De Orde van de Lage Landen - Clan Topic - *Recruiting*

Users who are viewing this thread

Slecht nieuws.

Heb juist een PM gehad van het Admin team ivm deze regel:
-Players who have somehow participated for more than one team previously must play for the first nation they represented (since this is a new rule this may be varied on appeal to the admins).
Deze regel betekent dat Kellermann en Caius niet met BeNe mogen meespelen, omdat ze in 2013 met FRA meespeelden.
Ik heb het admin team een PM gestuurd om de speciale situatie van Kellermann en Caius uit te leggen, en hen te vragen oftwel de regel te veranderen oftewel een uitzondering te maken.

Ik begrijp dat jullie hierdoor geshockt gaan zien, maar het is extreem belangrijk dat niemand zelf een PM stuurt of een post maakt over dit onderwerp. Ik doe mijn best om dit zo goed mogelijk af te handelen en te zorgen dat Kellermann en Caius wel met BeNe mogen meespelen. Deze post van mij is om jullie op de hoogte te houden. Zodat als blijkt dat ze niet mogen meespelen, niemand uit de lucht komt vallen.
Gelieve deze situatie dus niet te bespreken met iemand buiten BeNe.

Was er wel een beetje bang voor.. ik zag shema al zeuren over mensen die datzelfde hebben gedaan omdat  ie voor duitsland wou spelen ofzo?
Maar er is ook zo van, ik kan goed opschieten met caius, maar hij spreekt nauwelijks een woord nederlands, wat af en toe vrij hinderlijk is in een match..

Golradir said:
Was er wel een beetje bang voor.. ik zag shema al zeuren over mensen die datzelfde hebben gedaan omdat  ie voor duitsland wou spelen ofzo?
Maar er is ook zo van, ik kan goed opschieten met caius, maar hij spreekt nauwelijks een woord nederlands, wat af en toe vrij hinderlijk is in een match..

Caius, Kellerman, Kani en Doener zijn belgen. De nation is BeNe. Maakt me niet uit of je een andere taal spreekt.
Begrijpelijk dat er soms taal verwarring is, maar dat is Belgie voor je.

Windle said:
Golradir said:

Caius, Kellerman, Kani en Doener zijn belgen. De nation is BeNe. Maakt me niet uit of je een andere taal spreekt.
Begrijpelijk dat er soms taal verwarring is, maar dat is Belgie voor je.
Maar voor belgië is een uitzondering, meestal gaan de franstalige naar frankrijk, de duitsers naar duitsland enzo en als we engels praten tijdens een nations cup klopt er ergens iets niet

Nou dan vind ik dat die west vlamingen ook hun eigen nation mogen hebben daar versta ik nou ook geen ruk van!

Le Roux said:
g8xlznz.jpg

Ik wil jullie nog even op de hoogte stellen van mijn huidige situatie.  :smile:

Ik speel momenteel bijna geen games meer, omdat ik veel last heb van mijn gewrichten en voornamelijk mijn polsen. Ik heb op beide polsen een grote bult ontwikkelt die heel veel weg heeft van een Ganglion (niet googlen als je een zwakke maag hebt). Maar de symptonen zijn anders, dus ik ga aankomende dinsdag naar de handkliniek toe in Amsterdam. Ergste geval zou kunnen dat ik reuma heb(waar het nu wel heel erg op begint te lijken) en anders weten we het eigenlijk niet. Dus ik ben nogal inactief als het om gamen gaat. Mijn handen/vingers doen veel pijn als ik ze beweeg en mijn linkerhand trilt enorm in de ochtend. Ik kan mijn armen ook niet meer over elkaar vouwen want dat doet al pijn aan mijn polsen.

Wanneer het weer beter wordt kom ik weer terug op warband.  :smile:

Back
Top Bottom