Anime/Manga

2019 Yaz Sezonu'ndaki animelerden ilginizi çeken oldu mu?

  • Evet, bir ya da birkaçını mutlaka izlerim.

    Votes: 5 17.2%
  • Evet ama biraz sönük gibi.

    Votes: 3 10.3%
  • Bilemedim moruk / Henüz bakmadım

    Votes: 6 20.7%
  • Hayır, hepsi çöp gibi

    Votes: 6 20.7%
  • Anime izlemeyen bir plebim

    Votes: 9 31.0%

  • Total voters
    29
  • Poll closed .

Users who are viewing this thread

Cioss

Archduke
ne zaman kissanimeye düşer
Sanırım doğru cevap hiçbir zaman. Kapatıldı çünkü site 14 Ağustos 2020'de. Copyright strike yedi. kissanime.ru hariç diğer tüm domainler sahte ve çoğusu phishing sitesi. Gogoanimes falan da uçuruldu benzer şekilde de. Kissanime.ru kendisi duyurdu kapatılıyoruz devamı gelmeyecek görürseniz kesin dolandırıcıdır bizimle ilgisi yoktur diye. Yeniden açanlar arayüzü ve bazı animeleri çekip isim bilinirliliğini kullanarak trafik çekmeye çalışıyordur yani.
 

kierra

Baron
WBWF&S
aslında ben kissanime kullanmıyorum da onu üstü kapalı korsan sektöre torrent ne zaman düşer babında sormuştum, ama neyse böyle de sorayım anime copyrightı yüzünden perma yemeyiz herhalde
 

argon45

Baron
@finde
Dediğin gibi yaparım büyük ihtimal o zaman.

Bu arada sonunda Tsuki ga Michibiku İsekai Douchuu'nun animesi çıkıyor 2021'de, yalnız seslendirmen seçimi zerre uygun olmamış. (Makoto'yu Tanjiro'nun seslendirmeni, Mio'yu Nezuko'nun seslendirmeni seslendiriyor. Shin'in seslendirmesi de hiç uymamış)
Animasyonlar da pek iyi görünmüyor gibi, yapan stüdyonun epi topu 17 animesi var sanırım; yazık etmezler umarım orjinal hikayeden farklılaştırarak.

Ekleme: Black Clover'ın mangasına bakan var mı? Ara ara bi bakıyordum, son bölümünde artık Naruto'dan farkı kalmamış bunun; dahası mangaka bayağı kendi yazdığı hikayeyi/diyalogları unutmuş da saçmalamış gibi geldi açıkcası.
 
Last edited:

kierra

Baron
WBWF&S
sawano 1 ay önce şöyle bir şey yapmıştı, zamanında buraya yazmayı unutmuşum şimdi atayım bari.

attack on titan'ı attack on titan yapan en temel etkenlerden birisi de bu adamın müzikleriydi bence. çok iyi valla
 
attack on titana başladım. aklımı başımdan aldı. dehşet, korku, hüzün, üzgünlük bazenleri de sevgiyi hissetmemi sağladı. evet bunu bi anime yaptı. çizgi film denilenden

yalnız +18 falan değil +20 +22 falan olması gereken bir anime bence
 

Cioss

Archduke
aslında sherlock holmes'un animesi olsaymış çok güzel olurmuş
https://myanimelist.net/anime/38161/Kabukichou_Sherlock :razz:

Detektiflik tavsiyeleri ilgiliysen:
 
https://myanimelist.net/anime/38161/Kabukichou_Sherlock :razz:

Detektiflik tavsiyeleri ilgiliysen:
makbule geçti teşekkürler. sherlock animesi biraz... nası desem..? ilginç. tuhaf. :grin: death note ve ghost in the shell bayağı hoşmuş. ilk bunları izleyebilirim. ama attack of titandan sonra. biraz zor gibi. karakterlerine bağlandım. arada bi aklıma dahi geliyor bizimkiler. o yüzden akılda kalıcılıktan çok light şeyler daha iyi. bitince çok üzüyo çünkü. :xf-cry:
 

DempseyRoll

Knight
Seneler önce Death Note izlemiştim, ulan ne güzel deyip bi süre sonra tekrar izlemiştim. Onun dışında Sword Art Online izlemiştim, fena değildi. Geçenlerde Netflix'in yaptığı Blood of Zeus'u izledim, o da güzeldi. Ancak bunlar dışında güzel anime bulamadım. Genelde bir anime izlemek istediğimde konu aşırı derece fantastik oluyor, o yüzden devam edemiyorum. Konuşan domuz falan ne öyle yani. Neyse, bana bu kafada anime önerisi yapan olursa sevinirim. Sıkıldım evde.
 

Cioss

Archduke
death note ve ghost in the shell bayağı hoşmuş.
Death Note yıllarca klasik animeye başlama animesiydi. Bağışıklılık kırmak için öneriyordur. Bakıp beğenirsen aynı tatta daha uzun daha derin Code Geass var.

