Apua

Users who are viewing this thread

rusko

Recruit
Miten nopsaan lisenssi tulee sähkäriin kun on tilannut sen? kun painoi sitä proceed to checkout, oisko siihen pitänyt tulla joku varmistus että on tilannut sen lisenssin? oon ootellu tässä jo kaksyt minuttia sitä lisenssiä, mutta sitä ei vaan näy :cry:
 
Mulla ainakin tuli heti kun painoin checkout juttua. Kun maksoin menin sähköpostiin niins siellä serial oli :razz:
 
joo, nyt oon ootellu puoli tuntia, eikä sähkärissä ole sitä lisenssiä. jätitkö siihen Expiration dateen että 1 ja 2006?
 
james_mc said:
Mulla ainakin tuli heti kun painoin checkout juttua. Kun maksoin menin sähköpostiin niins siellä serial oli :razz:

Juu sama homma, kyllä se heti tais tulla.
 
käykö sitten osuuspankin kultakortti MasterCard tuohon maksuhommeliin? jos ei käy, niin tuleeko veloitus kuitenkin?
 
rusko said:
käykö sitten osuuspankin kultakortti MasterCard tuohon maksuhommeliin? jos ei käy, niin tuleeko veloitus kuitenkin?

Pitäisi käydä maksamiseen, tai ainakin minä maksoin OP:n MasterCardilla.
 
kun olin painanut sitä checkout juttua niin sivu heitti minut takaisin Product Catalog kohtaan, eikä heittänyt mua mihinkään toiselle sivulle..onko mahdollista että lisenssin tilaaminen ei ole mennyt ollenkaan läpi?
 
Joo, nyt juttu selvisi. yksi kohta oli väärin laitettu. nyt on se peli :grin: ja helkutin hyvä peli onkin. kiitoksia paljon kaikille auttajille
 
rusko said:
Joo, nyt juttu selvisi. yksi kohta oli väärin laitettu. nyt on se peli :grin: ja helkutin hyvä peli onkin. kiitoksia paljon kaikille auttajille

Topon Virallinen M&B AvustusJärjestö (TVMBAJ) veloittaa 20€ per avustus, maksatko käteisellä vai luottokortilla?
 
Toppo said:
rusko said:
Joo, nyt juttu selvisi. yksi kohta oli väärin laitettu. nyt on se peli :grin: ja helkutin hyvä peli onkin. kiitoksia paljon kaikille auttajille

Topon Virallinen M&B AvustusJärjestö (TVMBAJ) veloittaa 20€ per avustus, maksatko käteisellä vai luottokortilla?

Käykö tilisiirto? Pitäisi hankkia kaks serialia niin meneppäs tilaamaan, maksan kyllä ton kakskymppiä :lol:
no ei vaineskaa
 
Back
Top Bottom