A long story...short?

Users who are viewing this thread

...en burk surströmming som legat och jäst sen -52! Surströmmingsfantast som han är kan han inte motstå frestelsen och letar genast reda på en rostig konserv öppnare. Sudden börjar skära hål i konservburken och hela studion fylls av spad och en obeskrivlig odör, in genom dörren stormar en rosenrasande... 
 
...kastar sig ut genom fönstret! från marken tittar vettskrämda fotgängare på medan Herman faller ned mot en säker död. hos larmcentralen går telefonerna varma för alla mobiler som ringer in, det ligger en platt grottmänniska på asfalten, av någon anledning utanför 6458 S Jericho Way, Aurora, CO, United States. En arg man stegar ut ur det beige trähuset och svär högt det var väll självaste...
 
...kade löv som samtidigt någon annanstans i Sverige just sprayats med en drös giftiga bekämpningsmedel, den gamla tanten blickar förnöjt ut över trädgården och säger...
 
...satte sig vid datorn, surfade in på taleworlds skandinaviska forum och konstaterade att nu händer det verkligen ingenting, så lägger hon märke till tråden "A long story...short?". Aha, jag kan skriva vidare på vår nästan fyra sidor lång saga, men vad ska jag skriva?...
 
..Lycka! Nord Veteran har äntligen fått ett par spjut! Plötsligt kraschar datorn och två röda sekunder senare viner datorn genom fönsterrutan och träffar..
 
Spanky ridande med sin lance och råkar knuffar undan Djingis Khan. Djingis Khan tittar back för att see....
 
Peddarn said:
...å hugge av seg foten. Dermed tar han fart og...

hammnar mitt bland spartans och persiens slagfält... där blir Djinghis Khan dödadad och storyen fortsäter ur King Leonidas perspektiv...
 
Back
Top Bottom