Clanlar milyonlarca altın istiyor

Currently viewing this thread:

SerdarSGRL

Recruit
Best answers
0
Arkadaşlar clanları krallığıma çekeceğim zaman çok çok çok fazla dinar istiyorlar. 1 milyon dinar koyuyorum anlaşma barının %15i dolmuyor. krallıklar savaş açıyor kendi yoldaşlarımın birlikleriyle savunmaya çalışıyorum.
Nasıl çözebilirim bu sorunu.
 

*Hakanlı*

Recruit
Best answers
0
Masada çözülmeyen konular sahada çözülür :smile: Bileğini büküp gücünü kırdıkça fiyatta indirim yaparlar.
Düşman pozisyonda iken saflarına katılan klanlar , beraberlerinde sahip oldukları yerleşkelerle birlikte gelirler. Savaş halinde değillerse , sahip oldukları yerleşkeleri , bağlı oldukları krallıkta bırakıp yerleşkesiz gelirler. Yine de pahalıya patlarlar sana.
Bütün klanlar para istemiyor. Denemeye devam edebilirsin. Özellikler hiç bir yerleşkeye sahip olmayan klanları tavsiye ederim. Zamanla savaşta elinden yerleşkeleri alınan yüksek levelli (5. seviye mesela) klanlara bile rastlayabilirsin.
 

Segrek1234

Muted
Best answers
0
Deneyip durma derim. Başarısız görüşme gerçekleştirdikten sonra bir daha seninle görüşmüyor klan lideri sana hayır demiştim diyip kestirip atıyor konuyu. Aynı evliliklerdeki gibi. Bu durumunda düzeltilmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Nezetrez klanını istiyorum ancak alamıyorum. Bir yıl sonra görüştüm gene cıks diyor belirli bir süre ya da olaydan sonra tekrar müzakere edilebilmesi lazım.
 

3k.1907

Regular
Best answers
0
Bu konuda malesef dinamizm yok oyunda.
Sahada da çözülmüyor malesef. Elimde 9 tane Kuzarit tutsağı var ve savaş konusunda çok öndeyiz ama gelip bana yalvarmaları gerekirken yada barış için para teklif etmeleri gerekirken ben yalvarıyorum. O halde bile barış için bile çok çılgın rakamlar istiyorlar.

Birde kale içerisnde üç tane asker var ve 350 kişi ile kuşatmaya gitmişim, adamlarla görüşme yapamıyorum.
Teslim olun seçeneği yok illa saldırmak zorundayım.
 

Segrek1234

Muted
Best answers
0
Birde kale içerisnde üç tane asker var ve 350 kişi ile kuşatmaya gitmişim, adamlarla görüşme yapamıyorum.
Teslim olun seçeneği yok illa saldırmak zorundayım.
3 gene iyi 0 asker ile de teslim olmuyor :grin:
bi kere 120 tane en seçkin asker ile düşman kalesini kuşattım 300 kişi dışarı çıktı. hepsini yendim 1 tanesini kaçırmadım 1 gün boyunca 0 asker sonra 2 tane milis giriyor içeri... o 1 gün 0 askere karşı kuşatma yapıyorsun
 

WaziG

Muted
WBNWWF&S
Best answers
0
3 gene iyi 0 asker ile de teslim olmuyor :grin:
bi kere 120 tane en seçkin asker ile düşman kalesini kuşattım 300 kişi dışarı çıktı. hepsini yendim 1 tanesini kaçırmadım 1 gün boyunca 0 asker sonra 2 tane milis giriyor içeri... o 1 gün 0 askere karşı kuşatma yapıyorsun
Ahahah:smile: bence duvar kırmak için harcanan süre aç bırakmakıp eritme ile değişmeli yeni kuşatma sistemine alışamadım ben en kötü kısım da bizi kimse orduya çağırmıyor abi neden ya ben çağırılmak istiyorum adam yerine konmuyoruz galiba ? :smile: yeni ordu kurma sistemi yerine kralla ilişki ve gücümüze göre Makamlara yerleşerek o konuda iş yapmalıyız böylece daha büyük bir anlam kazana bilir ORDU MAREŞAL SİZ OLMAMALI
 

