitä framen piirtoon tarvitaan. Kun taas pätkimisessä jätetään piirtäminen väliin, kunnes sille on taas aikaa. Toisin sanoen pätkiessä peli kyllä pyörii taustalla, mutta piirto ja kenties äänet keskeytyvät. :smile: Ja se kyllä hieman haittaa :wink:

En ole itse saanut M&B:tä pätkimään koneuudistuksen jälkeen.. Ellei langattoman hiiren pätkimistä lasketa..  Tosin olen aina ollut hieman sokea visuaaliselle pätkimiselle..
 
Niinkuin joku jo taisi mainitakkin, niin se kyllä ottaa nuppiin välillä kun pelaa battlesize jossain 70, niin omat archerit alkaa lahtaamaan toisiaan aika urakalla.

"Vaegir marksman killed by vaegir marksman"
"vaegir archer killed by vaegir marksman"
jne.
 
Athan said:
Tosin olen aina ollut hieman sokea visuaaliselle pätkimiselle..

Sama homma.
Sitä tulee totuttua siihen kun on hidas kone.
Älyää sen itsekkin vasta kun joku muu huomauttaa.
 
Itellä vaikeus 140 muistaakseni battlesizen oli 150 ei paljoo enempää voi laittaa, mut komeet taistelut tuleet siltikin kun 70 rohanin ratsastajaa ryntää päin örkki armeijaa. "muistaa viime version last days modin"
 
100% taitaa olla ja kaikki muu paitsi hiirellä torjuminen päällä. Ite haluun pitää kaikki hienoudet päällä niin on battlesize vaan noin 100 en oo kyl kokeillu, jos pyörittäs kovemmalla. Empire modissa on kyl hauska metästää itekseen 30-40 riverpiratee vielä kun on vaikeeta ilman hyvää ratsua, joka jaksas ratsastaa kaikki kumoon eikä pysähtys pariin ekaan
 
Back
Top Bottom