Alkollü içecekler

En sevdiğiniz içki türü

  • Votka

    Votes: 39 10.7%
  • Viski

    Votes: 37 10.1%
  • Bira

    Votes: 64 17.5%
  • Şarap

    Votes: 16 4.4%
  • Cin

    Votes: 4 1.1%
  • Absent

    Votes: 1 0.3%
  • Rom

    Votes: 7 1.9%
  • Tekila

    Votes: 8 2.2%
  • Rakı

    Votes: 22 6.0%
  • Şampanya

    Votes: 3 0.8%
  • Sadece ayran(YANACAKSINIZ)

    Votes: 154 42.2%
  • Diğerleri (Belirtiniz)

    Votes: 6 1.6%
  • Konyak

    Votes: 4 1.1%

  • Total voters
    365

Propaganda

Grandmaster Knight
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Wardo Flake said:
Maalesef doğru. Ben 3-4 gün önce 35 lik jacki 140tlye aldım tekelden. Biricik şarap aldım 50 tl para ödedim.
Mey grubuna gelecek diyorlardı sadece :sad:
 

Propaganda

Grandmaster Knight
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Wardo Flake said:
Yok öyle bir şey diyorum ya 35lik jacke 140 verdim içim acıdı
Etil alkolden evde ürettirecekler sonunda herhalde.Geçen sene bira zamlarından sonra butik bira yapımı işine girmeyi düşünmüştüm açıkçası.
 

Wardo Flake

Grandmaster Knight
VCNWWBWF&SM&B
Best answers
0
Bende düşünüyorum bu aralar viski kiti almayı. Viski yapması çoğu alkolden daha basti zaten  :party:
 

Sir Rivenal

Grandmaster Knight
WBWF&SM&BVCNW
Best answers
0
size bi konuda yardımcı olayım iki 75cllik şarap aldım dün cumartesi diye ocakdan doğalgaz koklasaymışım keşke. en ucuzu diye almayı falan denemeyin bile öyle kötü.
 

Hobeto13

Section Moderator
WBNWVCWF&S
Best answers
0
Hehehe, ben şarapta paraya kıyıyorum. Dün terra nın Shiraz'ını tattım, Cabarnet hastası biri olarak fena bulmadım ama bugün açtığım Cielo'nun Pinot Grigio Blush'ı muhteşem geliyor şuan. Rose genelde ucuz olduğunda rezalet bir şey ama aynı fiyattaki iki şarap için rose oldukça dişli hem aroma hem tat konusunda. Tek başına hiçbir yancı olmadan gidiyor meret.
 

Artizan

Baron
WBM&BNWWF&S
Best answers
0
Wardo Flake said:
Bende düşünüyorum bu aralar viski kiti almayı. Viski yapması çoğu alkolden daha basti zaten  :party:
kardesim icki dedigin olay etil alkole aroma basmakla olmaz, gercek viski yapmasi aylar, yillar alan bir icki.
 

bekiro

Regular
Best answers
0
Biz alkolü köyde kendimiz yapiyoruz bogma raki yapiyoruz bogma raki yapmasi hem basit hemde temiz oluyo  hemde üzümler kendimizin oldugu için ucuz oluyo
 

Sir Rivenal

Grandmaster Knight
WBWF&SM&BVCNW
Best answers
0
bekiro said:
Biz alkolü köyde kendimiz yapiyoruz bogma raki yapiyoruz bogma raki yapmasi hem basit hemde temiz oluyo  hemde üzümler kendimizin oldugu için ucuz oluyo
Kendimi öldürmek istersem eğer kafama sıkarım boğma rakı içmem.
Wardo Flake said:
Bende düşünüyorum bu aralar viski kiti almayı. Viski yapması çoğu alkolden daha basti zaten  :party:
Bak yaptın şu an.Melekler payını bıraktı ağlıyorlar.
 

ErkutErdem

Count
WBNWM&BWF&SVC
Best answers
0
ev yapımı rakı şaşırtıcı derecede güzel olabiliyor ya, arkadaşımın emekli asker babası bildiğin yeni rakı yapmış.
 

Sir Rivenal

Grandmaster Knight
WBWF&SM&BVCNW
Best answers
0
ErkutErdem said:
ev yapımı rakı şaşırtıcı derecede güzel olabiliyor ya, arkadaşımın emekli asker babası bildiğin yeni rakı yapmış.
birader bonzai gibi , kimseye tavsiye etmem güzel de olabilir öldürebilir de.