Segrek1234

Muted
Best answers
0
Ahahah:smile: bence duvar kırmak için harcanan süre aç bırakmakıp eritme ile değişmeli yeni kuşatma sistemine alışamadım ben en kötü kısım da bizi kimse orduya çağırmıyor abi neden ya ben çağırılmak istiyorum adam yerine konmuyoruz galiba ? :smile: yeni ordu kurma sistemi yerine kralla ilişki ve gücümüze göre Makamlara yerleşerek o konuda iş yapmalıyız böylece daha büyük bir anlam kazana bilir ORDU MAREŞAL SİZ OLMAMALI
:grin:
bannerlord oyunun adı daha bayrak yok hiç bi askerin elinde... bi girişte introda zırhlı adamın elinde resimde var o kadar başka hiç bayrak gören oldu mu?
mesela süvari atağa kalkıyor hiç bi disiplin düzen yok. yav bi boru koy orda 2 tane atlıya boru çalsınlar atağa kalkarken gaza gelelim hep birlikte...
atlılarım düşmana tam gircek diyorum hadi inşallah bitanecikte olsa koltuklanmış kargı vurup 100 atlım 300 piyadeden bir tanesini koltuklanmış kargı ile öldürcek derken gene birbirlerinin atlarına çarpıyolar yavaşlayıp duruyolar sonra çerez oluyolar saçmalık...
dönüp geri gelmek için haritanın taaa öteki ucundan manevra yapıyolar???
şimdi aha bak şuan oynarken hadi bari şunu da yazayım dedim yanımda 570 kişilik ordu yürüyor her saniye 2 kişi kaybediyor açlıktan ordu geberiyor patates oluyor tıkladım ordu liderini üzerimdeki tüm eşyaları verebiliyorum ama 1500 tahılım var 1 tane bile veremedim. kaydı gitti askerler gözümüzün önünde öldüler hepsi savaşta da...
 

WaziG

Muted
WBNWWF&S
Best answers
0
:grin:
bannerlord oyunun adı daha bayrak yok hiç bi askerin elinde... bi girişte introda zırhlı adamın elinde resimde var o kadar başka hiç bayrak gören oldu mu?
mesela süvari atağa kalkıyor hiç bi disiplin düzen yok. yav bi boru koy orda 2 tane atlıya boru çalsınlar atağa kalkarken gaza gelelim hep birlikte...
atlılarım düşmana tam gircek diyorum hadi inşallah bitanecikte olsa koltuklanmış kargı vurup 100 atlım 300 piyadeden bir tanesini koltuklanmış kargı ile öldürcek derken gene birbirlerinin atlarına çarpıyolar yavaşlayıp duruyolar sonra çerez oluyolar saçmalık...
dönüp geri gelmek için haritanın taaa öteki ucundan manevra yapıyolar???
şimdi aha bak şuan oynarken hadi bari şunu da yazayım dedim yanımda 570 kişilik ordu yürüyor her saniye 2 kişi kaybediyor açlıktan ordu geberiyor patates oluyor tıkladım ordu liderini üzerimdeki tüm eşyaları verebiliyorum ama 1500 tahılım var 1 tane bile veremedim. kaydı gitti askerler gözümüzün önünde öldüler hepsi savaşta da...
EA e hoş geldiniz :smile: bu saçmalıklar sadece bazıları hepsinin tam sürüme kadar düzelmesi Benim gözümde imkansız olmaya doğru gidiyor nolur birazcık umut serpiştirin ey yapımcılar
 

Segrek1234

Muted
Best answers
0
EA e hoş geldiniz :smile: bu saçmalıklar sadece bazıları hepsinin tam sürüme kadar düzelmesi Benim gözümde imkansız olmaya doğru gidiyor nolur birazcık umut serpiştirin ey yapımcılar
kuzait ile savaşıyorum ağır zırhlı bir süvariyim savaş alanında 300 askerim var, 100 askerlik bi lord yakalamışım, 70 tanesini öldürmüşüm üstünden geçmişim kalan 30 taneden birisi imparatorluk köylüsü ve senin mesajını okurken elindeki sopa ile bana vuruyor. ulan elimdeki kılıç senin gibi 20 tanesini satın alıyor, üstümdeki zırh senin sopanı mı tınlar git kendine göre rakip ara ordan bi okçuya felen vurmaya ulaşmaya çalış?
bi de kalkansız birimler yerde ölen askerlerin kalkanlarını neden almıyor? mesela yanımda kuzait köylüsü var ok atışında 5 adamım öldü 2 si kalkanlı ölenlerin. ayakta kalkansız bekleyenler mal gibi yerdeki kalkana baka baka ok yiyor ???
 

