[BELANGRIJK] [LEVENSBELANG] Lieve allemaal,

Welke van deze data is voor jou het beste (rond 20:00 uur)?

  • vrijdag 6 februari

    Votes: 5 45.5%
  • zondag 8 februari

    Votes: 4 36.4%
  • zaterdag 14 februari

    Votes: 6 54.5%
  • zondag 15 februari

    Votes: 5 45.5%
  • vrijdag 20 februari

    Votes: 6 54.5%
  • vrijdag 27 februari

    Votes: 6 54.5%
  • zaterdag 28 februari

    Votes: 4 36.4%
  • Ik kan alle data.

    Votes: 3 27.3%
  • Ik kan geen van deze data.

    Votes: 1 9.1%

  • Total voters
    11
  • Poll closed .

Users who are viewing this thread

Lieve allemaal,

het is weer een tijdje geleden dat we vanuit de OLL (Orde van de Lage Landen) met zijn allen een gezellig iets, in de trend van, georganiseerd, hebben gedaan. Je snapt wat ik bedoel. Voor de minder bedeelden onder ons die niet weten wat een/de OLL is, vind de *subjectieve* uitweiding in de onderstaande spoiler.

Goed nieuws, het is geen SOA of iets dergelijks. Ook geen nieuwe vorm van vogelgriep waar je bang voor hoeft te zijn.

De OLL is een clan die lang, lang, (echt) lang geleden (2010) Warband clan die is opgericht om de Vlaamse en Nederlandssprekende Warband spelers te verenigen. Elke nationaliteit was welkom, zolang er maar Nederlands werd gesproken (klinkt nogal discriminerend, maar dat waren we ook).

Wat ooit startte als een initiatief van een aantal mensen op het BeNeLux Forum van Taleworlds, groeide na die paar jaar tot een behoorlijke clan van (competitief) formaat (2012-2013). Natuurlijk waren er ups en downs en sinds de laatste 1,5-2 jaren (correct me if I am wrong) is de clan zo goed als afgestorven.

Dit sluit het feit niet uit dat er nog een hechte band bestaat tussen de ex-clanleden. Daarom wil zo’n reünie ook nog wel eens lukken :wink:.

Meer info over ons oude clan-bestaan:
Er kan geproat worden op de Teamspeak server van Phailboy, voor en tijdens de reünie. De adresgegevens vind je in onderstaande spoiler.

Teamspeak 3 (TS 2 werkt niet op deze server!!!)
IP: 159.253.2.48
Password: muismat
Warband Native
Warband Hungergames
Warband Assassinshunt
Warband Full Invasion
Wat zou je het liefste doen tijdens een reünie avond?
Warband Native- 8 (25%)
Warband Hungergames (zie posts van LeRoux voor uitleg)- 10 (31.3%)
Warband Assassinshunt- 8 (25%)
Warband Full Invasion- 6 (18.8%)

Welke data kan jij?
donderdag 29 januari- 5 (4%)
vrijdag 30 januari- 5 (4%)
zaterdag 31 januari- 5 (4%)
zondag 1 februari- 4 (3.2%)
donderdag 5 februari- 6 (4.8%)
vrijdag 6 februari- 7 (5.6%)
zaterdag 7 februari- 6 (4.8%)
zondag 8 februari- 7 (5.6%)
donderdag 12 februari- 5 (4%)
vrijdag 13 februari- 6 (4.8%)
zaterdag 14 februari- 8 (6.5%)
zondag 15 februari- 7 (5.6%)
donderdag 19 februari- 6 (4.8%)
vrijdag 20 februari- 7 (5.6%)
zaterdag 21 februari- 6 (4.8%)
zondag 22 februari- 6 (4.8%)
donderdag 26 februari- 5 (4%)
vrijdag 27 februari- 7 (5.6%)
zaterdag 28 februari- 7 (5.6%)
zondag 1 maart- 5 (4%)I
k kan alle data.- 3 (2.4%)
Ik kan geen van deze data.- 1 (0.8%)
Mocht je vragen hebben, post ze hier, of leg contact met mij. Praten over andere dingen vind ik ook prima :cool:.

Steam: oll_jezze

PM via dit forum is ook mogelijk.
Als we eenmaal een voorkeur hebben uitgesproken voor een spel, of andere activiteit, kunnen we een datum gaan prikken. Ik zal dan als het zover is meerdere data opgeven zodat we sneller een datum hebben die voor iedereen geschikt is.

‘Vrienden van’ zijn natuurlijk ook welkom, mocht je nooit in de OLL gezeten hebben maar je wel gewenst voelen op zo’n evenement, twijfel dan niet. De meer zielen, de meer vreugd.

oll_shield_small.png
     
oll_shield_small.png
     
oll_shield_small.png

27-12-14
Graag hoor ik van jullie wat jullie tijdens zo’n ‘reünie avond’ zouden willen doen. Denk aan kompjuterspelletjes, pubquiz, wat dan ook. In het topic kan je zelf ideeën opgooien en bediscussiëren.

04-01-15
De lijst met activiteiten zijn binnen. Nu mag je stemmen :wink:.

12-01-15
De mogelijke data staan online waar je je beschikbaarheid kan aangeven.

15-02-15
Vrijdag 27 februari rond 20.00 gaan we los!
 
Als ik mag en kan, spring ik zeker binnen!

Er is tegenwoordig een hunger games server op warband, echt lachen. Je spawnt met niets, moet wapens vinden en ook nog eten.
Kapot gaan als je met 10+ mensen bent.
 
Le Roux said:
Als ik mag en kan, spring ik zeker binnen!

Er is tegenwoordig een hunger games server op warband, echt lachen. Je spawnt met niets, moet wapens vinden en ook nog eten.
Kapot gaan als je met 10+ mensen bent.
Natuurlijk. Is die mod ook te downloaden?
 
Jezze said:
Le Roux said:
Als ik mag en kan, spring ik zeker binnen!

Er is tegenwoordig een hunger games server op warband, echt lachen. Je spawnt met niets, moet wapens vinden en ook nog eten.
Kapot gaan als je met 10+ mensen bent.
Natuurlijk. Is die mod ook te downloaden?
Het is een native server met was server sided aanpassingen voor zover ik weet.
 
Ik ben de volgende maand behoorlijk druk, maar dit moet wel lukken. Heb eerlijk waar geen voorkeur, het is allebei gaaf.

Zoiezo moeten we wel met 15 OLLs op bijvoorbeeld IG gaan en dan keihard clanstacken.
 
Jezze said:
Le Roux said:
Als ik mag en kan, spring ik zeker binnen!

Er is tegenwoordig een hunger games server op warband, echt lachen. Je spawnt met niets, moet wapens vinden en ook nog eten.
Kapot gaan als je met 10+ mensen bent.
Natuurlijk. Is die mod ook te downloaden?
ik kan vast wel de adminmod en password regelen van wolfpack voor die server.
 
Vorstadtkid said:
gokiller said:
Als ik welkom ben tenminste.  :oops:
Misschien zijn er nog rekruten nodig om Jezze zijn rolstoel te duwen?
He, ik ben nog wel mobiel, kep een rollator :wink:.

Als we zelf een server hebben, Phailboy kan die regelen als het goed is, dan kunnen we ook meerdere mods draaien als we willen en als Renko een puq-quiz wil maken, dan zie ik al een leuke avond tegemoet komen. Morgen zal ik wat data gaan posten zodat mensen daar op kunnen stemmen.

Rekruteer nog wat mensjes via Steam of Forum, ik heb nog lang niet iedereen voorbij zien komen :razz:.
 
Back
Top Bottom