Armeijan harmaisiin

Users who are viewing this thread

Pikemminkin kuorsausaselaji. Nukkunut noin 30 eri ihmisen kanssa tähän saakka, ja kaikki kuorsaavat niin että koko sänky tärisee. Kuitenkin mieluummin täällä kuin jossakin signaalikomppaniassa.  :razz:

Muuten, Hamina on meteorologinen perseenreikä.
 
Alatzy said:
Itekki 2/15 pitäis mennä ellei opiskelut tule oikein pahasti tielle, sitten siirretään. Armeijaan ehtii vaikka 29-vuotiaana.

Ehtii ehtii, mutta 20-vuotiaana se ei vituta niin paljon kun on helpompi samaistua ja löytää yhteistä säveltä muiden varusmiesten kanssa ja ne lähimmät auktoriteettihahmot ei oo itseen nähden vinkuvia ipanoita. Valtaosa kun sen palveluksensa hoitaa alta poissa siinä 20 paikkeilla.
 
Eikä se mikään mahdottomuus ole vähän vanhempanakaan, kun ottaa oikean asenteen. Mun ensimmäisessä alokasjoukkueessa oli 26-vuotias kahden lapsen isä. Itse olin 24-vuotias uunituore luutnantti. Hyvin kundi pärjäsi, tosin huomasin että muutaman kerran sitä otti päähän kun rankaisin koko joukkuetta toheloiden tunaroidessa.
 
Kolmenkymmenen lähestyessä luulisi olevan vähän tärkeämpääkin tekemistä. No itsellä ei juuri ole, mutta nuin yleensä ottaen.
 
Näin on. Nykyään ei saa enää harjoittaa kollektiivista rankomista. Mutta aivan satavarmasti sitä tapahtuu, kouluttaja vaan junailee asian oikein.
 
Totta, nimimerkillä kokemusta on. Tehtiin poikien kanssa sillee tyhmästi että koottiin telttaa pari tuntia jonka jälkeen jouduttiin kantamaan kaikki telttakamppeet parin kilsan päähän uutta yritystä varten. :lol:
 
Back
Top Bottom