Users who are viewing this thread

Ondertussen is Bannerlord toch al een ruime dag te spelen, wat was jullie eerste indruk?
Wat vind je nu echt gaaf aan Bannerlord en wat kan er beter?

Zelf vind ik het fantastisch dat je bij de huidige campaign nog wel dezelfde vrijheid hebt als eerst, maar een meer persoonlijk verhaal kan creëren. Je bent niet zomaar iemand, een beetje CK2 vibes.
Wat iets minder is, is toch wel de combat te paard. Het voelt heel sloom en lomp, zonder de finesse van de combat en het voetenwerk als je gewoon op de grond staat.
 
De wendbaarheid van je paard is afhankelijk van je riding skill en het paard zelf natuurlijk. Helaas of toevallig duurt het levellen naar een fatsoenlijke riding of athletics een quarantine lang
 
Ik denk inderdaad dat dat het grootste punt is, je skills omhoog werken om er ook snel in te worden, zelfde met melee, hoe hoger je skill hoe sneller het word. ik ben zelf jammer genoeg nog niet zover, maar zo ging het ook in warband. voor de rest vind ik inderdaad de campain die we nu hebben wel tof, voelt zo meer als echt een verhaal die je mannetje beleeft. Ik ben nog zeker enthousiast en hoop dat we binnen kort is wat siege events kunnen doen. dan kunnen we de Nederlanders weer is gaan representen!
 
De wendbaarheid van je paard is afhankelijk van je riding skill en het paard zelf natuurlijk. Helaas of toevallig duurt het levellen naar een fatsoenlijke riding of athletics een quarantine lang
Klopt, ben er nu wel wat meer aan gewend. Op zich wel blij dat je skills omhoog gaan met passive activiteiten zoals over de map rennen enzo.
 
paarden krijg je wel onder de knie maar smithing is toch een ander verhaal. ik zou graag een one handed bijl maken en ik heb alle resources en ik heb de onderdelen vrijgespeeld maar er komt bij de knop 'forge' op: cannot forge because selected pieces are not unlocked yet. maar dat zijn ze wel, nu zit ik toch een beetje in de knoop hoe ik toch een bijl kan maken.
 
paarden krijg je wel onder de knie maar smithing is toch een ander verhaal. ik zou graag een one handed bijl maken en ik heb alle resources en ik heb de onderdelen vrijgespeeld maar er komt bij de knop 'forge' op: cannot forge because selected pieces are not unlocked yet. maar dat zijn ze wel, nu zit ik toch een beetje in de knoop hoe ik toch een bijl kan maken.
Bijlen werken nog niet atm, heb zelf ook heel lang geprobeerd om er een te maken, geen succes. Hopelijk kunnen ze dat snel verhelpen. Zwaarden en speren werken al wel.
 
Ik moet vooral aan de snelheid van de animaties wennen, waardoor mijn timing na de klote is. Verder vind ik de singleplayer nog wat tegen vallen. Ik heb het gevoel dat ik erg moet zoeken naar de quests.
 
denk wat ik heb gezien dat er nog veel meer in zit wat ze gewoon nog af moeten werken, dat zie je ook dat er nog amper dialoog is enzo, van die vragen die op niks uitlopen enzo.
 
Om heel eerlijk te zijn, het voelt op dit punt als Warband 1.5. De gameplay verrast dusverre nog niet, wat ik stiekem wel gehoopt had.

Het ziet er goed uit en speelt soepeler. Alleen ik betwijfel of ik hier net zoveel uren als in Warband pomp. Komt wss omdat dit nog in 'Early Access' is.
 
Om heel eerlijk te zijn, het voelt op dit punt als Warband 1.5. De gameplay verrast dusverre nog niet, wat ik stiekem wel gehoopt had.

Het ziet er goed uit en speelt soepeler. Alleen ik betwijfel of ik hier net zoveel uren als in Warband pomp. Komt wss omdat dit nog in 'Early Access' is.

Dit dus 100%, het is best wel gaaf alleen heeft het niet echt iets unieks of revolutionairs. T lijkt me niet gek als men hier al gauw te veel herhaling gaat zien. Zodra de het uit de EA gaat is dat vast een ander verhaal, veel meer content maar natuurlijk ook events voor clans en hele goede modding tools voor serieus gave mods.
 
Dit dus 100%, het is best wel gaaf alleen heeft het niet echt iets unieks of revolutionairs. T lijkt me niet gek als men hier al gauw te veel herhaling gaat zien. Zodra de het uit de EA gaat is dat vast een ander verhaal, veel meer content maar natuurlijk ook events voor clans en hele goede modding tools voor serieus gave mods.
Denk dat mods de game erg gaaf gaan maken, ze hebben al een hoop van de basis erin gezet en al een hoop opzetjes voor modders om mee verder te gaan. denk dat je vooral daar mee nog jaren zoet gaat zijn.
 
Alleen ik betwijfel of ik hier net zoveel uren als in Warband pomp. Komt wss omdat dit nog in 'Early Access' is.
Nee dat komt omdat je niet meer de hele dag op je kamer kan gaan zitten gamen. Je bent gewoon een oude zak

Om heel eerlijk te zijn, het voelt op dit punt als Warband 1.5. De gameplay verrast dusverre nog niet, wat ik stiekem wel gehoopt had.
Klopt, tot nu toe erg veel van het zelfde.
 
Ik vind het best leuk Jezze, ondanks veel negatieve geluiden. Crashes, packet loss, en gebrek aan balans doen me wel ragequitten de helft van de keren dat ik het spel speel, maar de andere helft heb ik ontzettende lol.
 
Ik vind het best leuk Jezze, ondanks veel negatieve geluiden. Crashes, packet loss, en gebrek aan balans doen me wel ragequitten de helft van de keren dat ik het spel speel, maar de andere helft heb ik ontzettende lol.
Hey Kwal, goed om te horen. Ik ben nu ongeveer 2 uur bezig en het gaat best ok. Multiplayer moet ik nog wel weer eens proberen.

Wat me wel opvalt is dat het forum barst van de negativiteit qua feedback en gezeur op TaleWorlds.
 
Wat me wel opvalt is dat het forum barst van de negativiteit qua feedback en gezeur op TaleWorlds.
Voor multiplayer zijn een aantal impopulaire beslissingen genomen die ook nog op een rottige manier zijn verteld. De beslissingen zijn final en er is geen ruimte voor verandering.
Bijvoorbeeld; geen battle-gamemode, weinig keuze in equipment in een class (geen grote selectie zoals zoals bij warband) en een block-delay. (bij warband was geloof ik alleen een block-delay op shields en die was afhankelijk van het gewicht van het schild en de shieldskill).

Ook het ontbreken van custom servers is een blijvend hekelpunt.
 
Back
Top Bottom