Armeijan harmaisiin

Users who are viewing this thread

SkyTime said:
En tiedä, jotain valmiusvuoroa näkyy olevan. Ja vitun telamiinalaatikot, ei enää ikinä. Ne perkeleet painavat enemmän kuin minä ja nyt on paikat paskana  :mad:

Eihän ne oo ku 40kg/laatikko, salille poika salille.

Ite kans tosiaan astuin palvelukseen 2/15 Kainuun Prikaatiin ja täälähän sitä ollaan särmimmässä sekä nohevimmassa yksikössä, Tiedustelukomppaniassa.

4 viikon päästä ois sit edessä siirtyminen kerrosta alemmas, sotakoiraosastoon jossa menis loppupalvelus mukavasti prikaatin helpostikin rennoimpaan hommaan, eläinhuoltomiehenä.  :smile:

PS. Hajoo SkyTime korohoroiluihin  :wink:

 
SkyTime said:
En tiedä, jotain valmiusvuoroa näkyy olevan. Ja vitun telamiinalaatikot, ei enää ikinä. Ne perkeleet painavat enemmän kuin minä ja nyt on paikat paskana  :mad:
Telamiinat on aina mukana, ja miinakuja tehdään joka kerta. Niistä ei ikinä pääse eroon. :3
Toisaalta voi muistella telamiinoja lämmölla kun sykkii suon läpi 120KRHn kanssa.
 
Alatzy said:
SkyTime said:
En tiedä, jotain valmiusvuoroa näkyy olevan. Ja vitun telamiinalaatikot, ei enää ikinä. Ne perkeleet painavat enemmän kuin minä ja nyt on paikat paskana  :mad:

Eihän ne oo ku 40kg/laatikko, salille poika salille.

Ite kans tosiaan astuin palvelukseen 2/15 Kainuun Prikaatiin ja täälähän sitä ollaan särmimmässä sekä nohevimmassa yksikössä, Tiedustelukomppaniassa.

4 viikon päästä ois sit edessä siirtyminen kerrosta alemmas, sotakoiraosastoon jossa menis loppupalvelus mukavasti prikaatin helpostikin rennoimpaan hommaan, eläinhuoltomiehenä.  :smile:

PS. Hajoo SkyTime korohoroiluihin  :wink:
Ai että, nauti olosta! Helposti niitä intin parempia hommia
 
Untitled. said:
SkyTime said:
En tiedä, jotain valmiusvuoroa näkyy olevan. Ja vitun telamiinalaatikot, ei enää ikinä. Ne perkeleet painavat enemmän kuin minä ja nyt on paikat paskana  :mad:
Telamiinat on aina mukana, ja miinakuja tehdään joka kerta. Niistä ei ikinä pääse eroon. :3
Toisaalta voi muistella telamiinoja lämmölla kun sykkii suon läpi 120KRHn kanssa.

Joo..

Tosin eikös nuo 120krht roudata autolla? Mun mielestä se "kevyt" heitin kannetaan. Pistin kyllä haun raketinheitin patterin aukkiin, saa nähdä pääseekö.
 
Kun 120KRH kannettaan, sillon on skapparit jo aika huonolla tuulella. :lol:

Kyllähän toi 81mm on lavalla niin pitkään kun mahdollista myös. Vaihtoasemiin mennään toki yleensä käsipelillä. Kerran kun oltiin pienellä leirintäalueella, eikä autoja ollut tarpeeksi, yks heitinryhmä siirsi 120KRHta kärryllä asemasta toiseen. Mitäs menivät paskomaan autoa? :lol:

Raketinheittimet on vitun nättejä. Rovalla nähtiin pari kertaa. Lykkyä tyköön.
 
Huomenna olis sit vala ja tiistaina lähtee paprut eteenpäin, jos krhk aukkiin pääsis näin kauheen kitinän jälkeen, 16 pistettä kun on kovin vähän  :lol:

Ellei muuta niin kyllä täällä välillä tuntee itsensä täydeksi idiootiksi, tosin jos mun uusittu peruskoe 2b olis hyväksytty esikunnassa niin olisi ollut likemmäs 20 pistettä :neutral:


E: Ei ollut yhtään hauska tilaisuus
 
Back
Top Bottom