Apua tartteen.

  • Thread starter Hjálmarr Ukkometso
  • Start date

Users who are viewing this thread

Hjálmarr Ukkometso

Elikkäs, tarvitsisin vähän apua ja tietoa noista headseteistä kuulokkeista vai mitkä ne nyt oli? Kun meikäläinen on yhessä viikinki klaanissa ja tarttis kuunella ja puhua toisten jäsenien kanssa.
Mistäs löytyisi halvalla (korostan sanaa: halvalla) semmoinen teamspeak/ headset tai joku tuommoinen? Minä kahtelinkin noita mutta ne maksoi jotain 50-100 euroa, näinkö hinnan väärin vai maksaako ne tuon verran? Ja sitten pitäisi tietää että sopppiiko kaikki nuo headsetit jokaiselle konneelle vai ei.
Kiitos jos joku vastaisi.
 
Creativen Fatal1ty headset on kohtuullisen hyvä hintaansa nähden. Hinta on n. 30-35 euroa.
Itse olen käyttänyt jo muutaman vuoden ilman suuurempia ongelmia.
Headsetissä on kuulokeliitäntä sekä mikrofoniliitäntä.
 
onhan siinä myös se että kuinka laadukkaan haluat?
Jos et hirveesti halua maksaa niin anttilasta tai citymarketista saa ainakin halvalla headsetin. Maksaa vaan 15 e.
Hyvin on toiminut mutta en oo käyttäny kun mumblen kanssa mutta voin sanoa että jos et mitään super äänentoistoa tarvitse niin toi käy hyvin. Siinä on kuuloke- ja mikrofoniliitäntä.
 
Itellä on tällä hetkellä Fatal1tyn Mark II kuulokkeet. Nää taitaa olla jo vähän kalliimmat mutta ne Mk I kuulokkeet on myös hyvät, mikrofonin voi myös irrottaa jos se häiritsee.

Molempia suosittelen.
 
Kiitos vastauksista  :grin:. Minua mietyttää vielä se että onko kaikki nämä headsetit yhteensopivia kaikkien tietokoneiden kanssa vai? Minä en tiiä mittään tietokonneista ja enkä näistä headseteistä. Minulla on tämä windows 7 pöytätietokone.
 
Ei fatalityjä koskaan. KOSKAAN. Jätä semmoset pois.  Ainaki itellä tuli korvat järkyttävän kipiäks ku niitä pidin päällä. Tosin, malleja uusia tullut joten sekin voinut muuttua. Steel Series on varmaan ihan jees valinta. Tosin, ei niin halvat muistaakseni, mutta tekevät kelpo työn headsetteinä.
 
mr.master said:
Ei fatalityjä koskaan. KOSKAAN. Jätä semmoset pois.  Ainaki itellä tuli korvat järkyttävän kipiäks ku niitä pidin päällä. Tosin, malleja uusia tullut joten sekin voinut muuttua. Steel Series on varmaan ihan jees valinta. Tosin, ei niin halvat muistaakseni, mutta tekevät kelpo työn headsetteinä.
Ainakin minun Fatal1tyssä on hyvin pehmeät tyynyt, joten minulla ei tule korvat kipeäksi pitkien pelisessioidenkaan jälkeen. Voi olla, että sinulla on ollut jokin vanha versio, jossa on ollut huonot pehmusteet.
Varmasti Steel Seriesitkin ovat hyviä ja muitakin löytyy! :smile:
 
Jabbe said:
mr.master said:
Ei fatalityjä koskaan. KOSKAAN. Jätä semmoset pois.  Ainaki itellä tuli korvat järkyttävän kipiäks ku niitä pidin päällä. Tosin, malleja uusia tullut joten sekin voinut muuttua. Steel Series on varmaan ihan jees valinta. Tosin, ei niin halvat muistaakseni, mutta tekevät kelpo työn headsetteinä.
Ainakin minun Fatal1tyssä on hyvin pehmeät tyynyt, joten minulla ei tule korvat kipeäksi pitkien pelisessioidenkaan jälkeen. Voi olla, että sinulla on ollut jokin vanha versio, jossa on ollut huonot pehmusteet.
Varmasti Steel Seriesitkin ovat hyviä ja muitakin löytyy! :smile:
Empä ite omistanu, mutta kavereilta lainannut. Niissä kummassakin muistaakseni oli vähä huonot pehmusteet. Mutta muuten ihan kelpo kuulokkeet perus pelikäyttöön. Tällä hetkellä Roccatin Kave Solid 5.1 käytös.
 
