De Orde van de Lage Landen - Clan Topic - *Recruiting*

Users who are viewing this thread

Hancelot said:
Mooi. Iemand al in de beta?
Ja. Je kan je hier inschrijven. Ze laten echt enorm veel spelers toe tegenwoordig dus ik denk niet dat je heel lang zal moeten wachten eer je in beta zit. Op twitch zijn er ook een aantal streamers die beta keys weggeven.
 
Ik hoor dat er een ranked mode komt (misschien) lijkt mij wel geinig, ik hoop alleen niet dat het net zoals Overwatch is waar clans elkaar heel erg carrien en 1 verlies evenveel punten weg haalt als 12x winnen.
 
Blead said:
Ik hoor dat er een ranked mode komt (misschien) lijkt mij wel geinig, ik hoop alleen niet dat het net zoals Overwatch is waar clans elkaar heel erg carrien en 1 verlies evenveel punten weg haalt als 12x winnen.
Ja er komt een ranked mode.
Het is onbekend wat voor ranking systeem er komt, wel is het de bedoeling dat er een systeem komt achter matchmaking in ranked. (Huidige matchmaking neemt skill niet mee, alleen of je EU of US bent)
In overwatch en andere spellen van die soort, wordt gekeken naar je skill. Als het spel denkt dat je op je huidige ranking goed zit, zul je ongeveer net zoveel punten verliezen als dat je wint. (rond de 25 punten) Dit komt omdat over het algemeen de meeste mensen rond de 50% win rating hebben.
Als je slechter wordt geacht dan je huidige rank, verlies je meer punten dan dat je verdient. Dat valt dus alleen te compenseren door consequent meer potjes te winnen dan te verliezen. Het is ook zo dat als je speelt met mensen van beneden je rang, dat je som wel het dubbele aan punten verliest. (Zo heb ik wel eens 70 punten verloren met 1 match)
Als je een match verliest en je bent beneden je geachte rang, dan verlies je juist minder punten (bijvoorbeeld maar 13) en win je bijvoorbeeld 35 punten per win. (totdat je weer je daadwerkelijke rang berijkt)

Als je ervaart dat je veel punten verliest voor een loss, en weinig krijgt voor een win. Dan zou ik sugereren om te trainen in aim, positioning, shotcalling etc. zodat je skill verbeterd en je dus weer meer punten kan gaan winnen.
 
gcli3z20dfk31.png


Renkoo maakt tegenwoordig homebrew races voor D&D.
 
Back
Top Bottom