Apua oman aseen laittamisessa!

Users who are viewing this thread

Oon kyllä laittanu sen ympäristö jutun ihan oikein. Mulla lataa se 2.5.1 versio tällä hetkellä, joten en viihti mennä säätelemään enempää mitään.
 
Teshin said:
Oon kyllä laittanu sen ympäristö jutun ihan oikein. Mulla lataa se 2.5.1 versio tällä hetkellä, joten en viihti mennä säätelemään enempää mitään.

Ootkos varma että on ihan oikein laitettu? Että olet muokannyt sen siihen kohtaan mikä siellä ohjeissa määrätään, en nyt muista mikä paikka se oli. Meinaan jos olet vaan tehnyt siitä uuden muuttujan, niin koneesi ei tunnista sitä pythonia ollenkaan, niinkun se tuossa valittaakin.

Mutta kokeile nyt tuota uusinta versiota, minulla kyllä pelittää se 2.5 ihan hyvin.
 
Näyttäisikkö, miten se sinulla on? Eli ei saa olla uusi muuttaja, joten pitääkö se muuttaa jostakin toisesta?
 
PythonMuoks.jpg


If you have a Windows XP system, this operation is slightly different: Right-click on My Computer, select 'Properties' (ominaisuudet), click on the 'Advanced' (lisäasetukset) tab, click on 'Enviroment Variables' (ympäristömuuttujat) button, and append your python path to the Path variable by editing it. (eg, add: ";C:\Python24")

Really ain't that hard son. Kerro jos ei vieläkään onnistu, tosin siihen tuskin tarvitsee kehottaa.
 
Teshin said:
Noniin, nyt ma ymmarran sua! Khiitos todella paljon.

No probs son, tästä se lähtee. Painin itsekin aika tovin tuon Pythonin kanssa silloin kun asensin sen.
 
Sen verran ihan yleistietona ja netti turvallisuutena, että noin persoonallisia kuvia ei kannataa internettiin laittaa.

Tuosta esimerkiksi saa selville nimesi.
 
QinNai said:
Sen verran ihan yleistietona ja netti turvallisuutena, että noin persoonallisia kuvia ei kannataa internettiin laittaa.

Tuosta esimerkiksi saa selville nimesi.

****, tuo on totta. Tänks QinNai, poistan tuon kuvan, muokkaan vähän ja laitan takaisin.

Edit: Noin. Nyt voi Jukka poimia tuon vaikka siihen FAQ:iinsa, jos haluaa.

Edit2: Minä puusilmä... olihan siinä vielä yksi kohta, mistä sen saa selville. Kohta ei enää, tosin kaikki sen jo ovat nähneet.
 
Lisäksi tuosta saa selville, että sinulla on Nortonin "palomuuri", joten jollei muinaista ominaisuutta ole poistettu, voidaan nettiyhteytesi sulkea muutamalla hassulla avainsanana IRC:n tai muistaakseni jopa pahamaineisen Messengerin kautta... :smile:
 
Back
Top Bottom