Itsellä sonyn MDR-XD100, kitaran soittoa varten itsellä, mutta hyvin toimii. (ei kylläkään mikkiä samassa)

En kuitenkaan käytä näitä tietokoneella kovinkaan usein, vaan vain tarvittaessa. Mutta hyvät kuulokkeet ovat.

a nabbe pidäs vähä taukoo siitä max paneesta ja käy kattoo tän viikon matsit foorumeilta. (keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina + multi clan battle sunnuntaina)

-Ja vältetään sitä turhien tupla-viestin kirjoittamista käyttämällä edit-nappulaa. J
 
Jabbe said:
mr.master said:
Ei fatalityjä koskaan. KOSKAAN. Jätä semmoset pois.  Ainaki itellä tuli korvat järkyttävän kipiäks ku niitä pidin päällä. Tosin, malleja uusia tullut joten sekin voinut muuttua. Steel Series on varmaan ihan jees valinta. Tosin, ei niin halvat muistaakseni, mutta tekevät kelpo työn headsetteinä.
Ainakin minun Fatal1tyssä on hyvin pehmeät tyynyt, joten minulla ei tule korvat kipeäksi pitkien pelisessioidenkaan jälkeen. Voi olla, että sinulla on ollut jokin vanha versio, jossa on ollut huonot pehmusteet.
Varmasti Steel Seriesitkin ovat hyviä ja muitakin löytyy! :smile:

Minun päähäni Fatal1tyt eivät sovi mitenkään päin, eikä kestävyydessäkään tuntunut olevan kehumista. Tällä hetkellä käytössä oleva SteelSeries Siberia V2:t ovat puolestaan sekä mukavat että jämäkät. Äidyin oikein ostamaan 30€ hintaisen Asus Xonar äänikortti/kuulokevahvistimen ja nyt nämäkin kuulostavat ainakin omaan korvaan ihan hyviltä. En tosin ole mikään kultakorva, joka masentuu tyystin, jos poppivehje on impedanssi-impotentti.
Fatal1tyn hintaluokasta (30€) olen käyttänyt pitkän aikaa myös KOSSin SB/49-kuulokemikrofonia. Muuten varsin mainio laite, mutta ei kestänyt pahamaineista "eläydyn peliin ja putoan penkiltä päälleni"-testiä.

Jos perse tahi kukkaro ei kestä sitäkään, löysin pari vuotta takaperin jostain halpamarketista headsetin 1,5 eurolla. Äänenlaatu oli kuin enkelikuorolla.
 
ETTE VAAN OSAA KÄYTTÄÄ  KUULOKKEITA OIKEIN!!!

sotamursu123 said:
Itsellä sonyn MDR-XD100, kitaran soittoa varten itsellä, mutta hyvin toimii. (ei kylläkään mikkiä samassa)

En kuitenkaan käytä näitä tietokoneella kovinkaan usein, vaan vain tarvittaessa. Mutta hyvät kuulokkeet ovat.

a nabbe pidäs vähä taukoo siitä max paneesta ja käy kattoo tän viikon matsit foorumeilta. (keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina + multi clan battle sunnuntaina)
Shhh...vielä pitää läpästä Max Payne 3 hardilla ja kattoo samalla kaikki ne prkln videot, joita ei voi skipata.  :mad:
sotamursu123 said:
-Ja vältetään sitä turhien tupla-viestin kirjoittamista käyttämällä edit-nappulaa. J
Go Jhessail!  :grin:
 
Ihan kokemuksen kannalta laita Sennheiserit tai Steel series.
Mulla menny Fatalityt hajalle sekä toiset Creativen kuulokkeet myös, ei kestä paskaakaan. Fatalityt painaa myös korvia paljon kuten WEe jo sanoi.
Itselläni on Sennheiser PC 310 ja suosittelen kaikille, kestää, todella kevyet ja niitä ei tunne päässä melkeen ollenkaan.
Hinta on myös aika suolainen mutta kannattaa investoida kerralla hyvään.
 
Mulla hajos myös Fatalityt tossa jonkin aikaa sitten, hajos tuo vasemman kuulokkeen pidike. No kyllä se epoksilla pysynee mut saas nähdä koska halkee uusiks ja mistä  :lol:
 
voisin melkein väittää että halpa headsetti kestää ihan tarpeeksi hyvin kunhan ei heittele sitä lattialle ja tallo päälle. Jos ei äänenlaatu merkkaa niin halvimmat vaan mitä kaupasta löytyy. Ei voi ennalta tietää että sopiiko korville, jokaisen ihmisen korvat ovat erilaiset.
 
Back
Top Bottom