51st rykmentti rekryää. (Napoleonic Wars)

Users who are viewing this thread

Suomalaispelaajien määrä on täällä parin viime vuoden aikana valitettavasti hiipunut joten päätin laittaa tänne viestiä jos löytyisi kiinnostuneita.
Rykmentiltä löytyy omat foorumit/nettisivut, teamspeak ja tällä hetkellä 4 200 pelaajan servua + minecraft serveri. Klaani koostuu lähinnä pohjoismaalaisista ja muista eurooppalaisista mutta jenkkejäkin mukana on. Tapahtumia on 3-4 iltana viikossa yleensä 9 suomen aikaan. Klaanissa pelataan aktiivisesti porukalla myös muita pelejä. Tietääkseni tällä hetkellä ainoa voittamaton rykmentti pelissä. Tällä kokoonpanolla pelattu Mount & blade warbandissä mount & muskettia 1.5v napoleonic warssia ilmestymisestä asti ja sitä ennen Hl2 modia Battlegrounds 2.

Koskapa klaanin jäsen määrä on yli 100 ovat taistelut yleensä isoja ja jotta ne toimisivat vaaditaan jäseniltä harjoitusten/pelien aika hieman pelikuria ja oman järjenkäyttöä (esim ei höpötetä samaan aikaan komentajien kanssa yms.). Vaatimuksia ei ole muutakuin että ilmoittelet jos et pääse vähään aikaan harjoituksiin ikää vähintään 16 vuotta ja muistathan myös että voittaminen on hauskempaa kuin röllääminen  :smile: . www.51stregiment.com sivustolla on ohjeet hakemuksen tekemiseen. Jos on kysyttävää voi aina tulla teamspeakkiin (178.63.21.69:9987)  juttelemaan tai voi minut lisätä steamissäkin.


 
Hirveän moni ei meistä pidä :sad: . Itse pidän syynä kateutta muut syyttävät meitä liiallisesta kilpailuhenkisyydestä ja emme kuulemma osaa pitää hauskaa :sad: .
 
Muka ei osaa pitää hauskaa. :lol: Muistan kun kerran jossain kampanjamatsissa oltiin puolustamassa linnoitusta, ooteltiin että vihollinen lähestyy, ja siinä odotellessa komentajat päätti näytellä kohtauksia Star Warsista. :razz:

Mut joo, tod. näk. kateellisuutta. Pitäs joku päivä liittyä uudestaan, ei oo meinannu aika riittää.
 
Itse olen ainakin huomannut, että koko 51st rykmentti koostuu venäläisistä  :neutral: En ole muita tavannutkaan pelatessani tätä peliä.
 
Back
Top Bottom