Avgift per månad?

Users who are viewing this thread

Vart har du fått för dig att alla spel har månads kostnad? ^^

Mount&Blade har ingen måndadskostnad, om du ska köpa det rekommendar jag Mount&Blade Warband(kostar ca 200kr på steam)  :wink:
 
Hej och tack för svar!
Det är ett av mina barn som vill köpa det, jag har dålig koll på spel själv (är lite för gammal... :smile:
Så man kan alltså även spela multiplayer utan extra avgift?
 
nej det är ingen avgift per månad köper du spelet så får du allt mp och campaign. om du vill ha multiplayer  de ska du köpa Mount and blade warband. det kostar omkring 200 kr på steam rekommenderar atr du köper den i steam eftersom spelet är sparad i steam kontot. glöm inte att köpa mount and blade warband och inte mount and blade om du vill ha multiplayer inkluderat.
 
Som sagt ovanför så är det uppföljaren "Mount and Blade: Warband" som du ska köpa om ditt barn vill spela online.
Om du inte har kreditkort eller känner att du inte vill använda det på datorn för att köpa spelet genom klienten "Steam" så kan du köpa spelet på till exempel en spelaffär som GameStop och sedan kan du trycka in koden på ett steam konto så sparas spelet på just det kontot och det kan alltid ominstalleras även om ni råkar förlora skivan.

Multiplayer är förresten väldigt barnvänligt i Mount and Blade då dem flesta som spelar är mogna och trevliga mot sina medspelare.

Lycka till :smile:
 
Själv skulle jag, om inte i butik, köpa spelet från Taleworlds direkt (http://www.taleworlds.com/) och inte från Steam.
 
Det er vist også noget med at der er større fortjeneste for TaleWorlds hvis man køber det direkte fra dem af; var i hvert fald derfor jeg købte mit dér igennem.
 
Back
Top Bottom