A long story...short?

Users who are viewing this thread

Nä, han sa RUDY. Hans avlägsna systerdotter på sin pappas sida. Hur som helst...

... This... Is... RUDY!
Dom två arméerna rusar nu mot varandra, klädda i äppelpaj och falukorv, för att göra upp om vilket land som ska få...
 
... Leonidas trillar och slår sig på knät. Eller, han skrapar det bara lite igentligen och börjar storgråta. Hans kära mor, som hela tiden suttit i ett träd, gömd, rusar ut till Xerxes och skriker...
 
..fikk han koldbrann i bekkenet (bäckenbenet) siden hu hadde slikket mye rart tidligere slik som for eksempel.....
 
...När han hade övernattat med sin före detta flickvän. Han fick alvarligare skador senare och innan han dog sade han....
 
Othurin said:
//OT: Du gillar verkligen att återuppliva fyra år gamla trådar, va?
Varför inte? Det är inte så lätt att komma på nytt hela tiden. Så då kan man alltid återuppliva det gamla för att blåsa lite liv i forumet :razz:
Och man kan ju lika gärna fortsätta, det är meningen att det här ska vara en berättelse utan slut...
 
Rhodokguard said:
I alla fall det sista han sade innan han dog var...

: "Ni får alla mina Tintin-album förutom Det Hemliga Vapnet för den skall jag begravas med för det var fanimig epic as shiet, mate!"

Mamman förklarade vänligt men bestämt att hon också vill läsa den serien och att det var ju tråkigt att det inte gick, men när Xerxes dog öppnades himlen och...
 
GiipaGips said:
Rhodokguard said:
I alla fall det sista han sade innan han dog var...

: "Ni får alla mina Tintin-album förutom Det Hemliga Vapnet för den skall jag begravas med för det var fanimig epic as shiet, mate!"

Mamman förklarade vänligt men bestämt att hon också vill läsa den serien och att det var ju tråkigt att det inte gick, men när Xerxes dog öppnades himlen och...
...Ett album med varenda Tintinavsnitt föll rakt ned och träffade mamman mitt i huvudet. Mamman svimmade av och när hon vaknade upp insåg hon att...
 
Back
Top Bottom