Dansk...

Users who are viewing this thread

jeg tænker på en 2 verdens krig med danmark og sverige og norge og tyskland kun dem men kunne godt bruge en til modeler
 
vis der er nogle der vil hjælpe med moden så skal i skrive jers msn er lige glad om det ikke er dansker  :grin:
 
Okej.. Men jag känner inga som gör modar.. Och "moderna" modar håller inte.. Om du ska göra en mod får du nog göra en inriktad på medeltid..
Om du ska göra en "andra världskrig" mod kan du lika bra ladda ner någon annans mod t.ex. "WWII: China Battlefield" och göra om texturer och vapen. Deras "grundkoncept" de använder borde funka för en WW2 mod.
Mount & Blade är inget bra spel att göra om till ett "skjut vapen" spel.. Det är gjort för svärd, spjut och bågar. Inte Bandmatat, Mauser och Thompson :smile:

Tycker du ska göra en medeltida mod :smile:
 
Blodshammar, jeg er ham der er med til at models ved modden, og vi har belsluttet at vi laver den i 1200 tallet istedet som du siger er M&B lavet til den tid :smile:
historiske facts vil ikke blive fuldt så grundigt da Danmark ejede en del af sverige, hele Norge, Estonia, og en del af tyskland på det tidspunkt.

Lande som kommer til at være der:
Sverige, Norge, Danmark, Finland, Polen, lidt af tyskland, lidt af rusland og Lithuania(Litauen) som ejer Estonia(Estland), og lativia(Letland) + Kalingrad går jeg udfra.

-Peter. 
 
Då finns kartan. Men jag måste prata med Nagl om detta.
Det finns inte så många faktioner dock.
Så i hans mod är det Norge, Sverige, Finland, Danmark och Kurland.
Kurland sträcker sig från Tyskland till Ryssland. Ingår Litauen, Estland o.s.v. Som sagt, p.g.a faktionerna. Man kan bara ha fem har jag för mig.

scandinavian_map.jpg

Snön kan man ta bort om man vill..
 
okay vi er ved at lave meget på den nu det bliver nu ikke den største mod nogen sinde men den bliver da god nok tror du kan finde en der kan scripte ?? :grin:
 
csali said:
okay vi er ved at lave meget på den nu det bliver nu ikke den største mod nogen sinde men den bliver da god nok tror du kan finde en der kan scripte ?? :grin:
Det blir svårt. Det är tidskrävande att scripta..
Ni får fråga runt lite på The Forge - Mod Development. Där hittar ni folk som diskuterar och skapar modar.
I fall ni inte kan scripta får ni öva :smile:


peteydk said:
Kan du uploade filen ? tak :grin:

btw, har du MSN eller steam ?

Här är den
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,60016.0.html

Jag använder inte MSN, och jag kan inte göra något i Modules. Jag pekar bara i rätt riktning :smile:
 
Här är en informativ film om det danska språket!

http://www.youtube.com/watch?v=s-mOy8VUEBk&feature=related
 
Back
Top Bottom