Ghost in the Shell çok ağır toplardan birisidir. Matrix'in ilham aldığı seridir. Shingeki no Kyojin'de eğer başlamadıysan animede kaldığın yeri mangadan devam et oku bitmeye yakın diyorlar.

ana bu kafada anime önerisi yapan olursa sevinirim.
Yani blockbuster genel olarak çok olumlu eleştiri alan anime istiyorsun sanırım ama konuşan domuz örneğine bakarsan bağışıklılık kazanmamışsın. Shingeki no Kyojin sana da tavsiye ederim, artık yeni başlayana önerilecek büyük seri olarak öne çıkıyor. Onun haricinde ilgini çekebilecek 354 tane anime var da hepsini buraya yazamam. İnternette bolca tavsiye sitesi var yeni başlayanlara tavsiyeler gibi aratarak bulabilirsin ya da işte Death Note sevdiysen Death Note gibi animeler üzerinden arayabilirsin. İlgilendiğin janraların en çok puan alan önerilen animelerine bakabilirsin falan.
 
Death Note yıllarca klasik animeye başlama animesiydi. Bağışıklılık kırmak için öneriyordur. Bakıp beğenirsen aynı tatta daha uzun daha derin Code Geass var.

Ghost in the Shell çok ağır toplardan birisidir. Matrix'in ilham aldığı seridir. Shingeki no Kyojin'de eğer başlamadıysan animede kaldığın yeri mangadan devam et oku bitmeye yakın diyorlar.


Yani blockbuster genel olarak çok olumlu eleştiri alan anime istiyorsun sanırım ama konuşan domuz örneğine bakarsan bağışıklılık kazanmamışsın. Shingeki no Kyojin sana da tavsiye ederim, artık yeni başlayana önerilecek büyük seri olarak öne çıkıyor. Onun haricinde ilgini çekebilecek 354 tane anime var da hepsini buraya yazamam. İnternette bolca tavsiye sitesi var yeni başlayanlara tavsiyeler gibi aratarak bulabilirsin ya da işte Death Note sevdiysen Death Note gibi animeler üzerinden arayabilirsin. İlgilendiğin janraların en çok puan alan önerilen animelerine bakabilirsin falan.

attack on titan'ı aktif bir şekilde takip ediyorum. o kadar şanslıyım ki ilk 3 sezonu bitirdikten sonra direkt final 4.sezon çıktı. beklemek zorunda da kalmadım.

SHINZOU WO SASAGEYO! derim. beni bu çukura atan arkadaşımı da ellerinden öperim. daha da anime falan izlemem. şu sherlock olanı izledim o yeter. light kalıyor attack on titan'ın yanında hem, kolaydı. çıt pıt bitti.
 

Cioss

Archduke
Yeni başlayanların SnK izleyip dünyanın en iyi animesi, başka animelerin varlığına gerek yok sendromuna girmesine bir çözüm bulunmalı covidden sonra. :grin:
 

11x22

Knight at Arms
WBWF&SNWVC
Attack on Titan'a başladım. 1 haftada 3 sezon bitirdim, uykusuzluktan ölüyorum yardım edin. Şu arc bitse de uyusam diye sabah 5'e kadar falan izlediğim oluyor. Finaller varken niye başladim ki :grin:

İlk kez anime izliyorum, Attack on Titan kalitesinde başka animeler varsa önerin lütfen.
 

Cioss

Archduke
Finale sonraki bölüm diyoları ben mi yanlış gördüm?

Yalnız oha bu konu da ne kadar geri kalmış 2019 yaz sezonu anketi duruyor peh.

Edit: Ah doğru şimdi hatırladım yeni foruma geçildiği için anket böyle kaldı.

Yine de notunu düşeyim.
ss.png
 
Yani olacak olaylar oldu. Sonraki final bölümüne anca derler toplarlar. Değişikti. Ama seriyi okuyup izlediğim için mutluyum. Öğrettiği çok şey oldu. İyidi.

Demin slayer
Jojos bizarre adventure
Steins gate
Var.
Leleouch vardı onu 15 bölüm izledim sarmadı. Hoşuma gitmedi nedense. Ama millet çok beğeniyodu. Çok ilginç. Bana biraz kağıttan gibi gelmişti hikayesi.
 

11x22

Knight at Arms
WBWF&SNWVC
Final 139, büyük ihtimalle Eren'in gözünden görücez olayları sonunda. 137 Armin'e, 138 Mikasa'ya odaklıydı. Büyük bir twist falan olacağını sanmıyorum, Eren'in hikayesine kapanış yapılır heralde.

Bittikten sonra ne izleyeceğiz onu düşünüyorum, diğer animeler AoT yanında sönük kalıyor. Death Note iyiydi ama 25'ten sonrası sarmadı.
 
Final 139, büyük ihtimalle Eren'in gözünden görücez olayları sonunda. 137 Armin'e, 138 Mikasa'ya odaklıydı. Büyük bir twist falan olacağını sanmıyorum, Eren'in hikayesine kapanış yapılır heralde.

Bittikten sonra ne izleyeceğiz onu düşünüyorum, diğer animeler AoT yanında sönük kalıyor. Death Note iyiydi ama 25'ten sonrası sarmadı.
hikaye aslında güzel bitti ama çok fazla teori yaptı insanlar o yüzden aceleye gelmiş gibi geliyor onlara.
alliance da yeageristler de tam olarak kazanmış olmadı. büyük ihtimalle çoğu titan güçleri de kaybolacak. kim eldialı kim değil anlaşılamayacak.
 
Top Bottom