De Orde van de Lage Landen - Clan Topic - *Recruiting*

Users who are viewing this thread

Renneko

Master Knight
* De Orde van de Lage Landen *




We are open for clan-matches and trainings with other clans! You can find our English topic here.



Zier hier eindelijk het nieuwe topic. Zoals jullie in ons oude topic konden lezen is Jezze niet langer onze leider, maar gelukkig nog wel lid. Omdat Jezze weg is. Zijn er natuurlijk wat veranderingen gekomen. We hebben de clanstaf heringedeelt. Deze bestaat nu uit Jerke, Morrolan en Renko. Jerke neemt de server taken opzich. Morrolan de ledenadministratie. En Renko de trainings en matches. Iets wat niets veranderd is de gezelligheid die nog altijd vollop aanwezig is.



~ List of Honour ~


Jezze
~ The Grandmaster ~

Killer-Blead
~ The Founding Father ~

Janlulhannes
~ The Website Wizard ~

Renko
~ Dictator for Life ~[/center]



De clan is gebaseerd op het principe van, sociaal spelen, vriendelijk en met lol. Om ons te joinen, hoef je maar te voldoen aan een aantal benodigdheden.

- De mogelijkheid om Nederlands te spreken/schrijven.
- Geen cheating in het spel, het volgen van de server regels, en die van de clan!
- Geef naamsveranderingen aub door!


Eenmaal in onze clan, verwachten wij van je dat;

- Je de tag OLL_ draagt voor je naam.
- Als het mogelijk is, onze banner draagt ingame, zie dit topic voor meer info of download hem via de website onder clan-media.
- Je registreert op ons forum, forum.beneluxclan.nl en maak een topic over jezelf en wat verteld over wie je bent, wat je xfire is, steam etc. Hoe lang speel je al M&B en Warband etc.


We zouden het ook op prijs stellen als je ons joint op onze xifre groep, http://www.xfire.com/communities/orderofthelowlands/ of de Steam groep, http://steamcommunity.com/groups/ollclan.

Let er wel op dat je het clan-forum regelmatig leest!

Als je voldoet aan deze eisen en je bent geïnteresseerd om te joinen, vul het formulier in op onze website hier.

1. Gedraag je in de server! Dus geen beledigingen, bedreigingen etc. !
2. Misbruik de stem functie op de server niet!
3. Spam niet in de server chat!
4. Wanneer je AFK (Away From Keyboard) bent, ga dan spectator en blijft niet in je team!
5. Geen opzettelijk team-killen!

We gebruiken ook een auto-kick systeem, dat automatisch spelers kickt uit de server die teveel team-kills maken. Sla hier dus acht op.

Server admin beslissingen zijn permanent! Je zal niet gebanned of gekickt worden zonder goed reden! Als je het gevoel hebt dat dit niet zo is, post dan in één van onze topics, of stuur een PM naar FrisianDude of mij.



Website & Forum

www.ollcan.eu
(Mozilla Firefox is aanbevolen als je deze website optimaal wil bekijken.)

forum.ollclan.eu
Hier bespreken een aantal dingen over de clan.



Hoe te komen op Teamspeak?

Het in bezit zijn van Teamspeak is VERPLICHT. Als je geen mic hebt, zorg dan dat je er wel in de channel bent! Meer informatie over TeamSpeak kan je hieronder vinden.

De Teamspeak server draait momenteel op TS 3. Deze kan je hier downloaden.

Wij hebben onze eigen Ts server, Hier is de server ip; ts.fragnet.net:10288



Ter informatie, nog wat historie over onze clan.

Een aantal leden van het Benelux forum begonnen deze clan een lange tijd geleden. Het was ons doel om een clan speciaal op te richten voor de Benelux zodat we samen konden spelen in Warband. Als onze eerste leider werd Killer-Blead gekozen. En daarmee begonnen we onze clan verder op te bouwen. Maar omdat het spel nog in bèta was, was onze activiteit erg laag. Tijdens de bèta steeg het weer maar nog steeds was het aantal beperkt.

Maar op dit moment zijn we een vrij grote clan. En vooral een goed gezelschap.

Zie je in Warband :wink: !
 
waitwut.jpg
 
Als geheime bevelhebber van de OLL sinds het begin van de clan, voel ik me genoodzaakt om hier iets te posten.
 
Wolfang said:
Als geheime bevelhebber van de OLL sinds het begin van de clan, voel ik me genoodzaakt om hier iets te posten.
Pssstttt, uw officiële OLL functie bevat mss het woord manager, ma ge zijt daarom nog altijd geen leider. Uw functie als sanitair manager houdt gewoon in da ge 20 cent vraagt alsk dringend moet gaan zeiken.

P.S.: Ook al versta ik wel da een kaartje me 20c naast een porseleine bordje voldoende is om uw functie succesvol te vervullen, ge zit nooit op TS hetgeen een vereiste is zoals ge kunt zien in de OP.
 
Eburon said:
Wolfang said:
Als geheime bevelhebber van de OLL sinds het begin van de clan, voel ik me genoodzaakt om hier iets te posten.
Pssstttt, uw officiële OLL functie bevat mss het woord manager, ma ge zijt daarom nog altijd geen leider. Uw functie als sanitair manager houdt gewoon in da ge 20 cent vraagt alsk dringend moet gaan zeiken.

P.S.: Ook al versta ik wel da een kaartje me 20c naast een porseleine bordje voldoende is om uw functie succesvol te vervullen, ge zit nooit op TS hetgeen een vereiste is zoals ge kunt zien in de OP.
Ouch en ik dacht dat OLL zo vriendelijk en leuk was.
Maar goed, ik doe met de training en alle snizzle bizzle wanneer me pc helemaal is opgelapt, wat niet lang meer duurt ^^!
 
The Avenger said:
Ouch en ik dacht dat OLL zo vriendelijk en leuk was.
Maar goed, ik doe met de training en alle snizzle bizzle wanneer me pc helemaal is opgelapt, wat niet lang meer duurt ^^!
Wat is er niet vriendelijk aan Wolf een eigen functie te geven? Als we nog beter proberen te doen winnen we de Nobelprijs zonder tegenstand.
 
Eburon said:
The Avenger said:
Ouch en ik dacht dat OLL zo vriendelijk en leuk was.
Maar goed, ik doe met de training en alle snizzle bizzle wanneer me pc helemaal is opgelapt, wat niet lang meer duurt ^^!
Wat is er niet vriendelijk aan Wolf een eigen functie te geven? Als we nog beter proberen te doen winnen we de Nobelprijs zonder tegenstand.
Damn Eburon, ik kan niks anders dan gewoon te zeggen : Klopt. :razz:
 
Wolfang said:
And they bite  :grin:
Ik kan u toch niet zo laten hangen hé Wolfke. Ik weet dat ik u sadomasochistische noden moet vervullen op dit forum met de gepaste steken. Wanneer joint ge trouwens OLL, zodat ge het recht krijgt om hier te posten met enige geloofwaardigheid?
 
die naaktfoto moet in de OP eigenlijk en iedereen moet een eigen kleur mannenstring aan (ga ik niet editen want dat ziet er niet bijster uit met paint)
 
Kwal said:
die naaktfoto moet in de OP eigenlijk en iedereen moet een eigen kleur mannenstring aan (ga ik niet editen want dat ziet er niet bijster uit met paint)
Ik kan dat doen zoals toen met Wolfangs avatar .. haha.

@Jezze;

grote grutjes wat gezellig. Ziet eruit alsof jullie daar een beetje hebben zitten zitten en toen zeiden '' zo .. en nu? ''
 
Back
Top Bottom