Den Lustiga Tråden

Users who are viewing this thread

giphy.gif
 
Rhodokguard said:
Othurin said:
Rhodokguard said:
Othurin said:
Men du är ju sverigedemokrat?
Ja jag är sversverigedemokrat VÄRNA OM DET SVENSKA, medan SDanhängare knappt klarar av språket själva och jag tycker som många andra SD:are att massinvandringen inte är bra för Sverige
men jag stör mig inte på att han är invandrare, det märks ju knappast, han är ändå rolig.Om inte annat så är väl det definitionen av en dåligt integrerad invandrare att han ser sig själv som kurd istället för svensk?  Det enda som stör mig är att han tycker att rasism/nazism är ett brott Fine, rasism kan vara fredligt som att du ser skillnader på folk. Men om du tror att nazism inte är ett brott har du missat en liten händelse. Ringer andra världskriget några klockor?  och att han tycker att SD är rasister och att man borde åtala de som han tycker är rasister/nazister. Dvs. Skulle han sitta vid makten så skulle SD och även Svp vara förbjudna att finnas eftersom han tycker att rasism är ett brott och inte en åsikt.
För övrigt är han väl inte ute efter att "sitta vid makten", statsministergrejen är en ståuppshow, dumbom.
Och jag har sagt att han är ute efter makten? jag sade OM. Och dessutom är rasism när man TYCKER att det finns raser inom den mänskliga rasen och att vissa raser är mindre värda och sämre än vissa andra raser. Det är en tro. En åsikt. Eller du kanske vill att man inte ska få tycka hur man vill i Sverige?. Det är när man handlar, när man diskriminerar folk som det är diskriminering, det är två skilda saker. Dessutom så heter det fint. Har du börjat glömma bort ditt eget modersmål?. Du vill visst att det ska vara straffbart att tycka som man tycker, att få tycka som man vill är någonting som skiljer Sverige från vissa andra länder och gör det till en bra plats att bo på. Men det kanske du vill ändra på?

Othurin och Thokan, om ni inte kan diskutera något annat än politik och kritisera mig för att jag tycker som jag tycker då kan ni gå bort från denna tråd!!! Jag föreslår att ni tar upp det här på Gestricus politik tråd.

Synd då att du inte kan tycka utan att handla. Dina åsikter genomsyrar allt du gör. Rasism är ett brott.


Othurin said:
Thokan said:
Othurin said:
En viss skillnad ändå på smygrasist Bert Karlsson och nazist jackie arklöv och tony olsson...

Ny Demokrati.
Vad jag vet var Bert aldrig en nazist eller mördade poliser... Och som jag ser det var ND mildare än SD också.

Åh givetvis. Ny Demokrati var på riktigt ett missnöjesparti som blev infiltrerade av rasister och kanaliserade på så sätt rasismen som fanns ute i samhället. SD är ett nazistiskt parti som tagit på sig kostym.

Bert är ju bara ett gammalt rövhål och rasist, bland många andra saker. Wachtmeister skyllde allting på lapplisor och sossarna.

Men, Bert Karlsson är ju inte mindre av ett rövhål för det, så att säga  :grin:
 
TheGranath said:
Lustigt att alla trådar i detta underforumet tillslut handlar om politik. Ta det till den rätta tråden tack.
avbitartang.jpg
  :lol:


 
På tal om kass humor...
TILÄGG: inget illa menat mot dig Gestricus, det stod kass humor på videon
 
Gör inte nå'n jeffla politisk diskussion ur det här, för hälvätta.

 
Men nu var det ju inte i det sammanhanget som detta skulle setts som rasistiskt.
 
Back
Top Bottom