Blead's Uitdagingen aan jou!

Users who are viewing this thread

Hallo iedereen,

ik was vandaag wat aan het rond kijken op het forum toen ik een film zag de film was samurai vs viking.
nou weten sommige al dat ik (compleet omdat ik voor swadia ben) niet van nords of vikings hou.

Maar deze film heeft mijn kijk veranderd. ondanks dat de samurai won ben ik enthausiast geworden over de viking.
en ga ik een compleet andere faction kiezen en mee te spelen. ik ga een Nord worden.

maar nu is mijn uitdaging aan jullie:
Maak een nieuw spel en wees je nemesis!

uitleg van de uitdaging:
Maak een nieuw spel, De mod die je kiest maakt niet uit zolang de 5 orgineele factions er maar in voorkomen zonder vuurwapens. In die mod moet je de compleet andere faction kiezen dan je gewend bent. Speel het spel voor 100 gamedagen. Als je 100 dagen hebt volgehouden schrijf dan een reactie terug wat je ervan vondt. Als je het niet volgehouden hebt schrijf dan waarom!

regels:
- als je faction bogen gebruikt wees dan een faction met kruisbogen.
- als je faction paarden gebruikt wees dan een faction zonder paarden.
- hou het spel voor 100 dagen vol.
- je leger moet voor minstens 60% uit de units van de gekozen faction bestaan.
- gebruik een mod zonder firearms of uitwijkende factions van het orgineel.
(gebruik je een mod waarin er nieuwe troep tiers worden toegevoegt aan een faction dan is dat goed.)

Veel succes, en veel plezier!  :smile:

P.s.
jullie horen het goed uitdagingEN. er zullen er meer volgen. :smile:

Met vriendelijke groeten, Killer-blead.

heh, was dat filmpje van spike tv? :wink: dat was gewoon pure entertainment en naar myn mening maakten ze de viking een beetje belachelijk. ze dede alsof het een holbewoner was ofzo :???:

anyways: ik twyfel in welke factie ik ga kiezen, ik ben recent overgeschakeld naar Rhodoks.

Cavalerie + bogen = vaegirs of khergits  :neutral:

dan pak ik maar de vaegirs (bweeeeik :razz:)

leuke uitdaging maar ik ga er geen 100 playdays aan besteden wat is trouwends het tegenovergestelde van een veager archer?
ik heb weinig zin om een khergit lancer te worden. :eek:

dat filmpje had ik ook gezien maar ik was steeds voor de samurai en het was niet alleen "puur entertainment"  :roll: het is een antwoord op een vraag die sommigen al vaak hebben gesteld.

The exceeding arrow said:
leuke uitdaging maar ik ga er geen 100 playdays aan besteden wat is trouwends het tegenovergestelde van een veager archer?
ik heb weinig zin om een khergit lancer te worden. :eek:

dat filmpje had ik ook gezien maar ik was steeds voor de samurai en het was niet alleen "puur entertainment"  :roll: het is een antwoord op een vraag die sommigen al vaak hebben gesteld.

footsoldier - horseman
boog - crossbow

zoek jij maar een faction die zowel paarden als kruisbogen gebruikt.

ik heb als een grote nords lord gespeeld voor het meest
ik heb als een vaegirse infraty en knight gespeeld
ik heb als Swadianse knight en lord gespeeld

dus voor mij wordt het of Rhodock :shock: of een Khergit  :shock:

ik vind de rhodock harnassen niet super :lol: en ik denk dat ze wat tegen me zullen hebben want ik roof hun altijd....ze zijn net makke lammetjes :lol: :lol:
de khergits vind ik teveel op te paard want ik zie mezelf als enige van me paard af stappen en flinke klappen willen uitdelen maar niemand joint mij :lol: :lol: :lol:

ik ben niet super met een boog of een kruisboog te voet...ik kan wel iets raken als het maar stil staat  :mrgreen: :lol:
ik kan wel goed vechten te paard met lans of zwaard/sabel
dus ik ga wel een beetje heyaa met een couser en wel bij sanjar in dienst komen  :lol: :lol:

Hallo iedereen,

Ik ben nu bezig met een character het is een Nord genaamd Burjarl en ik speel er nu al 213 dagen op. ik heb een groot gebied veroverd van de veagirs and de rhodocks bijna uitgeschakeld.

mijn ervaring die ik opgedaan heb van het spelen met een nord:
- de kracht bijlen.
- de nadelen van bijlen.
- tactieken voor het verslaan van cavalry met infantry
- en meer respect voor de infantry.

dit was mijn spel. en nu ga ik weer doen waar ik zin in heb.

Geweldig, een hele dag verkloot aan een spel spelen en dan uiteindelijk iets gaan doen wat er,
jawel, TOTAAL Los van staat.

MASSIVE BATTLES LOL!

mb4q.jpg

9fps  :cry:

lol ik heb nu zo n 210 dagen gespeeld met mijn khergit Klopu :grin: :razz: en ik heb veel gebied van de Rhodocks ( iedereen pakt hen altijd hahahah :grin: xD)

en ik ben tot de conclusie gekomen dat de khergits niet mijn ding zijn aangezien ze alleen maar te paard gaan en ik als norse dat meestal ook te voet wil:razz:

dus ik ga weer verder met me echte char maar toch bedankt voor uitdaging :razz: :grin:

killer-blead said:
graag gedaan en bedankt voor je deelname aan deze kleine test.
heb je er nog een?:razz:

zoals? probeer in je uppie zonder harnas en alleen met een 2h wapen naar keuze zoveel mogelijk boogschutters te doden :grin: :razz: ?

killer-blead said:
Jome said:
Eitje.

* Begint met ctrl f4 *
ctrl+shift+F4 is sneller.

Gerontis the cunning said:

zoals? probeer in je uppie zonder harnas en alleen met een 2h wapen naar keuze zoveel mogelijk boogschutters te doden :grin: :razz: ?
niet op het moment, sorry.

Wist ik maar dat is ultimate cheat.

xD

Jome said:
killer-blead said:
Jome said:
Eitje.

* Begint met ctrl f4 *
ctrl+shift+F4 is sneller.

Gerontis the cunning said:

niet op het moment, sorry.

Wist ik maar dat is ultimate cheat.

xD
wel handig hoor...je kan zo goed levelen :razz:  :mrgreen:

Back
Top Bottom