Hallo iedereen,
ik was vandaag wat aan het rond kijken op het forum toen ik een film zag de film was samurai vs viking.
nou weten sommige al dat ik (compleet omdat ik voor swadia ben) niet van nords of vikings hou.
Maar deze film heeft mijn kijk veranderd. ondanks dat de samurai won ben ik enthausiast geworden over de viking.
en ga ik een compleet andere faction kiezen en mee te spelen. ik ga een Nord worden.
maar nu is mijn uitdaging aan jullie:
Maak een nieuw spel en wees je nemesis!
uitleg van de uitdaging:
Maak een nieuw spel, De mod die je kiest maakt niet uit zolang de 5 orgineele factions er maar in voorkomen zonder vuurwapens. In die mod moet je de compleet andere faction kiezen dan je gewend bent. Speel het spel voor 100 gamedagen. Als je 100 dagen hebt volgehouden schrijf dan een reactie terug wat je ervan vondt. Als je het niet volgehouden hebt schrijf dan waarom!
regels:
- als je faction bogen gebruikt wees dan een faction met kruisbogen.
- als je faction paarden gebruikt wees dan een faction zonder paarden.
- hou het spel voor 100 dagen vol.
- je leger moet voor minstens 60% uit de units van de gekozen faction bestaan.
- gebruik een mod zonder firearms of uitwijkende factions van het orgineel.
(gebruik je een mod waarin er nieuwe troep tiers worden toegevoegt aan een faction dan is dat goed.)
Veel succes, en veel plezier!
P.s.
jullie horen het goed uitdagingEN. er zullen er meer volgen.
Met vriendelijke groeten, Killer-blead.
ik was vandaag wat aan het rond kijken op het forum toen ik een film zag de film was samurai vs viking.
nou weten sommige al dat ik (compleet omdat ik voor swadia ben) niet van nords of vikings hou.
Maar deze film heeft mijn kijk veranderd. ondanks dat de samurai won ben ik enthausiast geworden over de viking.
en ga ik een compleet andere faction kiezen en mee te spelen. ik ga een Nord worden.
maar nu is mijn uitdaging aan jullie:
Maak een nieuw spel en wees je nemesis!
uitleg van de uitdaging:
Maak een nieuw spel, De mod die je kiest maakt niet uit zolang de 5 orgineele factions er maar in voorkomen zonder vuurwapens. In die mod moet je de compleet andere faction kiezen dan je gewend bent. Speel het spel voor 100 gamedagen. Als je 100 dagen hebt volgehouden schrijf dan een reactie terug wat je ervan vondt. Als je het niet volgehouden hebt schrijf dan waarom!
regels:
- als je faction bogen gebruikt wees dan een faction met kruisbogen.
- als je faction paarden gebruikt wees dan een faction zonder paarden.
- hou het spel voor 100 dagen vol.
- je leger moet voor minstens 60% uit de units van de gekozen faction bestaan.
- gebruik een mod zonder firearms of uitwijkende factions van het orgineel.
(gebruik je een mod waarin er nieuwe troep tiers worden toegevoegt aan een faction dan is dat goed.)
Veel succes, en veel plezier!
P.s.
jullie horen het goed uitdagingEN. er zullen er meer volgen.
Met vriendelijke groeten, Killer-blead.