Apua kaivataan.

Users who are viewing this thread

Mazure

Recruit
Moi!

Olen steamista ladannut trial versionin joka taitaa loppua kun pääsee lvl 8 asti. "Ihastuin" heti peliin ja haluaisin ostaa steamista.

Tärkein kymymys tietenkin on, että mitä eroa on Mount & Blade ja Mount & Blade Warbandilla? Warband on 5-10e kalliimpi, mutta mitä erinlaista?

Kiitos.
 
Multiplayer, paremmat kraffat, uusia questeja, uusi factioni, parempi command system, uudet itemit. Nämä siis Warbandissä. Muiksi eroiksi vielä voi laskea modit.
 
Yleisesti koko peli on paranneltu alkuperäisestä, mutta suurin ero on varmaankin moninpeli, mikä onkin yksi pelin suurimmista hienouksista. Suosittelisin ostamaan Warbandin.
 
Latailin tässä äsköttäin joitain modeja vanhaan M&B:een ja kun pitkästä aikaa taas koskin siihen peliin niin tuntuihan se kömpelöltä. Otin sata-nolla turpiin ensimmäisiltä areenan boteilta, koska peli ei suostunut tunnistamaan oikeita torjuntojani.
Uutena pelaajana tuskin edes huomaisit näitä, mutta usko pois että Warbandissa taistelusysteemi on huomattavasti sujuvampi.

Itse en modien lisäksi keksi mitään syytä hommata originaalia jos Warband on tarjolla.
 
Itse suosittelen originaalia ihan vai modien takia mutta voisinette joku kertova että paljoos se maksaa Steamissä?
 
Näköjään Warband maksaa nyt siellä 24.99€ ilman alennuksia. TaleWorldsin kautta on tällä kertaa hieman kallimpaa.
Jos pelkkää M&B kysyit, niin se on 19.99€ Steamissa.
 
Kannattaa maksaa Warbandista kerran siihen vielä päivityksiäkin tulee. Tietty The Last Days tulee vaan vanhaan m&b:hen joten aika must hankinta sekin. :grin:
 
Mazure said:
Tiedän mitkä ovat modit mutta miten ne vaikuttaa M&B:hen? Uusia tehtäviä? Aseita?
Pienemmät modit on jotain tuon suuntaisia, mutta isommat total conversion -modit melkein kokonaan uusia pelejä. Jos käyt nopeasti vilkaisemassa Caravanseraista isoimmat modit niin saat varmaan aika hyvän kuvan mitä kaikkea modit voi M&B:een lisätä.
 
Eivät ne nyt itse peruspeliä varsinaisesti muuta - kerätään armeijaa ja mätetään jengiä turpaan on se punainen lanka kaikissa. Grafiikat ja kartta sekä esineet ne yleensä vaihtuvat sekä joukkojen nimet ja varusteet. Mutta tuollaisetkin muutokset kyllä onnistuvat puhaltamaan peliin kummasti uutta puhtia.
 
Back
Top Bottom