WaziG

Muted
WBNWWF&S
Best answers
0
kuzait ile savaşıyorum ağır zırhlı bir süvariyim savaş alanında 300 askerim var, 100 askerlik bi lord yakalamışım, 70 tanesini öldürmüşüm üstünden geçmişim kalan 30 taneden birisi imparatorluk köylüsü ve senin mesajını okurken elindeki sopa ile bana vuruyor. ulan elimdeki kılıç senin gibi 20 tanesini satın alıyor, üstümdeki zırh senin sopanı mı tınlar git kendine göre rakip ara ordan bi okçuya felen vurmaya ulaşmaya çalış?
bi de kalkansız birimler yerde ölen askerlerin kalkanlarını neden almıyor? mesela yanımda kuzait köylüsü var ok atışında 5 adamım öldü 2 si kalkanlı ölenlerin. ayakta kalkansız bekleyenler mal gibi yerdeki kalkana baka baka ok yiyor ???
Aşırı iredeleyen biri olarak ben bile bu kadar şeyi kafaya takmamıştım :smile: bence o kadar inceye inme bırak TW yi Rockstar bile öyle YZ yapamıyor yada yapmıyor
 

Muratbeyy

Regular
Best answers
0
mesela yanımda kuzait köylüsü var ok atışında 5 adamım öldü 2 si kalkanlı ölenlerin. ayakta kalkansız bekleyenler mal gibi yerdeki kalkana baka baka ok yiyor ???
Harbi ben bunu niye düşünemedim :grin:


Rockstar bile öyle YZ yapamıyor yada yapmıyor
Red Dead Redemption 2 oynuyorum. Oyunda kim olursa olsun silah doğrulttuğun adam bir tepki veriyor. Oyunda kör bir dilenci var. Gerçekten kör mü diye deney yapıyordum. Silah doğrulttum adamda hiç hareketlenme yok. O an oyuna aşık oldum. Rockstarın yapay zekası harika ötesi beyim.
 

WaziG

Muted
WBNWWF&S
Best answers
0
Red Dead Redemption 2 oynuyorum. Oyunda kim olursa olsun silah doğrulttuğun adam bir tepki veriyor. Oyunda kör bir dilenci var. Gerçekten kör mü diye deney yapıyordum. Silah doğrulttum adamda hiç hareketlenme yok. O an oyuna aşık oldum. Rockstarın yapay zekası harika ötesi beyim.
RDR 2 de ki sahneler ile bannerlord da ki aynı şey değil. Çoğu zaman NPC anlamadan dinlemeden sıkmaya başlıyor, defuse etmeyi seçsen de işe yaramıyor. Bir keresin de öyle sine bir eve girdim kapıdan girer girmez adam kafama silah dayadı adamla konuşmak için sakinleştirme seçeneklerine basmama rağmen ateş ediyor guardlar hariç defuse %90 iş yapmıyor. Fight da ben diğer oyunlardan extra bir şey görmedim oyun süper olduğu için kimse takmaz ki zaten ama bannerlordun işi o kadar kolay değil.
 

Muratbeyy

Regular
Best answers
0
RDR 2 de ki sahneler ile bannerlord da ki aynı şey değil. Çoğu zaman NPC anlamadan dinlemeden sıkmaya başlıyor, defuse etmeyi seçsen de işe yaramıyor. Bir keresin de öyle sine bir eve girdim kapıdan girer girmez adam kafama silah dayadı adamla konuşmak için sakinleştirme seçeneklerine basmama rağmen ateş ediyor guardlar hariç defuse %90 iş yapmıyor. Fight da ben diğer oyunlardan extra bir şey görmedim oyun süper olduğu için kimse takmaz ki zaten ama bannerlordun işi o kadar kolay değil.
Sürekli karıştırıp yanlış ata bindiğimden suç seviyem artıyordu kimseyi ikna edemiyordum. Ama olsun ben söylediklerine rağmen eksi kbulmuyorum yapay zekasını. Bu arada bu forumda başka oyun tartışmamız uyarı sebebi değil mi?
 

Royalus

Baron
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Geçen hafta yiğenim bize geldi. RDR 2 diye oyun var onu oynuyorum dedi ve ben sevmem falan derken bir açtı oyunu gözlerim kanadı ayrıntılara.
Orda verilen ayrıntıların 10/1'i olsa yeter burda ama o bile yok.
@WaziG @Muratbeyy
 

WaziG

Muted
WBNWWF&S
Best answers
0
Geçen hafta yiğenim bize geldi. RDR 2 diye oyun var onu oynuyorum dedi ve ben sevmem falan derken bir açtı oyunu gözlerim kanadı ayrıntılara.
Orda verilen ayrıntıların 10/1'i olsa yeter burda ama o bile yok.
@WaziG @Muratbeyy
Haklısın ,oyunda açık dünyada gezerken bile etkileniyorsun her adımda fotoğraf çekesin geliyor manyak oyun :smile:
 

Emre DANACI

Sergeant at Arms
WB
Best answers
0
@Royalus hocam tamam m&b serisini seviyorsunuz da oyun dünyasına bu kadar uzak kalmayın az gözünüz oyun görsün, gerçek bir oyun.