Co-op games

Users who are viewing this thread

AC3 lijkt me echt vet raar, het word denk ik weer net zo makkelijk als hiervoor, zelfs op de hoogste moeilijkheid. :neutral:
 
Vuurvos said:
AC3 lijkt me echt vet raar, het word denk ik weer net zo makkelijk als hiervoor, zelfs op de hoogste moeilijkheid. :neutral:
Nou ik denk ook dat AC het verkeerde spel is als je een uitdaging zoekt. Persoonlijk speel ik het alleen maar vanwege de storyline.
 
Ik speel het ook alleen vanwege de storyline, met een nieuwe karakter in een nieuwe tijd.
MP is ook tevens ook niet zo bijzonder, al helemaal niet op de PC, gezien het een half uur duurt voordat je in een match zit.  :lol:

Zit alleen niet zo heel erg op Desmond etc. te wachten, natuurlijk om te volgen, maar vind persoonlijk de verhaal/verhalen van zijn voorouder(s) leuker en boeiender te volgen.
 
Renkoo said:
Vuurvos said:
AC3 lijkt me echt vet raar, het word denk ik weer net zo makkelijk als hiervoor, zelfs op de hoogste moeilijkheid. :neutral:
Nou ik denk ook dat AC het verkeerde spel is als je een uitdaging zoekt. Persoonlijk speel ik het alleen maar vanwege de storyline.
Ze mogen er toch wel wat aan moeilijkheid in doen hoor, het is geen filmspel zoals Dear Esther.
 
True, ik gebruikte alsnog zowat alleen rookbommen.  :smile:
Wat betreft moeilijkheid, misschien moeten ze een moeilijkheidsgraad als optie toevoegen. Dat zou het intressanter maken.
Maarja, de storyline trekt me toch meestal aan als ik aan Assassins creed denk.
 
Ja, de story line is zeer vet, maar soms denk ik wel eens: ik ga een kasteel aanvallen in mijn eentje ( denk aan de missie waar je dat super grote kasteel moest binnenvallen en een vrouw moest redden. ) en dan zou ik toch wel wat sterkere vijanden verwachten, die je dan OF kunt omzeilen of kunt aanvallen, waarbij de omzeilen actie MAKKELIJKER is. Nu loop je er gewoon naar toe, geeft hem 3 rammen en klaar, i.p.v je klimt op een richel waarna je 300 keer mis springt en uiteindelijk land je..


ziet hij je nog. :razz:
 
Ik gebruik nooit de afstandswapens, ze zijn allemaal op. :razz: Altijd raak schieten met een musket, sure. :lol:
 
Lethal Crow said:
Zit alleen niet zo heel erg op Desmond etc. te wachten, natuurlijk om te volgen, maar vind persoonlijk de verhaal/verhalen van zijn voorouder(s) leuker en boeiender te volgen.
Serieus? bij mij is het juist anders om. Ik ben vooral benieuwd hoe het met Desmond afloopt.
 
Ik ben alweer vergeten wat er allemaal precies gebeurt is, het verhaal is gewoon super wazig in mijn ogen. Ik weet alleen dat
Ezio achter die ene kerel achter gegaan is, het oude fort binnendrong en daar een deur opende of iets.
 
Ja, die heb ik dus wel gespeeld maar ik ben het einde gewoon vergeten. Ik begreep alles gewoon een beetje behalve revelations.

Oh, ik heb het opgezocht en ik snap het al weer. Dat was dat einde met die rare ruimtemannetjes.
 
Ik volgde dat hele spel gewoon niet. Ik vond het leuker toen er nog niet echt met rare wezens werd gedaan.


Ik zal wel eens de hele serie - minus AC1 want die had ik ooit geleend van iemand - eens moeten doorspelen.
 
Vuurvos said:
Ik volgde dat hele spel gewoon niet. Ik vond het leuker toen er nog niet echt met rare wezens werd gedaan.


Ik zal wel eens de hele serie - minus AC1 want die had ik ooit geleend van iemand - eens moeten doorspelen.
Het einde van Assassin's Creed II is ****ing weird.

Er zijn blijkbaar een soort van aliens (Sun People) en hun technologie (Golden Apple) was veel beter en geavanceerder dan mensen, maar de mensen hadden hen overmeesterd en wonnen de eerste oorlog. En nu geven ze de mensheid een waarschuwing dat er een nieuwe oorlog zal starten en dat ze beter klaar zouden zijn. En dat Adam en Eva slaaf waren aan de Eden.


En Dark Souls is echt een fantastisch co-op spel! Met een kleine exploit kunnen je vrienden je gewoon joinen en is het spel reuze makkelijk in plaats van Dark Soul's beruchte moeilijkheid. Het is nog extra hilarisch als iemand jouw world invade (m.a.w. een andere speler die in jouw spel komt om jou aan te vallen - Players vs. Player), en dat je hem met z'n drieen in mootjes hakt.
 
Vuurvos said:
Ik ben alweer vergeten wat er allemaal precies gebeurt is, het verhaal is gewoon super wazig in mijn ogen.
Dat is juist mijn probleem. Het is allemaal wazig en daarom wil ik weten hoe het nu allemaal zit.
 
Back
Top Bottom